Exo jij bent mijn WTF momentje
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
game of thrones seizoen 3 aflevering 9 is mij wtf moment 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Sjemie, moet er niet aan denken die shitload aan reacties allang gelezen te hebben en dan veel later die aflevering nog eens moeten zien 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoor net dat een jongen die bij me in de klas zat op het middelbaar overleden is, dat is pas een WTF moment wat je dan heb...
JVDM wrote:Sjemie, moet er niet aan denken die shitload aan reacties allang gelezen te hebben en dan veel later die aflevering nog eens moeten zien
ik vermijd die reacties altijd
ik kom ook maar zelden in het topic series
Het weer van nu, half Enschede staat blank 
Was dat hier ook maar zoSteffnov wrote:Het weer van nu, half Enschede staat blank
Das een foto van Sander en zijn vriendin hoorpatrickjeb wrote:Waarom heb je mij als ava gezet?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die vriendin doet het hemZenda wrote:Das een foto van Sander en zijn vriendin hoorpatrickjeb wrote:Waarom heb je mij als ava gezet?
Zenda wrote:Das een foto van Sander en zijn vriendin hoorpatrickjeb wrote:Waarom heb je mij als ava gezet?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Huh waar gaat dit over?Zenda wrote:Das een foto van Sander en zijn vriendin hoorpatrickjeb wrote:Waarom heb je mij als ava gezet?
Over SL8765432112345678 zn avatar.chicken wrote:Huh waar gaat dit over?Zenda wrote:Das een foto van Sander en zijn vriendin hoorpatrickjeb wrote:Waarom heb je mij als ava gezet?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah, het duurde even voor het kwartje viel over "en zijn vriendin".

Het is al goedZenda wrote:Sorry Sander
Ordinary Joe wrote:Exo jij bent mijn WTF momentje
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
What the fuck, een jongen waarmee ik vroeger in de klas zat en ook redelijk goed bevriend was (maar tegenwoordig al 2 jaar niet meer heb gesproken) heeft z'n vriendin neergestoken, ze is 17 en hij 19. Totaal geen type voor, zij is (zwaargewond in kritieke toestand) met een trauma heli afgevoerd.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Ze heeft het uitgemaakt.. Inmiddels is ze overleden, erg triest.teupie wrote:vreemd zeg... enige aanleiding?
http://www.politie.nl/nieuws/2013/juli/ ... leden.html
Sick hee. Lijkt me echt fuckedup weird om te horen te krijgen dat een (goede) bekende zoiets heeft gedaan 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Idd, je kan je het haast niet beseffen als je elke dag wel een paar keer naast hem zat, altijd wel een rustige jongen.STAN- wrote:Sick hee. Lijkt me echt fuckedup weird om te horen te krijgen dat een (goede) bekende zoiets heeft gedaan