Ik moest vanmiddag bij het boeken inleveren op school €0,10 boete betalen omdat ik de afstreeplijst waar al mijn boeken op stonden was vergeten... Terwijl ze die op school ook nog hadden. Toen had ik wel zoiets van, ja. Wtf. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Toen heb je natuurlijk de medewerker over de balie heen getrokken en uitgelegd dat je het er niet helemaal mee eens was om 10 cent te betalen. 
Het was een vrouwtje van een jaar of 75, ze doet dat elk jaar vrijwillig dus ik vond het wat zielig 
Wees blij dat ze je hem niet liet halenFUZZYLOGiC wrote:Ik moest vanmiddag bij het boeken inleveren op school €0,10 boete betalen omdat ik de afstreeplijst waar al mijn boeken op stonden was vergeten... Terwijl ze die op school ook nog hadden. Toen had ik wel zoiets van, ja. Wtf.
-
C
die vent in haelen... molotovjes, handboog 
-
E
Limburg!

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ja ik vind het wel baas van die man. Hij is nu ergens aan het schuilenChris Two wrote:die vent in haelen... molotovjes, handboog
Vandaag tijdens het werken kwam er zo'n negerin vragen waar iets lag. Maar zij had zo'n gouden tand waar een dollarteken ingegraveerd stond, zag er echt lelijk uit.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Eindexamenfeestje van gisteren. Er was een gekke maf die kapsalon bestelde die ze kwamen afleveren. Vervolgens gaat hij die kapsalon opeten gaat hij even een meisje naar huis brengen komt hij terug zegtie 'sow ik ga verder eten'. Terwijl die kapsalon daar echt al 3 kwartier stond inmiddels.
Flesje wijn in z'n hand erbij. En wat die zei, vriend heeft een filmpje ervan gemaakt. 
-
C
gewoon opgepakt he...Wout1997 wrote:Ja ik vind het wel baas van die man. Hij is nu ergens aan het schuilenChris Two wrote:die vent in haelen... molotovjes, handboog
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Kijk eens aan. Ik zie punten en hoofdletters. Je bent goed op weg!Onthafloorx wrote:Eindexamenfeestje van gisteren. Er was een gekke maf die kapsalon bestelde die ze kwamen afleveren. Vervolgens gaat hij die kapsalon opeten gaat hij even een meisje naar huis brengen komt hij terug zegtie 'sow ik ga verder eten'. Terwijl die kapsalon daar echt al 3 kwartier stond inmiddels.Flesje wijn in z'n hand erbij. En wat die zei, vriend heeft een filmpje ervan gemaakt.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Mijn post was motiverend bedoeld. 
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?
7 op eindlijst voor Nederlands. 
-
C
Haha, jullie denken echt dat ik dom ben ofzo, hé?Onthafloorx wrote:Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?7 op eindlijst voor Nederlands.
Even correctie op uitgevoerd, leest de zin makkelijker.
Maar was het echt geen 6?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Streepje op de E staat de verkeerde kant op.
Thanks man, vind hem zelf ook heel erg volwassen!Socializerz wrote:kewle avatar manThe Indicator wrote:Mijn post was niet serieus bedoeld!
je typt je verhalen denk ik gewoon iets te overhaast.Onthafloorx wrote:Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?7 op eindlijst voor Nederlands.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Altijd een weerwoord jij he manman.Chris Two wrote:Haha, jullie denken echt dat ik dom ben ofzo, hé?Onthafloorx wrote:Haha jullie denken echt dat ik dom ben ofzo he?7 op eindlijst voor Nederlands.
Een 7 op mijn eindlijst voor Nederlands.
.
Even correctie op uitgevoerd, leest de zin makkelijker.
Maar was het echt geen 6?
-
K
hij misgunt je annefleurt
Moet het streepje op de e niet de andere kant op? è?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
chicken wrote:Streepje op de E staat de verkeerde kant op.
Great minds think alike.kakbout wrote:Moet het streepje op de e niet de andere kant op? è?
Nooit gedacht dat een kip zo slim kon zijn!

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Die gast op Defqon.1 radio die 63 jaar oud is en uit Amerika komt.
Gaat hele levensverhalen vertellen
Gaat hele levensverhalen vertellen