Wout1997 wrote:Die gast op Defqon.1 radio die 63 jaar oud is en uit Amerika komt.
Gaat hele levensverhalen vertellen
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik verstond 36 maargoed ik lette er niet echt opWout1997 wrote:Die gast op Defqon.1 radio die 63 jaar oud is en uit Amerika komt.
Gaat hele levensverhalen vertellen
-
E
Onthafloorx wrote:Altijd een weerwoord jij he manman.Chris Two wrote:Haha, jullie denken echt dat ik dom ben ofzo, hé?Onthafloorx wrote:Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?7 op eindlijst voor Nederlands.
Een 7 op mijn eindlijst voor Nederlands.
.
Even correctie op uitgevoerd, leest de zin makkelijker.
Maar was het echt geen 6?![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Was gisteren aan het werk in de keuken. Alleen. Had ik dit liedje in m'n hoofd:
View on YouTube
Komt opeens m'n collega binnen en zegt droog, uit het niets: "Dinamo Zagreb". Kan toch niet?
View on YouTube
Komt opeens m'n collega binnen en zegt droog, uit het niets: "Dinamo Zagreb". Kan toch niet?
Klik even op het linkie, en dan het kopje lezenProject 141 wrote:Die film heb ik gezien, best geinigEn door haar nog leuker
-
A
pm op pf

vind ik dit toch net iets vetter:Aristo wrote:Wattefak haha, zingend dubstep
filmpje
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hahahaha heerlijk!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
ze wil jeAlmighty wrote:pm op pf
-
A
rrrrrawwPierrePruuk wrote:ze wil jeAlmighty wrote:pm op pf
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Probeert Technoboy het bekende plaatje in te komen ofzoo, check zijn twitter...
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?
Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
Nee, ze plaatsen een vleesetende bacterie, die vreet je vet tot aan je dood wegOnthafloorx wrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
-
E
Heb je dat nodig dan? naar mijn mening niet.Onthafloorx wrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Je blijft me elke dag weer verbazenbiscuit wrote:Heb je dat nodig dan? naar mijn mening niet.Onthafloorx wrote:Zit op m'n mail komt er ineens een reclame: permanente liposcutie nu 70% korting. Dat is toch altijd permanent?Of gaan ze het vet er weer aandoen na twee weken uitproberen.
-
E
dafuq? Ik heb toch niks verkeerds gezegd?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Nee hoorbiscuit wrote:dafuq? Ik heb toch niks verkeerds gezegd?
-
E
of is het omdat ik op AF reageer?
dat zal t wel zijn.
dat zal t wel zijn.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Zij kan haar hakken in haar vajayjay stoppen! Imagine all of the sex positions!biscuit wrote:View on YouTube
-
E