Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Erg hoor zo'n explosie. Maar er zijn toch veel ergere dingen in de wereld:

https://www.ad.nl/auto/audi-onder-vuur- ... ~ac0443b2/

Deze wereld :lol:


Volledig terecht. We weten allemaal dat een banaan eten een bepaald suggestie opwekt, we hebben allemaal (of iig de meesten) wel eens een grapje gemaakt met een banaan want haha lol sex grapje. Dat je deze suggestie misschien niet krijgt bij een kind is niet gek, maar er zijn genoeg mensen op de wereld (helaas) die hier wel bepaalde gevoelens bij krijgen. Al helemaal als je de tekst ‘laat je hart sneller kloppen, in elk aspect’ in je reclame verwerkt. Ik heb de reclame op youtube opgezocht en deze thumbnails stond letterlijk op een rijtje onder elkaar onder de reclame:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus nee, ik vind het echt niet gek dat mensen verontwaardigd reageren. Naar mijn mening niets mis mee om beetje op te passen met dit soort beelden. Maar goed, de anti-sjw leger staat natuurlijk helemaal klaar voor omdat ze weer eens in hun vrijheid beperkt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
Erg hoor zo'n explosie. Maar er zijn toch veel ergere dingen in de wereld:

https://www.ad.nl/auto/audi-onder-vuur- ... ~ac0443b2/

Deze wereld :lol:


Volledig terecht. We weten allemaal dat een banaan eten een bepaald suggestie opwekt, we hebben allemaal (of iig de meesten) wel eens een grapje gemaakt met een banaan want haha lol sex grapje. Dat je deze suggestie misschien niet krijgt bij een kind is niet gek, maar er zijn genoeg mensen op de wereld (helaas) die hier wel bepaalde gevoelens bij krijgen. Al helemaal als je de tekst ‘laat je hart sneller kloppen, in elk aspect’ in je reclame verwerkt. Ik heb de reclame op youtube opgezocht en deze thumbnails stond letterlijk op een rijtje onder elkaar onder de reclame:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus nee, ik vind het echt niet gek dat mensen verontwaardigd reageren. Naar mijn mening niets mis mee om beetje op te passen met dit soort beelden. Maar goed, de anti-sjw leger staat natuurlijk helemaal klaar voor omdat ze weer eens in hun vrijheid beperkt worden.


Ik vind het gewoon bizar dat je tegenwoordig al kritiek kunt krijgen op een reclame met een kind en een banaan. Stoer meisje, staat voor een mooie auto en eet fruit. Nou perfect.

Dat je dan als eerste denkt aan sexisme bij het zien van kind met een banaan, dan zit er sowieso al iets niet helemaal goed :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moest ook eerst het artikel lezen om te snappen wat er blijkbaar mis mee is.

Het zal allemaal wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2342982-dramatis ... TJX_VAdFkQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
https://nos.nl/artikel/2342982-dramatische-val-jakobsen-in-polen-na-sprintduel-met-groenewegen.html?fbclid=IwAR1mAfqnyz1SFOlU75OU8N69aMODkyqbUeSQVZtIB-BIePrdPTJX_VAdFkQ

Winst van meneer in geel afnemen (+schorsing) en geven aan de linker.

edit: oh werd al gedaan lees ik. Maar daar ben je vet mee, als je in het ziekenhuis gereden bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er een erg gevaarlijke val uit. A.u.b. laat dit goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, dit hoort helaas bij de risico's van een sprinter. Zeker ook geen opzet van Groenewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
Erg hoor zo'n explosie. Maar er zijn toch veel ergere dingen in de wereld:

https://www.ad.nl/auto/audi-onder-vuur- ... ~ac0443b2/

Deze wereld :lol:


Ik vind het gewoon bizar dat je tegenwoordig al kritiek kunt krijgen op een reclame met een kind en een banaan. Stoer meisje, staat voor een mooie auto en eet fruit. Nou perfect.

[facebookvideo]Dat je dan als eerste denkt aan sexisme bij het zien van kind met een banaan, dan zit er sowieso al iets niet helemaal goed[/facebookvideo] :x


Niet mee eens, zoals ik met uitleg + thumbnail voorbeelden heb toegelicht, is het echt niet gek dat mensen die link leggen. Het is misschien een extreem voorbeeld maar als je een kind met een dildo laat poseren dan ga je toch ook aan sexisme denken? Maakt je nog geen pedofiel. Zo is een banaan een object waar een sexueel waarde bij is ontstaan door constant grapjes die in de westerse cultuur worden gemaakt. Het ligt er maar net aan hoeveel jij persoonlijk er sexueel waarde aanhecht. Als jij net yt filmpjes hebt gezien waarin ze suggestief een banaan eten en daarna deze reclame ziet, snap je dan dat mensen een link kunnen leggen?

Neem dat kind in bescherming tegen pedofielen die wel vieze dingen mee willen en kunnen doen. Ik zou mijn kind later niet met een banaan willen zien poseren met de tekst 'laat je hart sneller kloppen, in elk aspect'. Dat is gewoon echt vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De reacties van allestoringen lezen over Whatsapp die er uit ligt en dan mensen die het weten voor elkaar te krijgen om beltegoet en ipv vind vint te spellen :lol:

Zegt degene die het voor elkaar krijgt om ‘luisterd’ te spellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

OT: cancel-culture, het houdt niet op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nuracore schreef:
De reacties van allestoringen lezen over Whatsapp die er uit ligt en dan mensen die het weten voor elkaar te krijgen om beltegoet en ipv vind vint te spellen :lol:

Zegt degene die het voor elkaar krijgt om ‘luisterd’ te spellen :P


Komt omdat ik het vaker heb gezien op dit forum denk ik xd vind het wel minder erg als beltegoet of vint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zeker ook geen opzet van Groenewegen.


lol https://twitter.com/obserwujesobie/stat ... 2900064256
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet maar al te goed wat sprinten op hoge snelheid is. Twee keer een verkeerde keuze van Groenewegen. Maar denk je nu echt dat hij met opzet een renner de hekken in rijdt, dit is een werkongeval. Toen Theo Bos een renner van zijn fiets trok en de hekken in wierp. Dan was er sprake van opzet. Nu rijdt Theo ook alweer een aantal jaren op de baan. Uiteindelijk heeft zelf hij ook een nieuwe kans gekregen. Een schorsing van een maand of voor dit seizoen lijk misschien rechtvaardig maar ik denk dat de gevolgen van de val dat argument nu versterken. Denk eens aan hoe Groenewegen door het leven moet gaan als dit fataal afloopt...


Ik laat dit artikel ook even hier:
https://www.gva.be/cnt/aid877017/wielrenner-dimitri-de-fauw-28-stapt-uit-het-leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand die maar al te goed weet wat sprinten is kan je me vast vertellen wat de neuk zijn elleboog doet zover van zijn eigen fiets en waarom hij in godsnaam zover van zijn lijn afwijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die elleboog is wellicht ook een reflex om de klap op te vangen. Doet hij dat niet dan wordt HIJ naar links gekatapulteerd. Groenewegen heeft zijn reputatie tegen. Maar weet dat die kerel geen kwade jongen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Die elleboog is wellicht ook een reflex om de klap op te vangen. Doet hij dat niet dan wordt HIJ naar links gekatapulteerd. Groenewegen heeft zijn reputatie tegen. Maar weet dat die kerel geen kwade jongen is.

Ik geloof zeker dat hij het niet met opzet doet (nuja, wel de deur dichtdoen, maar opzettelijk hem de hekken inrijden bedoel ik dan). Anders hoor je gewoon in een instelling. Dit is een foute inschatting in een zeer belangrijke fase van de wedstrijd. Schorsing zal hem op dit moment ook weinig boeien volgens mij. Het is te hopen dat die kerel het haalt. Dit wil je niet op je geweten hebben.

Misschien weinig recht van spreken als leek in de wieler wereld, maar wordt het niet eens tijd om die aankomststroken drastisch te herzien? De snelheden waarmee die renners over de meet crossen blijft maar omhoog gaan. Wat is het ondertussen? 70? 80km/h? De doorsnee prof-wielrenner is vel over been. Met 100 man in een trechter knallen is toch vragen om problemen dan? Hoezo is de aankomst boog gemaakt uit stalen buizen? Waarom niet zo'n luchtbuis? Die hekken? Waarom vliegen die alle kanten uit? Dit roept zoveel vragen bij mij op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker goede opmerkingen. Het kan zeker veiliger, ook al worden die keuzes helaas nog veel te weinig genomen.

De aankomst lag ook in een lichte daling. Dat zou eigenlijk niet meer mogen als je verantwoord en veilig(er) wielrennen nastreeft.

Maar het blijft een zeer gevaarlijke sport door de omgeving (openbare weg) waarin gesport wordt. Denk maar aan Bjorg Lambrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat hier ook weer veiligheids maatregelen uit voortkomen. Maar laten we hopen dat Jakobsen het haalt.
Heb hem een paar x als gast gezien in de "avondetappe" , sympathieke jongen.
In 2018 bezocht hij de plek waar een naamgenoot van hem , Fabio Casartelli, in een afdaling van de Tour de France om het leven kwam. Casartelli had geen helm op toen.
(edit: Fabio Jakobsen is dus vernoemd naar Casartelli, Jakobsen werd het jaar erna namelijk geboren.)
https://nos.nl/tour/video/2243074-fabio ... fabio.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/302373/update-jakobsen-donderdag-uit-kunstmatige-coma-na-operatie-van-ruim-vijf-uur

Geen schade aan de hersenen en ruggenwervel. Natuurlijk nog afwachten hoe hij hier daadwerkelijk uit gaat komen, maar dat zal al een behoorlijke meevaller zijn.

Hopelijk gaat dit wel zorgen voor een mentaliteits verandering bij de wielrenners en ook bij de organisatoren. Het is maar al te vaak dat in volle sprint een gat wordt dichtgegooid waardoor iemand in de remmen moet knijpen. Hier zie je wat er gebeurt als beide er vol voor blijven gaan. Ook met die treintjes tegenwoordig om de beste plek voor de sprint te krijgen. Elkaar duwen en kopstoten geven om je tegenstander maar een paar centimeter op te laten schuiven.

En ook al veel kritiek op de aankomst van deze etappe door verschillende renners/oud-renners. Op het vlakke rijden ze al rond de 70 in volle sprint, laat staan als het ook nog licht daalt. Paar centimeter van je lijn afwijken en het kan heel nare gevolgen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Detest & Tripped - Bag Of Dicks EP

Afbeelding

Tracks:
A1: Ball Bag Bollocks
A2: Bag Of Dicks
B1: Hardcore To The Penis XL

Samples:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Da's toch mooi man :lol: neem het lekker serieus joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 02:57 
 
Hardtraxx Veteran

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... and_their/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/i4bxa4/daniele_mondellos_wife_express_viviana_and_their/


Dit is wel een enorm WTF-moment hoor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 21:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
:')


Vooral ook denken dat dit serieus is :lol:
Het is PRSPCT niet GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2020 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wtf-momentje is gewoon dat ik een topic open en een zak vol piemels zie staan met paar rare track titels :P. Heeft helemaal niks te maken met denken of iets serieus is of niet.
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic