Miet
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kort van antwoorden... net als z'n lengte..stefan_helmond wrote:Ja
Afgelopen zomer pilsje met hem gedaan in Lloret. was erg gezellig!Cruelty wrote:jo is goed papaSvbtwee wrote:Iemand in een groepsapp gooien alleen maar om hem uit te lachen en belachelijk te maken. Wat triest :')
Maar goed, jullie weten nu met wie je hebt lopen fucken en wat de gevolgen zullen zijn. Rip MeneerEend en co.
Wat is je nummerSvbtwee wrote:Iemand in een groepsapp gooien alleen maar om hem uit te lachen en belachelijk te maken. Wat triest :')
Maar goed, jullie weten nu met wie je hebt lopen fucken en wat de gevolgen zullen zijn. Rip MeneerEend en co.
kunnen we geen HT boek maken met allemaal dit soort verhalen
kan nog best wel verkopen denk ik

kan nog best wel verkopen denk ik
Deze man post overigens nog steeds elke dag meerdere filmpjes op Youtube waar geen touw aan vast te knopen is
Kijk naar rood
Kijk naar rood
Kijk naar Meneer Eend en ik snap meteen waarom we naar Rood moeten kijken, levensgevaarlijkTrajanusch wrote:Kijk naar rood
Eigenlijk gaf je in de eerste zin al aan wat hij juist wél zou moeten doen!RTM93 wrote:Geen touw aan vast te knopen.
Sommigen moeten tegen hunzelf in bescherming worden genomen..
Het lijkt er op dat onze held zijn YT account is verwijderd 
Kom je ooit eens met goed nieuws Grim?Grim wrote:Het lijkt er op dat onze held zijn YT account is verwijderd
Pfff RIP
klotezooiHelicaze wrote:Kom je ooit eens met goed nieuws Grim?Grim wrote:Het lijkt er op dat onze held zijn YT account is verwijderd
Pfff RIP
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Oh god
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Waarom bestaat dit topic nog? Die man was schizofreen en jullie lachen hem uit?
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Misschien krijgen jullie dat ook wel na jarenlang drugsgebruik.