Die sowiesoPommer wrote:Volgende Lady Gaga? Lijkt me wel een leuke
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gaga zou ik wel in haar dada nemen. En dan filmen en voor grof geld verkopen. Kijken wat voor Pokerface ze dan nog heeft.Hoofdcoach wrote:Die sowiesoPommer wrote:Volgende Lady Gaga? Lijkt me wel een leuke
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tja als emma watson zich als man verkleed doe je dr ook 
Dan blijft het nog een vrouw... Als Lady Gaga zich verkleedt als vrouw verkleedt blijft het een man.Hoofdcoach wrote:Tja als emma watson zich als man verkleed doe je dr ook
zo die zou ik wel doen!Josh-T wrote:Tamara van New Chicks
Volmondig: Nee.
Die gelekte foto's staan me nog vers in het geheugen.
Die gelekte foto's staan me nog vers in het geheugen.
nee
net of je miss piggy van de muppets ligt te batsen
(zoals ze eruit ziet in beginpost
)
(zoals ze eruit ziet in beginpost
Daar heb je wel een beetje gelijk in maar dat bedoelde ik er niet meeJosh-T wrote:Verona van de Leurmikeee wrote:Welke? Ik ken alleen die eerste groep en die nu mee doen geloof ik, bedoel je die van Tirol?Josh-T wrote:zij is toch veel knapper dan dat ding van de vorige ronde? kom op
-
G
whaha iedereen die ook maar 1 niet gephotoshopte foto van haar heeft gezien stemt sowieso nee 
btw een mooie voor de volgende keer: Victoria Koblenko
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
The Anim0l wrote:nee
(zoals ze eruit ziet in beginpost)
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Neeee, echt niet mijn stijl 
Je hebt kleine billen
Je hebt ronde billen
Je hebt volle billen
Je hebt dikke billen
Je hebt heel dikke billen
Je hebt little princes
Nee, sorry dit is de eerste die ik oversla.
Je hebt ronde billen
Je hebt volle billen
Je hebt dikke billen
Je hebt heel dikke billen
Je hebt little princes
Nee, sorry dit is de eerste die ik oversla.
Jonge, dat heb ik al 3 keer gevraagdmrazura wrote:Ja is prima ah robert wat lief dat je haar welk zou doenPommer wrote:Volgende Lady Gaga? Lijkt me wel een leuke
Is dat een twijfelgeval dan?KSwoosh wrote:whaha iedereen die ook maar 1 niet gephotoshopte foto van haar heeft gezien stemt sowieso nee
Ja weet je wat het is ik zet in de beginpost neer dat je het beste verzoekjes kunt geven in een privé bericht. Het komt natuurlijk wel eens voor dat ik een post over het hoofd lees. Maar sorry als je je onheus bejegend voelt.El Mare wrote:Jonge, dat heb ik al 3 keer gevraagdmrazura wrote:Ja is prima ah robert wat lief dat je haar welk zou doenPommer wrote:Volgende Lady Gaga? Lijkt me wel een leuke
Over Lady Gaga weet ik het serieus nog niet het is zeker de moeilijkste keuze tot nu toe voor mij.
Aparte smaak qua kleding, maar qua uiterlijk ziet ze er toch wel redelijk uit! Ik zeg ja