binnenkort kom ik met een website over deze gameRickie wrote: dat einde ziet er wel gruwelijk uit
Active topics in Off-Topic
Moderators
cod MW2 vanmiddag voor 40 euro bij free record shop gehaald
dus mensen die willen spelen voeg maar toe: destructor NL
dus mensen die willen spelen voeg maar toe: destructor NL
Rickie wrote:cod MW2 vanmiddag voor 40 euro bij free record shop gehaald![]()
dus mensen die me willen Ownen voeg maar toe: destructor NL
Rickie is een camper!!!!!!
Gister MW2 gespeeld met hem gaat hij in de bosjes liggen.
CAMPER!!
Gister MW2 gespeeld met hem gaat hij in de bosjes liggen.
CAMPER!!
met jou wel ja
maar online doe ik daar niet aan,
erger me echt kapot aan al die gasten die de hele tijd in een huisje gaan zitten of achter een muur
ben al lvl 15 trouwens
erger me echt kapot aan al die gasten die de hele tijd in een huisje gaan zitten of achter een muur
ben al lvl 15 trouwens
dat is de reden dat ik geen mw2 speelRickie wrote:met jou wel ja![]()
erger me echt kapot aan al die gasten die de hele tijd in een huisje gaan zitten of achter een muur![]()
ben al lvl 15 trouwens
het moet wel leuk blijven
mw1 word hier nog veel gespeeld. + forza 3.
Ik vind MW2 niet zo geweldig trouwens. Ik word gek van al die Vliegtuigen/Helicopters en van die klote campers en Shotgun noobs die de hele dag met een fucking shotgun in een klauwen lopen. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha ja al die mensen zijn irritant, maar ik vind het wel een vet spel. Ook al suck ik in multiplayeroostzaner wrote:Ik vind MW2 niet zo geweldig trouwens. Ik word gek van al die Vliegtuigen/Helicopters en van die klote campers en Shotgun noobs die de hele dag met een fucking shotgun in een klauwen lopen.
gaat echt nergens meer over
gister potje op dat vliegveld, hele luchtruim zat vol met kut helicopters, wordt je gewoon 4 keer achter elkaar gespawnkilled zonder ook maar 1 fucking stap te kunnen zetten
maar ja spec ops is wel echt vet
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Haha dan moet je is free-for all doen in Rust met 20 spelersRickie wrote:gaat echt nergens meer overgister potje op dat vliegveld, hele luchtruim zat vol met kut helicopters, wordt je gewoon 4 keer achter elkaar gespawnkilled zonder ook maar 1 fucking stap te kunnen zetten
Ik werd vanmorgen zo gek van al die kut campers.Kryptica wrote:Haha dan moet je is free-for all doen in Rust met 20 spelersRickie wrote:gaat echt nergens meer overgister potje op dat vliegveld, hele luchtruim zat vol met kut helicopters, wordt je gewoon 4 keer achter elkaar gespawnkilled zonder ook maar 1 fucking stap te kunnen zetten
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik ga zo meteen weer multiplayeren op MW 2 met nog iemand dus als je zin hebt kom maar 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Gestopt omdat ik gek werd van al die campers en freaks die niks anders doen dan heel de dag te gamen en je de hele tijd te spawnkillen
Maar is een ander spel kopen, MW 2 is het enige spel dat ik nu heb
Maar is een ander spel kopen, MW 2 is het enige spel dat ik nu heb
Join The Club!Kryptica wrote:Gestopt omdat ik gek werd van al die campers en freaks die niks anders doen dan heel de dag te gamen en je de hele tijd te spawnkillen.
AH TERING KUT HOEREN TERING CAMPERS OP MW2. TOENET OOK ZO'N TERING GASSIE DIE ZONDER CAMPEN NIET MEER 1 KILL KAN KRIJGEN. TRIEST KERELTJE!!!!!!!!!!!

Sorry, campen is leukoostzaner wrote:AH TERING KUT HOEREN TERING CAMPERS OP MW2. TOENET OOK ZO'N TERING GASSIE DIE ZONDER CAMPEN NIET MEER 1 KILL KAN KRIJGEN. TRIEST KERELTJE!!!!!!!!!!!
jonge je gooit gewoon granaatje naar hem toe en weg is ieoostzaner wrote:AH TERING KUT HOEREN TERING CAMPERS OP MW2. TOENET OOK ZO'N TERING GASSIE DIE ZONDER CAMPEN NIET MEER 1 KILL KAN KRIJGEN. TRIEST KERELTJE!!!!!!!!!!!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
CAmpen
ik doe nisk anders
ik doe nisk anders
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
he ik ben overload nietoostzaner wrote:Flikkers.......
ging net eindelijk een keer goed
K/D: 24-2
Iemand dragon age al geprobeerd op de xbox? Lijkt me wel een vette game, maar ik wil dr eerst wat meer over weten voor ik m koop
Tis van Bioware dus dat zit wel goed 
Dragon Aids?SoundTunerZ wrote:Iemand dragon age al geprobeerd op de xbox? Lijkt me wel een vette game, maar ik wil dr eerst wat meer over weten voor ik m koopTis van Bioware dus dat zit wel goed
-
YHardtraxxer
- 70 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Iemand Ptje mw2?:D ik pwn al jullie kontjes:$
Bijna 3e Prestige;)
Gamertag Crim3mast3rz
Bijna 3e Prestige;)
Gamertag Crim3mast3rz