Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:27 
 

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Stream Of Blood

Sample/video:
http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-04

Official Video Clip:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kan er niet veel van maken, maar die kicks gaan zo hoog als de Big Ben.

EDIT: Ik hoor trouwens weinig Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:44 
 

Vet nummer :worship: :worship:

Destination schreef:
EDIT: Ik hoor trouwens weinig Wildstylez.


Misschien vocals en kick ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:46 
 
Hardtraxx Elite

benieuwd naar hq, klinkt opzich wel lekker wat ik kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Die simpele melodieen doen het bij mij altijd heel erg goed, en de hoogte van de pitchkicks valt volgens mij best wel mee... Ik vraag me alleen af of dit wel een colab tussen die twee is, hoor vrij weinig Wildstylez hierin. Op de een of andere manier hoor ik hier de Sound Freakerz wel in, die hebben ook altijd van die trance-achtige melodieeen en de zelfde soort sounds zoals in de intro en de synth van de climax. Maar we zullen zien, vind het in ieder geval een prima trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dv8 rocks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Kan er niet veel van maken, maar die kicks gaan zo hoog als de Big Ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

not bad♥
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:17 
 

Nando schreef:
Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.


of qlimax....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:04 
 

Nando schreef:
Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dv8 rocks?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.

Ook het eerste waar ik dacht, maar goed ze vielen me reuze mee op HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.


Over het algemeen draaien PP interessanter dan Wildstylez hoor.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij is dit Psyko Punkz - Stream Of Blood, die ook op Qlimax 2012 CD staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Volgens mij is dit Psyko Punkz - Stream Of Blood, die ook op Qlimax 2012 CD staat.


Nando schreef:
Alsjeblieft laat dit geen collab zijn van Wildstylez en PP, dat zou betekenen dat de kans groot is dat dat stel clowns op XQ staat.

Thank god!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - Stream Of Blood

Indeed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de titel moet ik aan duistere track denken, maar deze track is dat bij lange na niet. Vind er ook maar weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha, wat onvoorstelbaar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij maar 'Wavolizer - Dept of Blood'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

dit is gewoon amateuristisch slecht :sick: :sick:

kut nummer. NEXT..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/


Zie dat eerder als iets positiefs dan iets negatiefs :P

Verder is deze track ronduit irritant, vervelende sounds en verschrikkelijke kicks. Nee dankje..
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks