Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
THArdstyler wrote:Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!
Hahaha, busted. Wat een waardeloze televisie was dat zeg :') Maar goed, had niet anders verwacht van RTL Boulevard. Echt hele trieste berichtgeving, en 90% van wat ik verteld heb is er uit geknipt voor ranzige filmpjes en de meningen en foutieve "feiten" van de presentatoren :lol:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
THArdstyler wrote:Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!
Linkje beschikbaar toevallig?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Inno wrote:
Hahaha, busted. Wat een waardeloze televisie was dat zeg :') Maar goed, had niet anders verwacht van RTL Boulevard. Echt hele trieste berichtgeving, en 90% van wat ik verteld heb is er uit geknipt voor ranzige filmpjes en de meningen en foutieve "feiten" van de presentatoren :lol:
Klinkt inderdaad precies wat ik me me bij RTL boulevard voorstel. Ik verbaas me er echt over dat dit programma standaard zo veel kijkers trekt..
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
View on YouTube

Wat er uitgelegd wordt is niet echt WTF, maar waar mensen mee komen als het aankomt op protesten. Ik sta er iedere keer weer versteld van. Zal wel aan mij liggen :P
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Leandertjeee wrote:View on YouTube

Wat er uitgelegd wordt is niet echt WTF, maar waar mensen mee komen als het aankomt op protesten. Ik sta er iedere keer weer versteld van. Zal wel aan mij liggen :P
Goed stuk van Lubach. Ik las een goede comment onder dit stuk, iets in de trant van: Complottheorieën zijn zo populair onder domme mensen omdat zij niet over het verstand beschikken om de complexe systemen binnen de maatschappij/economie/politiek te begrijpen.
Als je al die dingen niet snapt dan is een complottheorie mooi makkelijk want zo’n theorie maakt het mogelijk om een groep (lees de regering) de schuld te geven van al je problemen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

Zeker als het gaat om Finland, die nog steeds super sketchy is en de echtheid van dit land nog steeds niet is bewezen. Finland is namelijk een fictioneel stuk land dat is verzonnen door Japan en de sovjet unie tijdens de koude oorlog om het vissen en het recht in de Baltische zee te behouden.

Zelfs het 'volk' wat er zou leven zijn gewoon mensen ingehuurd door deze twee landen. Zij huren deze personen van oost Zweden, noord estland en oost Rusland. Het bewijs is er gewoon en nog steeds negeert iedereen de politieke bewijzen die gewoon publiekelijk geplaatst zijn.

De vis gevangen in uhum Finland .. Worden gewoon door trans-siberische trein route vervoerd als 'Finse Nokias'. Heel het merk Nokia is als doel door Japan gemaakt om zo tonnen vis te vervoeren en niemand heeft het door.

Check de feiten maar, staat gewoon op internet
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
nog nooit van gehoord :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Bullshit Nuracore, Finland bestaat al Millennia, Google maar eens naar de Finno-Korean Hyperwar, allemaal echt gebeurd.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nuracore wrote:Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

Zeker als het gaat om Finland, die nog steeds super sketchy is en de echtheid van dit land nog steeds niet is bewezen. Finland is namelijk een fictioneel stuk land dat is verzonnen door Japan en de sovjet unie tijdens de koude oorlog om het vissen en het recht in de Baltische zee te behouden.

Zelfs het 'volk' wat er zou leven zijn gewoon mensen ingehuurd door deze twee landen. Zij huren deze personen van oost Zweden, noord estland en oost Rusland. Het bewijs is er gewoon en nog steeds negeert iedereen de politieke bewijzen die gewoon publiekelijk geplaatst zijn.

De vis gevangen in uhum Finland .. Worden gewoon door trans-siberische trein route vervoerd als 'Finse Nokias'. Heel het merk Nokia is als doel door Japan gemaakt om zo tonnen vis te vervoeren en niemand heeft het door.

Not sure if srs
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Nuracore wrote:Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

En de Finnen die onze cultuur verrijken zijn dus allemaal huurlingen? :oh:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
View on SoundCloud

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5516 posts member since 2010
Spalken wrote: Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:
Nou ik denk echt dat deze gast dat zou denken ja, die zijn alle schaamte voorbij xd
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Spalken wrote:View on SoundCloud

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:
Haha ik zit hier echt stuk te gaan bij het luisteren hiervan :lol:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Echt, die kicks doen me denken alsof er iemand versneld Pong zit te spelen of zo
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Sean Connery overleden :cry:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Lennard95 wrote:Sean Connery overleden :cry:
Geniale acteur en persoon. Die gunde je ook om zo oud en zonder al te veel pijn zijn dood te gemoed te laten gaan
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8008903_24b5c892

Wat een stel losers is de Nederlandse jeugd toch :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Lekker huilen omdat ze zijn opgepakt en boetes krijgen voor iets wat op dit moment verboden is en ze zich hier bewust van zijn.

Kreeg zomaar een boete omdat ik 40 kmph te hard reed, waar slaat dat nou op.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Limburgers, altijd -1
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
rakkietakkie wrote:Limburgers, altijd -1
:nono:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 36 minutes ago
Unknown wrote: