Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 08:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo heel moeilijk is het ook weer niet toch xd Ok het kan wat duidelijker maar als je een beetje logisch leest/nadenkt zou het geen hogere wiskunde moeten zijn.

Heb overigens zelf ook de XBox One X en ben er eigenlijk wel super tevreden over. Enige kutte was atlijd dat bijna al m'n maten op de PS speelden, maar nu je steeds meer games met crossplay hebt is dat ook niet meer zo'n probleem. Dus denk dat ik gewoon lekker bij Xbox blijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo heel moeilijk is het ook weer niet toch xd Ok het kan wat duidelijker maar als je een beetje logisch leest/nadenkt zou het geen hogere wiskunde moeten zijn.


Het is ook niet super moeilijk, maar je moet het niet te verwarrend maken voor de (onder)gemiddelde klant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe moet een random leek weten dat de 360 na de originele komt, maar dat de one weer nieuwer is en dat de series waar daarna komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 12:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet die random leek maar niet zo achterlijk zijn om het niet ff te checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet die random leek maar niet zo achterlijk zijn om het niet ff te checken


Ja dat vind ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, maar als we enkele generaties verder zijn, gaat niemand er meer uitkomen, behalve 'welke is de nieuwste'. Logica mag toch best verwacht worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tuurlijk, maar als we enkele generaties verder zijn, gaat niemand er meer uitkomen, behalve 'welke is de nieuwste'. Logica mag toch best verwacht worden?


Ook dit vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker meegaand vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lekker meegaand vandaag!


Vond ik ook al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tuurlijk, maar als we enkele generaties verder zijn, gaat niemand er meer uitkomen, behalve 'welke is de nieuwste'. Logica mag toch best verwacht worden?

Heb je een glazen bol ofzo? Weet jij veel hoe ze dan heten of dat er überhaupt nog nieuwe Xbox'en op de markt komen. We hebben het toch over nu.

En zoals ik al zei, had idd best wat logischer gekund ja, maar zo moeilijk is het nou ook weer niet.

Wat een zinlonze discussie trouwens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zo heel moeilijk is het ook weer niet toch xd Ok het kan wat duidelijker maar als je een beetje logisch leest/nadenkt zou het geen hogere wiskunde moeten zijn.


Qua fans, sure. Maar je weet dat er heel veel Amerikaanse kinderen gaan janken op kerstochtend omdat hun moeder het verschil niet wist
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 01:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Zo heel moeilijk is het ook weer niet toch xd Ok het kan wat duidelijker maar als je een beetje logisch leest/nadenkt zou het geen hogere wiskunde moeten zijn.


Qua fans, sure. Maar je weet dat er heel veel Amerikaanse kinderen gaan janken op kerstochtend omdat hun moeder het verschil niet wist


Daar ga je al.

Maar goed, een slim bedrijf market naar zijn domste klanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 08:34 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Is best mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/the_black_alien_project/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corona test, wat een vage ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap dus echt niet wat iedereen erg vindt aan die test. Gewoon 1 seconde zo'n staafje in je neus en klaar is kees. Denk dat de gemiddelde HT'er wel wat gekkere dingen zijn/haar hersenpan in heeft geschoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Snap dus echt niet wat iedereen erg vindt aan die test. Gewoon 1 seconde zo'n staafje in je neus en klaar is kees. Denk dat de gemiddelde HT'er wel wat gekkere dingen zijn/haar hersenpan in heeft geschoten :P


Het verschilt enorm per persoon en per test. Ik heb zelf inmiddels 5 van die corona tests gehad en in het verleden vaker virus testjes. Meestal voel ik er helemaal niks van terwijl die ene keer dan echt net super pijnlijk valt en tranen over je wangen rollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb zelf inmiddels 5 van die corona tests gehad en in het verleden vaker virus testjes.

Vanwaar heb je er al 5 gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Snap dus echt niet wat iedereen erg vindt aan die test. Gewoon 1 seconde zo'n staafje in je neus en klaar is kees. Denk dat de gemiddelde HT'er wel wat gekkere dingen zijn/haar hersenpan in heeft geschoten :P


3 seconde een staaf achter je strot en 3 seconde in je neus. Het is niet dat ik het erg vind maar lekker is anders :P heb nou niet zoiets van laat ik elke dag zon test doen want omg zo lekker dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
makrooy schreef:
Ik heb zelf inmiddels 5 van die corona tests gehad en in het verleden vaker virus testjes.

Vanwaar heb je er al 5 gehad?


Ik val in een risico groep, dus bij iedere mini klacht meteen testen uit voorzorg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is niet dat ik het erg vind maar lekker is anders :P

Dan is het toch ook niet echt een WTF momentje? :P Of was het gewoon even om van je af te schrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
Het is niet dat ik het erg vind maar lekker is anders :P

Dan is het toch ook niet echt een WTF momentje? :P Of was het gewoon even om van je af te schrijven?

Ik wist vooraf niet wat ik moest verwachten van de test. Ik wist wel dat achter in de keel en neus wat werd geswapt maar duurde gewoon lang voor mijn gevoel. Zeker toen het eenmaal achter de rug was hield ik een raar gevoel in de neus voor een paar uur.

Alsof je water in de neus hebt gehad ofzo

Het is nou ook niet bepaald een irritatie moment ofzo ja wilde het even van mij af haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik val in een risico groep, dus bij iedere mini klacht meteen testen uit voorzorg :P

Ah, logisch. Was gewoon benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Denk dat de gemiddelde HT'er wel wat gekkere dingen zijn/haar hersenpan in heeft geschoten :P


Als je voor dat soort zaken iedere keer enkele seconden zo diep in je neus moet gaan dan zou er serieus minder gebruikt worden xd

Nuracore schreef:
Ik wist wel dat achter in de keel en neus wat werd geswapt maar duurde gewoon lang voor mijn gevoel. Zeker toen het eenmaal achter de rug was hield ik een raar gevoel in de neus voor een paar uur.

Alsof je water in de neus hebt gehad ofzo


Lijkt inderdaad een eeuwigheid te duren en dat rare gevoel had ik ook. 's morgens staaf erin en 's avonds had ik nog een raar gevoel bij het inademen.
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic