Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!

Hahaha, busted. Wat een waardeloze televisie was dat zeg :') Maar goed, had niet anders verwacht van RTL Boulevard. Echt hele trieste berichtgeving, en 90% van wat ik verteld heb is er uit geknipt voor ranzige filmpjes en de meningen en foutieve "feiten" van de presentatoren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!

Linkje beschikbaar toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
THArdstyler schreef:
Auke (Inno) ineens met een interview op de nationale tv xd leuk item over silent disco’s!

Hahaha, busted. Wat een waardeloze televisie was dat zeg :') Maar goed, had niet anders verwacht van RTL Boulevard. Echt hele trieste berichtgeving, en 90% van wat ik verteld heb is er uit geknipt voor ranzige filmpjes en de meningen en foutieve "feiten" van de presentatoren :lol:

Klinkt inderdaad precies wat ik me me bij RTL boulevard voorstel. Ik verbaas me er echt over dat dit programma standaard zo veel kijkers trekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Wat er uitgelegd wordt is niet echt WTF, maar waar mensen mee komen als het aankomt op protesten. Ik sta er iedere keer weer versteld van. Zal wel aan mij liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:


Wat er uitgelegd wordt is niet echt WTF, maar waar mensen mee komen als het aankomt op protesten. Ik sta er iedere keer weer versteld van. Zal wel aan mij liggen :P


Goed stuk van Lubach. Ik las een goede comment onder dit stuk, iets in de trant van: Complottheorieën zijn zo populair onder domme mensen omdat zij niet over het verstand beschikken om de complexe systemen binnen de maatschappij/economie/politiek te begrijpen.
Als je al die dingen niet snapt dan is een complottheorie mooi makkelijk want zo’n theorie maakt het mogelijk om een groep (lees de regering) de schuld te geven van al je problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

Zeker als het gaat om Finland, die nog steeds super sketchy is en de echtheid van dit land nog steeds niet is bewezen. Finland is namelijk een fictioneel stuk land dat is verzonnen door Japan en de sovjet unie tijdens de koude oorlog om het vissen en het recht in de Baltische zee te behouden.

Zelfs het 'volk' wat er zou leven zijn gewoon mensen ingehuurd door deze twee landen. Zij huren deze personen van oost Zweden, noord estland en oost Rusland. Het bewijs is er gewoon en nog steeds negeert iedereen de politieke bewijzen die gewoon publiekelijk geplaatst zijn.

De vis gevangen in uhum Finland .. Worden gewoon door trans-siberische trein route vervoerd als 'Finse Nokias'. Heel het merk Nokia is als doel door Japan gemaakt om zo tonnen vis te vervoeren en niemand heeft het door.

Check de feiten maar, staat gewoon op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 18:48 
 
Hardtraxxer

nog nooit van gehoord :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bullshit Nuracore, Finland bestaat al Millennia, Google maar eens naar de Finno-Korean Hyperwar, allemaal echt gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

Zeker als het gaat om Finland, die nog steeds super sketchy is en de echtheid van dit land nog steeds niet is bewezen. Finland is namelijk een fictioneel stuk land dat is verzonnen door Japan en de sovjet unie tijdens de koude oorlog om het vissen en het recht in de Baltische zee te behouden.

Zelfs het 'volk' wat er zou leven zijn gewoon mensen ingehuurd door deze twee landen. Zij huren deze personen van oost Zweden, noord estland en oost Rusland. Het bewijs is er gewoon en nog steeds negeert iedereen de politieke bewijzen die gewoon publiekelijk geplaatst zijn.

De vis gevangen in uhum Finland .. Worden gewoon door trans-siberische trein route vervoerd als 'Finse Nokias'. Heel het merk Nokia is als doel door Japan gemaakt om zo tonnen vis te vervoeren en niemand heeft het door.

Check de feiten maar, staat gewoon op internet


Not sure if srs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik ga er even een UNO kaart tegen gooien want ik ben woke genoeg om al die leugens te doorzien. Misschien heb jij wel geen verstand van de hele politieke wereld en Interpreteer je het omdat je het niet begrijpt naar je eigen ervaring.

Zeker als het gaat om Finland, die nog steeds super sketchy is en de echtheid van dit land nog steeds niet is bewezen. Finland is namelijk een fictioneel stuk land dat is verzonnen door Japan en de sovjet unie tijdens de koude oorlog om het vissen en het recht in de Baltische zee te behouden.

Zelfs het 'volk' wat er zou leven zijn gewoon mensen ingehuurd door deze twee landen. Zij huren deze personen van oost Zweden, noord estland en oost Rusland. Het bewijs is er gewoon en nog steeds negeert iedereen de politieke bewijzen die gewoon publiekelijk geplaatst zijn.

De vis gevangen in uhum Finland .. Worden gewoon door trans-siberische trein route vervoerd als 'Finse Nokias'. Heel het merk Nokia is als doel door Japan gemaakt om zo tonnen vis te vervoeren en niemand heeft het door.

Check de feiten maar, staat gewoon op internet


En de Finnen die onze cultuur verrijken zijn dus allemaal huurlingen? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 03:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:

Nou ik denk echt dat deze gast dat zou denken ja, die zijn alle schaamte voorbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:


Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hier serieus voor is gaan zitten en vervolgens dacht van: Ja, dit is goed. Dit gooi ik de wereld in. :lol: :lol:

Haha ik zit hier echt stuk te gaan bij het luisteren hiervan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2020 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt, die kicks doen me denken alsof er iemand versneld Pong zit te spelen of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2020 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sean Connery overleden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Sean Connery overleden :cry:


Geniale acteur en persoon. Die gunde je ook om zo oud en zonder al te veel pijn zijn dood te gemoed te laten gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8008903_24b5c892

Wat een stel losers is de Nederlandse jeugd toch :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker huilen omdat ze zijn opgepakt en boetes krijgen voor iets wat op dit moment verboden is en ze zich hier bewust van zijn.

Kreeg zomaar een boete omdat ik 40 kmph te hard reed, waar slaat dat nou op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Limburgers, altijd -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Limburgers, altijd -1


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
rakkietakkie schreef:
Limburgers, altijd -1


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
rakkietakkie schreef:
Limburgers, altijd -1


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Limburgers, altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
rakkietakkie schreef:
Limburgers, altijd +1


:yes:
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic