Haha best leuke after! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Thunderdome 2026 | ORDER VS. CHAOS (11 & 12 december 2026, Afas Dome, Antwerpen)
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
XHardtraxxer
- 97 posts member since 2011
Haha heel vaak gespot
Is maar goed ook.Jurheinen wrote:Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd
Ik denk dat ze het gedeelte dat je met je onderbroek op je hoofd stond niet in de aftermovie durfde te stoppen.Jurheinen wrote:Yes! Ik ben nog nuchter gefilmd
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Oehhh david 
Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenFiretrap wrote:Oehhh david
Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te etenMr Lellebel wrote:Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenFiretrap wrote:Oehhh david
Deed ik niet, McDonalds was in de warNemesyz wrote:Ik vond het nog sexyer hoe jij in de McDonalds van te voren je wrap langs de verkeerde kant op zat te etenMr Lellebel wrote:Sexy he, hoe ik daar de lucht probeer op te etenFiretrap wrote:Oehhh david
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar? 
Nou ik had een wrap en ik scheurde dat ding gewoon open en toen begon ik aan de onderkant te etenFiretrap wrote:huh, hoe krijg je dat dan voor elkaar?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 12 days ago
Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.
Ey gast... kan je dit aub weghalenFiretrap wrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.
Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....Mr Lellebel wrote:Ey gast... kan je dit aub weghalenFiretrap wrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.Heb liever niet dat anderen dit lezen
Kom op zeg...
Ja inderdaad... Peter...wootum wrote:Als je cassis om begint stoten ben je wel echt zwaar van het padje af hoor....Mr Lellebel wrote:Ey gast... kan je dit aub weghalenFiretrap wrote:Je was dan ook zwaar vdk, dus dat valt goed te praten.Heb liever niet dat anderen dit lezen
Kom op zeg...
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ja godverdomme, die cassis!