Haha moest een paar keer luisteren, maar dan had ik hem ook.
Uit de break van KYHU. Scherpe vondst!
Dit is wel korter dan wat er in de break zit, dus er is ofwel een langere versie hiervan waarbij het introgeluid niet afgekapt wordt, ofwel iets anders dat ze allebei gesampled hebben. Wss het laatstewrote:Haha moest een paar keer luisteren, maar dan had ik hem ook.
Uit de break van KYHU. Scherpe vondst!
Dan hebben jullie het toch over de 1ste paar seconden?
T
1 posts member since 2008
last seen Sep 2012
Beejte onnodig om die te posten:P wist iedereen wss wel
Totaal niet onnodig juist. Hoe groter het topic wordt en hoe interessanter het wordt. En ik wist het bijvoorbeeld helemaal niet. Kende de track van Kelis ook niet. 
Ja, stond ook in mijn postwrote:Dan hebben jullie het toch over de 1ste paar seconden?
wrote:
Dit is wel korter dan wat er in de break zit, dus er is ofwel een langere versie hiervan waarbij het introgeluid niet afgekapt wordt, ofwel iets anders dat ze allebei gesampled hebben. Wss het laatste
in de track worden die eerste paar seconden steeds opnieuw afgespeeld, hoor maar eens
N
Ik weet niet of die er al op staat, maar ik ga niet alle 28 pagina's doorkijken heb ik niet echt tijd voor
Maar deze van de Meccano Twins:
View on YouTube
Vanaf 2:09
Dit stukje komt uit Transformers, het stuk dat die overovergrootvader met die boot vastzit in het ijs.
Ik kon dat stukje alleen niet vinden @ youtube.
Maar deze van de Meccano Twins:
View on YouTube
Vanaf 2:09
Dit stukje komt uit Transformers, het stuk dat die overovergrootvader met die boot vastzit in het ijs.
Ik kon dat stukje alleen niet vinden @ youtube.
Welke track is het ook alweer ?
Shame!wrote:
DJ Ezteq - Fuck you up!
Haha Mash je was me net voor
Tjawrote:Shame!wrote:
DJ Ezteq - Fuck you up!
Haha Mash je was me net voor
Wat een kutnummer zeg. Origineel is wel mooi maar die van Ran-D WTF 
B
Hardtraxx Veteran
13722 posts member since 2008
last seen Aug 2017
wrote:Wat een kutnummer zeg. Origineel is wel mooi
Dan ga je toch lekker naar de stoere negerts luisteren? Dan luister ik naar Ran-D zijn uitvoeringwrote:Wat een kutnummer zeg. Origineel is wel mooi maar die van Ran-D WTF
Spoel je mond. Die van Ran-Dwrote:Wat een kutnummer zeg. Origineel is wel mooi maar die van Ran-D WTF
F
Donateur
3486 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ik ben er nog steeds niet achter wat er mooi moet zijn aan nummers zoals die van Chris Brown etc.
of een hoge stem of een stoere stem
en altijd zon klappende beat eronder
tjah
ik vind die van Ran-D ook niet super hoor
doe mij maar Under Attack, Feel My Fire & Fanatics!
dit is weer zon Living For The Moment
alleen dna met foute vocals
en non nice melody
de kicks maken dan weer een hele bende goed natuurlijk
of een hoge stem of een stoere stem
en altijd zon klappende beat eronder
tjah
ik vind die van Ran-D ook niet super hoor
doe mij maar Under Attack, Feel My Fire & Fanatics!
dit is weer zon Living For The Moment
alleen dna met foute vocals
en non nice melody
de kicks maken dan weer een hele bende goed natuurlijk
Och och, de jongens zijn nu op hun teentjes getrapt :') . Sorry hoor, ik vind het origineel gewoon beter dan de uitvoering van Ran-D.
Dacht je dat ik hier zat om 'stoere negertmuziek' te luisteren? Nou niet dus. Ik houd ook van hardstyle, en niet een klein beetje. Ik vind dit alleen een verkrachting van het origineel.
Andere tracks van Ran-D zijn zoveel beter.
Dacht je dat ik hier zat om 'stoere negertmuziek' te luisteren? Nou niet dus. Ik houd ook van hardstyle, en niet een klein beetje. Ik vind dit alleen een verkrachting van het origineel.
Andere tracks van Ran-D zijn zoveel beter.
crank lol goed gevondenwrote:View on YouTube