Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Sarabande schreef:
https://nos.nl/artikel/2374671-zwolse-gynaecoloog-verwisselde-ook-eigen-zaad-met-dat-van-vruchtbare-partner.html

Uh wat?


Die man lijdt waarschijnlijk aan een zwaar psychische stoornis als je dit soort dingen doet... Soort extreme vorm van grootheidswaanzin. Of hij wil een arische superras kweken. Kan natuurlijk ook.


Het Zaad van Karbaat docu serie op NPO, aanrader! Verhaal wss wel bekend van die Dokter Karbaat, maar deze docu laat nog meer zien hoe gestoord dat was.

Ik heb echt moordlustige zieke docu's gekeken, maar nog nooit zo met open mond zitten kijken naar een documentaire als bij deze. Kijktip van de dag!

https://www.npostart.nl/het-zaad-van-ka ... ON_1324071

Trailer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verkeerde topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF moment tijdens de stream van Delete

Hij heeft met crypto traden 600.000 dollar verdient, om het vervolgens weer allemaal + al z'n bookingsinkomsten + al z'n life savings weer te verbrassen (ook door crypto/bitcoin btw*). Hij gaf aan dat hij nadien zelfs een vooruitbetaling heeft aangevraagd bij zn label/agency o.i.d omdat hij anders z'n vaste lasten niet kon betalen.

Dit en nog meerdere andere bizarre verhalen in z'n livestream te zien. Onder andere het Decibel 2013 debacle.

https://www.twitch.tv/videos/976413019

Moeite waard om stukjes van terug te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja crypto, beleggen etc... hoge toppen en diepe dalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Er gaan dus ieder kwartier voor meer dan 10.000 euro aan tickets weg op de veiling van het 538 Oranjefeest, holy shit :lol:

https://www.vakantieveilingen.nl/veilin ... QVSA%3D%3D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen weten niet meer waar ze met hun geld naar toe moeten xd Dan maar naar 538
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Mensen weten niet meer waar ze met hun geld naar toe moeten xd Dan maar naar 538


Vakantieveilingen doneert het bedrag wel naar De Voedselbank, dus dat is wel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
hurricane schreef:
Mensen weten niet meer waar ze met hun geld naar toe moeten xd Dan maar naar 538


Vakantieveilingen doneert het bedrag wel naar De Voedselbank, dus dat is wel netjes.

In dat geval zeker ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Horecapersoneel Fieldlab-proef Utrecht houdt na afloop illegale borrel
https://www.nu.nl/coronavirus/6128521/h ... orrel.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Horecapersoneel Fieldlab-proef Utrecht houdt na afloop illegale borrel
https://www.nu.nl/coronavirus/6128521/h ... orrel.html


Haha wat goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd lastig om te kiezen in welk topic het hoort, maar een indrukwekkende docu van Powned over een groep mariniers die probeert het record van een marathon te verbeteren incl bepakking meezeulen, de zogenaamde speedmars.
Een van hun makkers had helaas een zeldzame kanker gekregen en op die manier proberen ze geld in te zamelen voor het goede doel. Wat mij betreft een monsterprestatie als je ziet hoeveel ze hiervoor hebben getraind, 3000 km in totaal.
https://www.npostart.nl/youll-never-wal ... W_05008599
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb ik naar zitten kijken :lol: :lol:
https://clips.twitch.tv/AgitatedTalente ... 0liHFidIRM
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

corona lockdown doet gekke dingen met duitse kinderen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ard de Jong (49) van Ard und Jorn overleden

Vrij vroeg zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 07:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag 7 mei 2021..

Sneeuw...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ard de Jong (49) van Ard und Jorn overleden

Vrij vroeg zeg :(


Zo jong ook inderdaad. Iemand een idee waaraan?
Vind nergens echt een oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
rakkietakkie schreef:
Ard de Jong (49) van Ard und Jorn overleden

Vrij vroeg zeg :(


Zo jong ook inderdaad. Iemand een idee waaraan?
Vind nergens echt een oorzaak.


De (mainstream) media melden broze gezondheid, maar dat kan vanalles zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe veel meer betekenis platen van Linkin Park hebben nu Chester dood is.

Citaat:
I dreamed I was missing
You were so scared
But no one would listen
Cause no one else cared
After my dreaming
I woke with this fear
What am I leaving
When I'm done here?


Citaat:
I've given up
I'm sick of feeling
Is there nothing you can say?
Take this all away
I'm suffocating!
Tell me what the fuck is wrong with me!

I don't know what to take
Thought I was focused, but I'm scared
I'm not prepared
I hyperventilate
Looking for help somehow, somewhere
And no one cares
I'm my own worst enemy
Put me out of my fucking misery



Dayum :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe veel meer betekenis platen van Linkin Park hebben nu Chester dood is.

Denk dat bijna alle lyrics van LP en in het extreme op het Hybrid Theory album wel over pijn en ellende gaan. Nu, dat is bij heel veel bands het geval hoor. Alleen vallen zulke zaken pas extra hard op wanneer die artiesten er niet meer zijn. Fans die zelf geen gemakkelijk leven lijden of een kwalijke jeugd/periode gehad hebben worden dan ook harder geraakt door zo'n nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel invloeden in de teksten waren ook vanuit Chester, aangezien hij van jonge leeftijd al misbruikt is geweest en depressieve klachten had.

Denk maar een aan Crawling, Heavy, One more Light en dergelijke nummers.

Het verbaasde mij aan de ene kant heel erg dat hij plotseling uit het leven stapte (1 maand na shows en een Amerika tour die er nog aan zat te komen) maar aan de andere kant heeft het ook lang geduurd dat hij het eindelijk doorgezet heeft. De verhalen die je online tegen komt heeft hij al veel vaker de pogingen gedaan.
Bijv. door drank & drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekte op de huizenmarkt hier, het blijft iets bizars hebben die prijsstijgingen
Daardoor gaan mensen steeds meer over de grens kijken.
Vanuit de randstad zijn er al mensen die kiezen voor het wonen vlak over de grens in Duitsland waar de woningen een stuk goedkoper zijn.
Een bizar voorbeeld: een villa met zwembad en strakke interieur afwerking, ruim 6000 (!) reacties :oh:
https://www.bd.nl/wonen/duizenden-react ... ~aacb8d08/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Gekte op de huizenmarkt hier, het blijft iets bizars hebben die prijsstijgingen
Daardoor gaan mensen steeds meer over de grens kijken.
Vanuit de randstad zijn er al mensen die kiezen voor het wonen vlak over de grens in Duitsland waar de woningen een stuk goedkoper zijn.
Een bizar voorbeeld: een villa met zwembad en strakke interieur afwerking, ruim 6000 (!) reacties :oh:
https://www.bd.nl/wonen/duizenden-react ... ~aacb8d08/


Ja dit is extreem, maar ook als je gewoon funda afstruint en ziet wat mensen durven te vragen voor relatief "normale" huizen is minstens zo gestoord.

Heb 2 jaar geleden een huis gekocht en had het idee dat we toen al de hoofdprijs hadden betaald, zouden er nu al bijna 35 tot 40K meer voor kunnen vragen als ik recent verkochte woningen in de wijk zie >.< en ik woon nog in het relatief betaalbare deel van de Achterhoek.

Veel medelijden met mijn leeftijdsgenoten die in het westen op zoek zijn naar een huis... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt zin om tot m'n 30e bij m'n moeder te wonen vanwege huizenprijzen en gemiddeld 12 jaar ingeschreven moeten stan voor huurwoningen love my life
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alleen de prijzen op de huizenmarkt. De kostprijs van zowat alle bouwmaterialen swingen momenteel de pan uit. Ik heb twee maanden geleden een lening afgesloten voor de bouw van mijn huis en we staan op het punt om te starten. Hopelijk is dat bedrag voldoende. Pijnlijke timing als je nu met een project begint. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja dit is extreem, maar ook als je gewoon funda afstruint en ziet wat mensen durven te vragen voor relatief "normale" huizen is minstens zo gestoord.

Heb 2 jaar geleden een huis gekocht en had het idee dat we toen al de hoofdprijs hadden betaald, zouden er nu al bijna 35 tot 40K meer voor kunnen vragen als ik recent verkochte woningen in de wijk zie >.< en ik woon nog in het relatief betaalbare deel van de Achterhoek.

Veel medelijden met mijn leeftijdsgenoten die in het westen op zoek zijn naar een huis... :/

Inderdaad en de salarissen zijn over het algemeen wel gelijk, in het westen moet je echt krom liggen voor een huis en verder heb je amper wat over om te leven. Mocht de huizenmarkt klappen en de prijzen gaan toch naar beneden (wat ik niet verwacht op korte termijn) , dan zit je met je hoge hypotheek die je gewoon moet betalen.

Als je nog even bij je ouders kunt wonen dan is dat prima maar mocht je een gezin willen stichten dan snap ik best dat mensen zelfs vlak over de grens kijken. Op sommige delen vlak over de grens in Duitsland en Belgiƫ zijn er al hele wijken waar het merendeel gewoon Nederlands is.

Misschien zou Europa daar nog wat aan kunnen doen, het nog makkelijker maken om in een ander land te gaan wonen.
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic