Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Achjaaa moet ik er nog woorden aan vuil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 23:56 
 
Hardtraxxer

Dit is echt te kut voor woorden, kom op Psyko Punkz jullie hebben echt klappers gemaakt zoals after MF, ghostclass en overclipping. Stop met dit soort bullshit en ga eens experimenteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:19 
 

Het valt allemaal wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zo ongelovelijk klaar met deze jongens. Had helemaal niet gehoeven.
Afbeelding
jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ook in HQ blijf ik bij mijn mening, alles behalve goede hardstyle dit..


Helemaal eens. Heb wel besloten dat ik mijn hart niet meer ga luchten bij tracks als deze. Ben gewoon helemaal klaar met die gasten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:13 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.


Beter luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

PP waar zijn jullie mee bezig ? :cry: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom allemaal pp haters hier?

Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
jaron123 schreef:
Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.


Beter luisteren.


Oh wat zeggen ze dan volgens jou :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

koer schreef:
Waarom allemaal pp haters hier?

Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.


Psyko Punkz willen hard zijn, maar dat zijn ze niet. Als ze dat willen, dan worden ze ook als hard beoordeeld. Dus is dit gewoon kei slecht ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Qlown schreef:
Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/

Grappig dat dat bij Psyko Punkz minder ontvangen wordt dan bijvoorbeeld een E-Force, die ook regelmatig zo'n opbouw gebruikt.

Ik vind E-Force kwalitatief gezien en qua originaliteit een flink aantal treden hoger staan dan PP
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

koer schreef:
Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..

Mooi toch, zoiets heet smaak. Jij vindt het niks, een ander vindt het helemaal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:28 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
jambekkie schreef:
jaron123 schreef:
Ik vind hem wel lekker klinken, niet super maar toch wel fijne sounds. Alleen ze kunnen volgens mij echt geen engels. "the things you used to say, were all big fucking lie" Volgens mij is het toch echt lies. Als je nou were all A big fucking lie had gezegd dan kon het. Noem het mierenneuken, maar ik vind als je een nummer produced dat je dat op z'n minst wel goed mag hebben.


Beter luisteren.


Oh wat zeggen ze dan volgens jou :mad:


"the things you used to say, were all A big fucking lie'. Ze zeggen het wel, maar het vloeit in elkaar over zeg maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

koer schreef:
Waarom allemaal pp haters hier?

Als ik een nummer van b-front luister wordt hij echt werkelijk door iedereen de hemel in geprezen terwijl ik dan denk wat een kutnummer..
Voor hardstyle begrippen maken ze echt geen slechte tracks maar zijn het ook geen noisecontrollers oid.


Dit is zo hier op dit forum, thera en radical redemption lopen ze hier ook zot van. Ben ook meer voor dit soort ala heady wildy wasted p..

Maar betrekkende op dit nummer ik vind hem slecht, PP kunnen veeeel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Release is bekend!

hardstyle-releases/psyko-punkz-stream-of-blood-ep-dwx118-t31630.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks