Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Achjaaa moet ik er nog woorden aan vuil maken.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Dit is echt te kut voor woorden, kom op Psyko Punkz jullie hebben echt klappers gemaakt zoals after MF, ghostclass en overclipping. Stop met dit soort bullshit en ga eens experimenteren...
-
A
Het valt allemaal wel mee.
Ben zo ongelovelijk klaar met deze jongens. Had helemaal niet gehoeven.

jammer.

jammer.
Helemaal eens. Heb wel besloten dat ik mijn hart niet meer ga luchten bij tracks als deze. Ben gewoon helemaal klaar met die gastenG1LL wrote:Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..
Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Beter luisteren.jaron123 wrote:Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
PP waar zijn jullie mee bezig ?
:')
-
K
- 8 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Waarom allemaal pp haters hier?
Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.
Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.
Oh wat zeggen ze dan volgens joujambekkie wrote:Beter luisteren.jaron123 wrote:Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Psyko Punkz willen hard zijn, maar dat zijn ze niet. Als ze dat willen, dan worden ze ook als hard beoordeeld. Dus is dit gewoon kei slecht ;-)koer wrote:Waarom allemaal pp haters hier?
Grappig dat dat bij Psyko Punkz minder ontvangen wordt dan bijvoorbeeld een E-Force, die ook regelmatig zo'n opbouw gebruikt.Khadber wrote:Qlown wrote:Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/
Ik vind E-Force kwalitatief gezien en qua originaliteit een flink aantal treden hoger staan dan PP
Mooi toch, zoiets heet smaak. Jij vindt het niks, een ander vindt het helemaal geweldig.koer wrote: Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
"the things you used to say, were all A big fucking lie'. Ze zeggen het wel, maar het vloeit in elkaar over zeg maarjaron123 wrote:Oh wat zeggen ze dan volgens joujambekkie wrote:Beter luisteren.jaron123 wrote:Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Dit is zo hier op dit forum, thera en radical redemption lopen ze hier ook zot van. Ben ook meer voor dit soort ala heady wildy wasted p..koer wrote:Waarom allemaal pp haters hier?
Maar betrekkende op dit nummer ik vind hem slecht, PP kunnen veeeel beter
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
jambekkie wrote: Psyko Punkz - Stream Of Blood EP (DWX118)