Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
dit is gewoon amateuristisch slecht :sick: :sick:

kut nummer. NEXT..

Als iets amateuristisch was dan was het hun muziek uit de tijd dat ze net doorbraken. Dit is technisch net als al hun andere tracks waarschijnlijk meer dan prima en verre van amateuristisch.

Beetje simpel plaatje maar ze hebben slechtere platen gemaakt.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wout1997 schreef:
dit is gewoon amateuristisch slecht :sick: :sick:

kut nummer. NEXT..

Als iets amateuristisch was dan was het hun muziek uit de tijd dat ze net doorbraken. Dit is technisch net als al hun andere tracks waarschijnlijk meer dan prima en verre van amateuristisch.

Beetje simpel plaatje maar ze hebben slechtere platen gemaakt.

oke, het klinkt in mijn oren amateuristisch.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Geef mij maar 'Wavolizer - Dept of Blood'

Is dat een nieuwe plaat van hem?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
dawasiknie schreef:
Wout1997 schreef:
dit is gewoon amateuristisch slecht :sick: :sick:

kut nummer. NEXT..

Als iets amateuristisch was dan was het hun muziek uit de tijd dat ze net doorbraken. Dit is technisch net als al hun andere tracks waarschijnlijk meer dan prima en verre van amateuristisch.

Beetje simpel plaatje maar ze hebben slechtere platen gemaakt.

oke, het klinkt in mijn oren amateuristisch.

Koop nieuwe oren.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
iMark schreef:
Geef mij maar 'Wavolizer - Dept of Blood'

Is dat een nieuwe plaat van hem?

Haha inderdaad. Irritante spelfout.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat is dit megaslecht. :lol: Kutvocals, saaie melodie, totaal geen kracht in de kicks, geen drive etc.
Waar de neuk zijn de Ghostclass/Overclipping etc. Psyko's gebleven?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het op zich wel aardig klinken. Ze proberen in ieder geval wat anders dan hun standaard stijl. En ach, een minder nummertje komt zo af en toe wel langs. Vind deze beter dan de Qlimax anthem, dat vind ik pas een grap.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stream of Blood.. Lets Get Ill.. Jajaja. Vieze mannetjes die JimTVhooli's

Opzich is het nr niet eens zo slecht, maar de vocals.. pff en waar is de drive?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke titel, helaas is de track zelf weinig aan.
Vocals zijn niet te doen.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jezus wat is dit megaslecht. :lol: Kutvocals, saaie melodie, totaal geen kracht in de kicks, geen drive etc.
Waar de neuk zijn de Ghostclass/Overclipping etc. Psyko's gebleven?


Helemaal mee eens! dat waren heerlijke platen! :worship:
Dit slaat nergens op inderdaad..
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 11:35 
 
Hardtraxx Elite

Toen ik de titel zag dacht ik yesss dit moet wel wat zijn. Maar jezus wat een jank plaat.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pp, overgewaardeerd. Vind dit toch echt té simpeltjes
Bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

Deze is minder erg dan sommige andere nieuwe platen van hun maar ik wil toch echt weer liedjes zoals Ghostclass!!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/

Grappig dat dat bij Psyko Punkz minder ontvangen wordt dan bijvoorbeeld een E-Force, die ook regelmatig zo'n opbouw gebruikt.

Vind de vocalen nogal overdreven, wel vaker "last" van de laatste tijd zowel in de melodieuze en rauwere kant. De rest van de track vind ik eigenlijk wel tof. Ik denk dat je er best wel orginele dingen mee kan doen qua mixwerk en dergelijke.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:17 
 

Khadber schreef:
Qlown schreef:
Alsof ik de hele tijd naar een mid-intro luister. =/

Grappig dat dat bij Psyko Punkz minder ontvangen wordt dan bijvoorbeeld een E-Force, die ook regelmatig zo'n opbouw gebruikt.

Tuurlijk, want PsykoPunkz zijn boe, boe, boe!
Bericht Geplaatst op 18 nov 2012 14:54 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Haha, wat onvoorstelbaar kut.


dit
Bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Dit is gewoon afgrijselijk. En dat krijgt dan de 'eer' om op die Qlimax CD te staan :lol:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind hem wél lekker.. geen lange break en de vocals zijn prima! Deze luistert lekker weg
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is echt saai, maar echt saai :p. Dan heb ik nog liever 't qlimax anthem of Psyko Soldier >.<
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals :sick: :sick: En sjezus zeg.... die pitchkicks. Wat klinkt dat ontiegelijk KUT zeg
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:42 
 

wootum schreef:
Vocals :sick: :sick: En sjezus zeg.... die pitchkicks. Wat klinkt dat ontiegelijk KUT zeg


Dit! Vooral die pitchkicks zeg :sick:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:29 
 
Hardtraxxer

Die vocals zijn echt kut met de hoofdletter K. En het is inderdaad alsof je de hele tijd naar de Mid-Intro aan het luisteren bent, vind er voorderest echt geen ene flikker aan.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Alles is kut hieraan :lol: ik moest gewoon lachen toen er voor het eerst 'Stream of Blood' werd gezegd.
Het geschreeuw in het filmpje maakt het helemaal af, past precies in de lijn van dit.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks