bRt_ schreef:
Oxbow schreef:
Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.
Vreemd, ik dacht net dat jij dit ook wel kon waarderen. Puur gebaseerd omdat onze smaken wel wat overeen kwamen.

Vind die allereerste Pavelow-tracks van Bas Oskam wel zwaar vet (B&R, Soundflip, Partypeople), maar dit soort spul vind ik te geforceerd-experimenteel, net alsof hij het erom doet om een beetje outside the box te produceren. Maarach zolang ze zoals ik al zei wel die sterke mainstream blijven produceren, vind ik het wel best.