nee echt niet. en na die foto van hier boven gezien te hebben al helemaal niet meer 
Dus ja
roberttt wrote:Als ze naakt voor me staat, wil ik er wel overheen.. met een wals
roberttt wrote:wil ik er wel overheen..

Ligt eraan waar je de nadruk op legt:roberttt wrote:Snap niet dat mensen nee zeggen, als je voor haar staat. In je Abraham pakje, en zij ook .. Doe je d'r echt wel ..
Zeg nooit nooit.Ramirez wrote:Never nooit niet!
Iedereen doet haar toch als ze met d'r benen open ligt voor je.Randleman wrote:Dat hebben er idd al 9 gezegd..,roberttt wrote:Zeg nooit nooit.Ramirez wrote:Never nooit niet!inc mij
nog geen nee eruit gegooid bij 'Zou je haar doen reeks met nu:'
OnzinRamirez wrote:Dan kots ik er eerder over heen dan dat ik haar zou doen!
Josh-T wrote:roberttt wrote:wil ik er wel overheen..
Heb je die naaktfotos nooit gezien?roberttt wrote:OnzinRamirez wrote:Dan kots ik er eerder over heen dan dat ik haar zou doen!
Welke? Ik ken alleen die eerste groep en die nu mee doen geloof ik, bedoel je die van Tirol?Josh-T wrote:zij is toch veel knapper dan dat ding van de vorige ronde? kom op
Wat moet zij in een Abraham's pakje?roberttt wrote:Snap niet dat mensen nee zeggen, als je voor haar staat. In je Abraham pakje, en zij ook .. Doe je d'r echt wel ..
Jij ben gak jonge!Josh-T wrote:zij is toch veel knapper dan dat ding van de vorige ronde? kom op
Met je verstand op 0 is dit nog een moeilijke. Niet iedereen neukt alles met een gat en een hartslag Robert.roberttt wrote:Iedereen doet haar toch als ze met d'r benen open ligt voor je.
Verona van de Leurmikeee wrote:Welke? Ik ken alleen die eerste groep en die nu mee doen geloof ik, bedoel je die van Tirol?Josh-T wrote:zij is toch veel knapper dan dat ding van de vorige ronde? kom op