Forum Anthem Contest

Poll ended at 22 Jun 2012 09:42

Alleen melodie
10
29%
Alleen vocal
3
9%
Melodie en vocal
22
63%

Total votes: 35

R
Hardtraxxer
last seen Aug 2019 314 postssince 2012
Zodat zowel windows als osx gebruikers de bestanden kunnen gebruiken. .Wav is een windows bestand.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026 1,880 postssince 2011
Buiten dat is de zipfile waar straks alles in staat ook minder groot. Als er dan uiteindelijk een vocal is gekozen kan deze wel in verschillende formaten worden geplaatst.
A
Hardtraxxer
last seen Jun 2013 101 postssince 2011
Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015 1,625 postssince 2009
AWESOM-O wrote:Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
Lees de poll...
A
Hardtraxxer
last seen Jun 2013 101 postssince 2011
W0uT3R wrote:
AWESOM-O wrote:Mag je ook alleen een melodie, of alleen een vocal insturen?
Lees de poll...
Staat er niet hoor? Want ik denk niet dat elke meneer die hier produced ook vocalen kan bouwen. Zoals ik.
P
Hardtraxx Addict
Je mag enkel een melodie of enkel een vocal sturen. Er wordt toch apart gekozen voor de vocal en de melodie.

Ik ben na vandaag een weekje weg. Ik zal de inzendingen dus volgende week checken. Vragen zal ik dan ook pas weer beantwoorden.
Hardtraxxer
last seen Nov 2016 271 postssince 2011
mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?

Gaaf idee trouwens! :thumbsup: ik zal zeker een inzending doen!
P
Hardtraxx Addict
Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012 124 postssince 2012
Phase 2 wrote:Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
Ik heb een melodie klaar liggen alleen hij doet weer moeilijk, Als ik hem wil exporteren als midi file komt er in beeld, "Couldn't export as MIDI File"
Hardtraxxer
Zou iemand nog een antwoord kunnen geven op mijn vraag alsjeblieft?
RedRiver67 wrote:mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?
Hardtraxx Admin
last seen 7 days ago 10,593 postssince 2010
RedRiver67 wrote:Zou iemand nog een antwoord kunnen geven op mijn vraag alsjeblieft?
RedRiver67 wrote:mag je per persoon meerdere melodieën/vocals inzenden of mag dat per persoon maar een melodie/vocal zijn?
het makkelijkste en overzichtelijkste lijkt mij dat je gewoon 1 melodie en 1 vocal inzendt.
Hardtraxxer
Oke :P dat word kiezen dus, heb echt heel veel goede en kan nouwelijks kiezen xd
P
Hardtraxx Addict
Mag meerdere hoor. zet dan gewoon een 1 of 2 erachter.
P
Hardtraxx Addict
DForcer wrote:
Phase 2 wrote:Ik heb pas 2 melodieen ontvangen. Hebben jullie meer tijd nodig of is er toch niet zoveel animo meer?
Ik heb een melodie klaar liggen alleen hij doet weer moeilijk, Als ik hem wil exporteren als midi file komt er in beeld, "Couldn't export as MIDI File"
Als je een printscreen van je melodie maakt kan ik er wel een midi file van maken als het niet lukt verder.
P
Hardtraxx Addict
Ik heb van drie mensen melodieen binnen gekregen. Zijn sommige nog bezig met een melodie of stuurt niemand meer een melodie? Ik heb geen vocals ontvangen.
P
Hardtraxx Addict
Is er geen interesse meer?

Als niemand meer een vocal of melodie wilt sturen zal ik een poll maken met de melodieen die ik heb gekregen.
Hardtraxxer
ben bang dat het idd een beetje stil ligt hier :(

jammer, vond het een erg gaaf idee.

Active topics in Producer's Corner

Active topics

Moderators