Zodat zowel windows als osx gebruikers de bestanden kunnen gebruiken. .Wav is een windows bestand.
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
RHardtraxxer
- 314 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Buiten dat is de zipfile waar straks alles in staat ook minder groot. Als er dan uiteindelijk een vocal is gekozen kan deze wel in verschillende formaten worden geplaatst.
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
Lees de poll...AWESOM-O wrote:Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Staat er niet hoor? Want ik denk niet dat elke meneer die hier produced ook vocalen kan bouwen. Zoals ik.W0uT3R wrote:Lees de poll...AWESOM-O wrote:Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Je mag enkel een melodie of enkel een vocal sturen. Er wordt toch apart gekozen voor de vocal en de melodie.
Ik ben na vandaag een weekje weg. Ik zal de inzendingen dus volgende week checken. Vragen zal ik dan ook pas weer beantwoorden.
Ik ben na vandaag een weekje weg. Ik zal de inzendingen dus volgende week checken. Vragen zal ik dan ook pas weer beantwoorden.
mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?
Gaaf idee trouwens!
ik zal zeker een inzending doen!
Gaaf idee trouwens!
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
-
DHardtraxxer
- 124 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Ik heb een melodie klaar liggen alleen hij doet weer moeilijk, Als ik hem wil exporteren als midi file komt er in beeld, "Couldn't export as MIDI File"Phase 2 wrote:Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
Zou iemand nog een antwoord kunnen geven op mijn vraag alsjeblieft?
RedRiver67 wrote:mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?
het makkelijkste en overzichtelijkste lijkt mij dat je gewoon 1 melodie en 1 vocal inzendt.RedRiver67 wrote:Zou iemand nog een antwoord kunnen geven op mijn vraag alsjeblieft?
RedRiver67 wrote:mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?
Oke
dat word kiezen dus, heb echt heel veel goede en kan nouwelijks kiezen 
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Mag meerdere hoor. zet dan gewoon een 1 of 2 erachter.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Als je een printscreen van je melodie maakt kan ik er wel een midi file van maken als het niet lukt verder.DForcer wrote:Ik heb een melodie klaar liggen alleen hij doet weer moeilijk, Als ik hem wil exporteren als midi file komt er in beeld, "Couldn't export as MIDI File"Phase 2 wrote:Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ik heb van drie mensen melodieen binnen gekregen. Zijn sommige nog bezig met een melodie of stuurt niemand meer een melodie? Ik heb geen vocals ontvangen.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Is er geen interesse meer?
Als niemand meer een vocal of melodie wilt sturen zal ik een poll maken met de melodieen die ik heb gekregen.
Als niemand meer een vocal of melodie wilt sturen zal ik een poll maken met de melodieen die ik heb gekregen.