Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.

Vreemd, ik dacht net dat jij dit ook wel kon waarderen. Puur gebaseerd omdat onze smaken wel wat overeen kwamen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Oxbow schreef:
Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.

Vreemd, ik dacht net dat jij dit ook wel kon waarderen. Puur gebaseerd omdat onze smaken wel wat overeen kwamen. :D

Vind die allereerste Pavelow-tracks van Bas Oskam wel zwaar vet (B&R, Soundflip, Partypeople), maar dit soort spul vind ik te geforceerd-experimenteel, net alsof hij het erom doet om een beetje outside the box te produceren. Maarach zolang ze zoals ik al zei wel die sterke mainstream blijven produceren, vind ik het wel best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Net gehoord op HWS. Bril-jant. Wat zit dit weer goed in elkaar zeg!


dit dus, ongelofelijk vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Futloze track. Heb het gevoel dat ze deze track geproduceerd hebben op een saaie grijze zondagmiddag met een kopje kamillethee erbij tegen de lichte keelpijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind bijna alles wat ze de laatste maanden produceren wel vet, maar deze vind ik toch wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 02:34 
 
Hardtraxxer

Vind dit niet de beste track van ze, ze waren goed bezig met Feel So Good en Break The Show, maar deze vind ik niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 05:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit doet me nou helemaal niks. Technisch zal het best goed in elkaar zitten, maar die melodie kan me niet overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit hadden ze inderdaad wel eens wat serieuzer mogen nemen. Gelukkig zeggen ze het zelf al. Nee, dit is echt waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?

Aangezien ik net zie dat ik de eerste comment heb geplaatst en het daar over 130 en 140BPM had: er stond eerst een live-rip en het moet wel trager afgespeeld zijn in die versie, want zo doof ben ik nou ook weer niet. De versie uit HWS is gewoon 150BPM en hoewel 130BPM me kennelijk niet stoorde, vind ik hem op 150BPM ook lekker, misschien zelfs lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

TheAvENgER schreef:
weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!

In de LQ preview leek het alsof het op 140bpm geproduceerd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah, leuke mid. Climax is wat blij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
TheAvENgER schreef:
weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!

In de LQ preview leek het alsof het op 140bpm geproduceerd was.


ok mooi dan is dat nu toch de wereld uit ik zeg dit omdat ik nog steeds comments zag nadat de versie van hws er al opgezet wa ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wat een baas is die Bas, wat een koning, nog nooit teleurstelling van Noisecontrollers gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Ik kan de brilliantheid niet ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Wat een hoop gave sounds door elkaar, en het klinkt helemaal niet als een bij elkaar gedonderd zooitje. Er zijn er maar weinig die met zoiets aan kunnen komen, gelukkig is Bas er zo een :worship: :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Nee.. dit doet mij helemaal niks.
Melodie pakt me niet, sounds spreken me niet aan en die kick ben ik ook niet weg van.
Valt me behoorlijk tegen, net als hun andere nieuwe tracks.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 01:43 
 
Hardtraxx Elite

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het niks, zelfde verhaal als Sludge. Mist voor mij tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 10:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geweldig! Hier is moeite ingestoken :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Cruelty schreef:
Ik kan de brilliantheid niet ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:20 
 
Hardtraxx Elite

climax is gewoon 150bpm en ik hoor de standaard NC Kick, snap niet dat sommige mensen dit geen HS vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
climax is gewoon 150bpm en ik hoor de standaard NC Kick, snap niet dat sommige mensen dit geen HS vinden.

Meph0 schreef:
Wildstylerz schreef:
nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?

Aangezien ik net zie dat ik de eerste comment heb geplaatst en het daar over 130 en 140BPM had: er stond eerst een live-rip en het moet wel trager afgespeeld zijn in die versie, want zo doof ben ik nou ook weer niet. De versie uit HWS is gewoon 150BPM en hoewel 130BPM me kennelijk niet stoorde, vind ik hem op 150BPM ook lekker, misschien zelfs lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Beter komt hier snel een hq van.. :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks