wrote:Die gast op Defqon.1 radio die 63 jaar oud is en uit Amerika komt.
Gaat hele levensverhalen vertellen
ik verstond 36 maargoed ik lette er niet echt opwrote:Die gast op Defqon.1 radio die 63 jaar oud is en uit Amerika komt.
Gaat hele levensverhalen vertellen
E
wrote:Altijd een weerwoord jij he manman.wrote:Haha, jullie denken echt dat ik dom ben ofzo, hé?wrote:Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?7 op eindlijst voor Nederlands.
Een 7 op mijn eindlijst voor Nederlands.
.
Even correctie op uitgevoerd, leest de zin makkelijker.
Maar was het echt geen 6?![]()
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Was gisteren aan het werk in de keuken. Alleen. Had ik dit liedje in m'n hoofd:
View on YouTube
Komt opeens m'n collega binnen en zegt droog, uit het niets: "Dinamo Zagreb". Kan toch niet?
View on YouTube
Komt opeens m'n collega binnen en zegt droog, uit het niets: "Dinamo Zagreb". Kan toch niet?
Klik even op het linkie, en dan het kopje lezenwrote:Die film heb ik gezien, best geinigEn door haar nog leuker
A
pm op pf

F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hahahaha heerlijk!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
ze wil jewrote:pm op pf
A
rrrrrawwwrote:ze wil jewrote:pm op pf
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Probeert Technoboy het bekende plaatje in te komen ofzoo, check zijn twitter...
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?
Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
Nee, ze plaatsen een vleesetende bacterie, die vreet je vet tot aan je dood wegwrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
E
Heb je dat nodig dan? naar mijn mening niet.wrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Je blijft me elke dag weer verbazenwrote:Heb je dat nodig dan? naar mijn mening niet.wrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
E
dafuq? Ik heb toch niks verkeerds gezegd?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Nee hoorwrote:dafuq? Ik heb toch niks verkeerds gezegd?
E
of is het omdat ik op AF reageer?
dat zal t wel zijn.
dat zal t wel zijn.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Zij kan haar hakken in haar vajayjay stoppen! Imagine all of the sex positions!wrote:View on YouTube
E