hmm, denk toch ja. voor de ervaring.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bah. vies smerig wijf is dat zeg bah bah 
Ze kan zich in iedere hoedanigheid vertonen, dus de ene keer ja, de andere keer nee. Lichaam mag er zeker wezen, dus ik ga voor ja. Heeft ook zeker moves 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
IddSteffnov wrote:Ze kan zich in iedere hoedanigheid vertonen, dus de ene keer ja, de andere keer nee. Lichaam mag er zeker wezen, dus ik ga voor ja. Heeft ook zeker moves
Ja, ik vind haar erg mysterieus en dat spreekt me wel aan
.
Er zijn mensen die Kate Upton en Gostosa niet zouden doen, maar GaGa wel?
*snapt er niks van*
GaGa; nee.
GaGa; nee.
Absoluut niet, ze heeft een grafkop, ze spoort niet helemaal, en volgens mij loop je 3 maanden met een blauwe dop als zij er mee klaar is.
-
G
+1Mol wrote:Er zijn mensen die Kate Upton en Gostosa niet zouden doen, maar GaGa wel?*snapt er niks van*
GaGa; nee.
-
E
ze heeft een pik dus nee.
-
A
NEE
HahaPommer wrote:Absoluut niet, ze heeft een grafkop, ze spoort niet helemaal, en volgens mij loop je 3 maanden met een blauwe dop als zij er mee klaar is.
Ik twijfel nog, haar handen zijn een beetje mannelijk maar haar adamsappel dan weer nietbiscuit wrote:ze heeft een pik dus nee.
-
E
die neger die schrikt daaro wel eventje
ditSteffnov wrote:Ze kan zich in iedere hoedanigheid vertonen, dus de ene keer ja, de andere keer nee. Lichaam mag er zeker wezen, dus ik ga voor ja. Heeft ook zeker moves
Nee natuurlijk niet, wat een ogen! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
haha kinky jaJosh-T wrote:oeh, kinky.. ik zeg ja
Weeral niet, nog niet veel soeps gehad hier 
wat een monsterkut moet dat wel niet zijn zeg.. ben bang dat als je daar in gaat je je snikkel nooit meer terugziet..
een nee btw
Last edited by tommetjeuh on 05 Jun 2012 17:38, edited 2 times in total.
Kun je jezelf heerlijk in kwijttommetjeuh wrote:wat een monsterkut moet dat wel niet zijn zeg.. ben bang dat als je daar in gaat je je snikkel nooit meer terugziet..
een nee btw
Nee. Geen erg lelijk wijf ofzo, maar ook niet super aantrekkelijk. Zou ik zeker niet vanuit mezelf doen, dan moet ze me wel overhalen 
Kijk nog eens goed... De voorkant staat naar rechts, dus volgens mij is dit gewoon een flapje van der pak en niet van der flamoes, of balzak natuurlijk. En dan nog, het heeft wel duidelijk een identiteitscrisis, de ene keer als vrouw verkleden en dan weer als man. Ik heb dan toch 100.000x liever Upton dan Gaga!tommetjeuh wrote:wat een monsterkut moet dat wel niet zijn zeg.. ben bang dat als je daar in gaat je je snikkel nooit meer terugziet..
een nee btw
Mijn antwoord:
View on YouTube