Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Achjaaa moet ik er nog woorden aan vuil maken.
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
Dit is echt te kut voor woorden, kom op Psyko Punkz jullie hebben echt klappers gemaakt zoals after MF, ghostclass en overclipping. Stop met dit soort bullshit en ga eens experimenteren...
A
Het valt allemaal wel mee.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ben zo ongelovelijk klaar met deze jongens. Had helemaal niet gehoeven.
Image
jammer.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
G1LL wrote:Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..
Helemaal eens. Heb wel besloten dat ik mijn hart niet meer ga luchten bij tracks als deze. Ben gewoon helemaal klaar met die gasten :x
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
jaron123 wrote:Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
Beter luisteren.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
PP waar zijn jullie mee bezig ? :cry: :')
K
8 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Waarom allemaal pp haters hier?

Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 6 days ago
jambekkie wrote:
jaron123 wrote:Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
Beter luisteren.
Oh wat zeggen ze dan volgens jou :mad:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
koer wrote:Waarom allemaal pp haters hier?

Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.
Psyko Punkz willen hard zijn, maar dat zijn ze niet. Als ze dat willen, dan worden ze ook als hard beoordeeld. Dus is dit gewoon kei slecht ;-)
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Khadber wrote:
Qlown wrote:Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/
Grappig dat dat bij Psyko Punkz minder ontvangen wordt dan bijvoorbeeld een E-Force, die ook regelmatig zo'n opbouw gebruikt.

Ik vind E-Force kwalitatief gezien en qua originaliteit een flink aantal treden hoger staan dan PP
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 19 minutes ago
koer wrote: Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Mooi toch, zoiets heet smaak. Jij vindt het niks, een ander vindt het helemaal geweldig.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
jaron123 wrote:
jambekkie wrote:
Beter luisteren.
Oh wat zeggen ze dan volgens jou :mad:
"the things you used to say, were all A big fucking lie'. Ze zeggen het wel, maar het vloeit in elkaar over zeg maar ^^
H
Hardtraxxer
128 posts member since 2012
last seen Apr 2013
koer wrote:Waarom allemaal pp haters hier?

Dit is zo hier op dit forum, thera en radical redemption lopen ze hier ook zot van. Ben ook meer voor dit soort ala heady wildy wasted p..

Maar betrekkende op dit nummer ik vind hem slecht, PP kunnen veeeel beter
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017