ik zal je toevoegen maare heb je niks te doen ofzo.... nu al prestige 3Yoshua wrote:Iemand Ptje mw2?:D ik pwn al jullie kontjes:$
Bijna 3e Prestige;)
Gamertag Crim3mast3rz
Active topics in Off-Topic
Moderators
Met of zonder Campen?Yoshua wrote:
Bijna 3e Prestige;)
ja dat jaoostzaner wrote:Dragon Aids?SoundTunerZ wrote:Iemand dragon age al geprobeerd op de xbox? Lijkt me wel een vette game, maar ik wil dr eerst wat meer over weten voor ik m koopTis van Bioware dus dat zit wel goed
Ik ging gisteravond samen met Rickie MW2 spelen. Rick had me een aantal keren gemute om dat ik Klok kijken aan het rappen was.
Maar tijdens het rappen stond ik wel 1ste.
oostzaner wrote:Ik ging gisteravond samen met Rickie MW2 spelen. Rick had me een aantal keren gemute om dat ik Klok kijken aan het rappen was.![]()
straks weer ff een potje?Rickie wrote:oostzaner wrote:Ik ging gisteravond samen met Rickie MW2 spelen. Rick had me een aantal keren gemute om dat ik Klok kijken aan het rappen was.![]()
Doet Yannikc ook mee.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik doe mee (zoals in PB gezegd) 
Ik ga ff een broodje klaarmaken en dan eet ik wel tijdens het gamen/rappen. 
rappen? moet ik je weer gaan muten
zucht
Met 1 predator missile ons hele team dood. 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik ben maar gestopt daarstraks, Search And Destroy is toch niks voor mij 
pff search and destroy is de shitKryptica wrote:Ik ben maar gestopt daarstraks, Search And Destroy is toch niks voor mij
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ground War speel ik altijd 
daarvoor werd ik net nog gesnipedoostzaner wrote:Met 1 predator missile ons hele team dood.
en door oostzaner hebben we verloren
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
Die predator missille was echt belachelijk, maar wel vet...Rickie wrote:en door oostzaner hebben we verlorenoostzaner wrote:Met 1 predator missile ons hele team dood.
en ik denk dat we ook mede door mijn te grote mond hebben verloren xD
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
hallooooow xD
jullie zijn niet echt spraakzaam op xbl trouwens
ach jah zolang ik maar game.Lextc wrote:hallooooow xD
vannacht nog ff voor het slapen gaan een potje Moedern Warfare 2 gespeeld.
en ik ben er achter gekomen dat al die noobs die MW2 hebbben gekocht omdat het MW2 is. Dat die allemaal in Team Deathmatch zitten. Ik speel de laatste tijd Domination en daar heb je geen enkele camper en je haalt er nog veel XP mee binnen ook.
en ik heb 25 Mile bij elkaar gerend. 
en ik ben er achter gekomen dat al die noobs die MW2 hebbben gekocht omdat het MW2 is. Dat die allemaal in Team Deathmatch zitten. Ik speel de laatste tijd Domination en daar heb je geen enkele camper en je haalt er nog veel XP mee binnen ook.
met de echte team gametypes zoals domination, SD en Demolition heb je echt geen last van campers, alleen van onzettende noobs die niet weten hoe de gametype werkt, die rennen maar een beetje rond ipv een bom te planten of een vlag te veroveren...
ik speel altijd Domination en Demolition.
ik speel altijd Domination en Demolition.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik altijd sabotage, S&D maar keer op keer zit ik altijd in een noob team .. echt ik speel bijna altijd 1 vs 6 :X Achjaa!