De leukste uitleg die ik tot nu toe heb gezien wat betreft brony gedoe is
"People with autism are stimulated by the vibrant colours"
Ook wel is aangezet in een nostalgische bui. Vervolgens na 20 minuten afgezet, had het wel weer gezien.wootum wrote:Is het ook raar als je nog steeds Bassie & Adriaan kijkt
lkdsfjdskl fhsdklf jsdklfjs klfsddfOrdinary Joe wrote:De leukste uitleg die ik tot nu toe heb gezien wat betreft brony gedoe is
Ja maar ik kan me zo ergeren aan zulke uitsprakenOrdinary Joe wrote:Autisme, niet epilepsie
Oftewel iedereen moet weten dat hij van MLP houdt.introductie topic wrote:Niemand snapt de titel van deze topicmisschien is dat ook wel goed zo.
Ja, begrijp ik, fout van mijn kant.Lyst wrote:Zoals ik al zei het is aandachttrekkerij:Oftewel iedereen moet weten dat hij van MLP houdt.introductie topic wrote:Niemand snapt de titel van deze topicmisschien is dat ook wel goed zo.
Er zijn inderdaad zat mensen tussen die tig-miljoen bronies die het verzwijgen voor vrienden en andere non-bronies dat ze brony zijn (die mensen noemen we closet bronies). Maar ook zat mensen die er geheel open in zijn, zoals ik, omdat ze geen reden hebben om her geheim te houden. Ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan, het boeit me ook geen moer dat er haters en trolls zijn. Zolang jullue maar begrijpen dat elk mens anders is. En daar horen persoonlijke interesses bij.Wesz91 wrote:Heel apart, dat brony gebeuren, nooit van gehoord tot op heden.. Moet zeggen dat ik het gewaagd vind dat je hier zo open en bloot over praat (ookal ken je waarschijnlijk vrijwel niemand persoonlijk hier ). Is dit ook het geval in reallife bij je vrienden offe..? Het lijkt mij dat de meeste 'bronies' dit liever voor hunzelf houden
Klopt. Dat is iets waar ik persoonlijk veel moeite mee heb. Ouders snappen er ook niks van en doen geen moeite om er iets op te vinden of om erachter te komen hoe dit in elkaar zit.Ordinary Joe wrote:Er is er verschil tussen je er niet voor schamen en het overal verkondigen en hints achterlaten om te laten zien dat je het kijkt
Genius ava.Basss27 wrote:Gaat weer lekker hoor!
Pony's worden later paarden en dus frikandellenpatrickjeb wrote:Het zijn pony's! Niet paarden
hoppa nog een member met een geniale usernamebloemkool wrote:Pony's worden later paarden en dus frikandellenpatrickjeb wrote:Het zijn pony's! Niet paarden