Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.


Van wanneer was die post?
Je smaak kan over de jaren veranderen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 of 2 jaar geleden dacht ik.

Tuurlijk kan je smaak veranderen, maar als je eerst compleet anti iets bent en het vervolgens support terwijl hetgeen waar je het over hebt niet veranderd in een relatief korte tijd, ben je wel van een bepaald niveau. Zeker als je als 'professioneel' artiest zo'n post maakt op social media. Ze zullen als WP niet meer aanslaan en dan zullen ze wel op de hype meegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk kan je mening veranderen, vind het gewoon grappig. Maar idd wat patrick zegt, het is niet alsof ie nu iets meer raw waardeert en bfront is gaan draaien ofso. Nee hij komt ook direct met gearbox spul aan. Best ironisch :P

Komt overigens alweer uit 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is het wachten tot Krowdexx wat plaatjes van Wasted Penguinz gaan draaien... :lol:

Man, man, wat laat je je kennen als artiest als je eerst zegt de scene te willen verlaten en 4 jaar later Gearbox gaat draaien (wat 100% tegenover hun stijl staat en juist dat hetgene was wat hij toen zo haatte).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Het familiedrama in Hengelo GLD (Zoon vermoord beide ouders met hamer/zaag vorig jaar) dat nu landelijke aandacht krijgt. Was familie van ons. Was via via/achter familie en kende ze nauwelijks maar toch, wel apart al die fb reacties te lezen en dat het over onze familie gaat in plaats van dat het een ver van je bed show is zoals gewoonlijk als je zoiets leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Het familiedrama in Hengelo GLD (Zoon vermoord beide ouders met hamer/zaag vorig jaar) dat nu landelijke aandacht krijgt. Was familie van ons. Was via via/achter familie en kende ze nauwelijks maar toch, wel apart al die fb reacties te lezen en dat het over onze familie gaat in plaats van dat het een ver van je bed show is zoals gewoonlijk als je zoiets leest.

Ook wel behoorlijk heftig iets. Als het dan ook nog ergens familie van je is kijk je toch nog iets anders naar zo'n bericht inderdaad.

En dan komen ook nog de Meilandjes naar Hengelo (GLD).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En dan komen ook nog de Meilandjes naar Hengelo (GLD).


Als je dacht dat het niet erger kon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuwe logo van Mixcloud... Echt niet mooi gewoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het nieuwe logo van Mixcloud... Echt niet mooi gewoon :lol:


Zo, viel mij ook al op. Ziet er niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het nieuwe logo van Mixcloud... Echt niet mooi gewoon :lol:

Ik dacht serieus dat iemand ze gehackt had ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow dat is uhm... apart! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betaal je duizenden, zo niet tienduizenden, voor een nieuw logo, krijg je zoiets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bovenste balk op de website ook. Waarom staat die 10 dan weer net iets lager? En ik snap het design van de letters niet echt. Vorige was gewoon clean en netjes. Met het huidige logo had ik de app nooit gedownload om te kijken of het wat is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Swarovski, wat een winkel zeg.

Koop je een product, zeggen ze van te voren dat alleen ruilen of een tegoed bon mogelijk als hun retour beleid. Heb er niets achter gezocht omdat mijn vrouw het vaak prachtig vind.

In dit geval terug moeten brengen. Nog steeds zeggen dat ik een tegoed bon kan krijgen of ruilen. Vervolgens heb ik op hun eigen bon de voorwaarden erbij gehaald waar letterlijk in staat dat het aankoop bedrag binnen 14 dagen terug gevraagd kan worden.

Hun antwoord: Wat raar, dat zouden ze veranderen namelijk..

Verteld dat dit mij sterk lijkt en dat dit gewoon de Nederlandse consumenten wetgeving is. Die kunnen ze niet veranderen en dat hun proberen de koper gewoon te misleiden.

Gaf ze geen antwoord op behalve dat ze het ging proberen terug te storten :lol: doen alsof ze niet weet hoe maar vervolgens wel vol overtuiging zeggen dat dit alleen werkt met de aankoop pas.

Man man man, hoe kan je voor een bedrijf werken met dit soort misleidende praktijken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Swarovski, wat een winkel zeg.

Koop je een product, zeggen ze van te voren dat alleen ruilen of een tegoed bon mogelijk als hun retour beleid. Heb er niets achter gezocht omdat mijn vrouw het vaak prachtig vind.

In dit geval terug moeten brengen. Nog steeds zeggen dat ik een tegoed bon kan krijgen of ruilen. Vervolgens heb ik op hun eigen bon de voorwaarden erbij gehaald waar letterlijk in staat dat het aankoop bedrag binnen 14 dagen terug gevraagd kan worden.

Hun antwoord: Wat raar, dat zouden ze veranderen namelijk..

Verteld dat dit mij sterk lijkt en dat dit gewoon de Nederlandse consumenten wetgeving is. Die kunnen ze niet veranderen en dat hun proberen de koper gewoon te misleiden.

Gaf ze geen antwoord op behalve dat ze het ging proberen terug te storten :lol: doen alsof ze niet weet hoe maar vervolgens wel vol overtuiging zeggen dat dit alleen werkt met de aankoop pas.

Man man man, hoe kan je voor een bedrijf werken met dit soort misleidende praktijken :/


Hebben jullie in NL niet zoiets als Test Aankoop in België? Daar zou je dit kunnen aankaarten en dan gaan zij verder kijken voor eventuele gerechtelijke stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De consument is in Nederland goed beschermd. Ik heb het geld ook gewoon terug gekregen.
Maar alleen na het bovenstaande gesprek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al heb je je geld terug gekregen, het is misleidend en je hebt er veel te veel moeite voor moeten doen. Moeite die >90% van de mensen niet doet. Een consumentenorganisatie zoals Test Aankoop gaat hier dan onderzoek naar doen om zo Swarovski te dwingen te stoppen met misleiding en hun klanten beter te informeren vanaf het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ook al heb je je geld terug gekregen, het is misleidend en je hebt er veel te veel moeite voor moeten doen. Moeite die >90% van de mensen niet doet. Een consumentenorganisatie zoals Test Aankoop gaat hier dan onderzoek naar doen om zo Swarovski te dwingen te stoppen met misleiding en hun klanten beter te informeren vanaf het begin.



Dat programma heet bij ons 'Kassa' haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Ook al heb je je geld terug gekregen, het is misleidend en je hebt er veel te veel moeite voor moeten doen. Moeite die >90% van de mensen niet doet. Een consumentenorganisatie zoals Test Aankoop gaat hier dan onderzoek naar doen om zo Swarovski te dwingen te stoppen met misleiding en hun klanten beter te informeren vanaf het begin.



Dat programma heet bij ons 'Kassa' haha.


Uhh.. Test Aankoop is meer te vergelijken met de Consumentenbond
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow zo! ik dacht dat 'Test Aankoop' een programma was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Noemen mensen dat tegenwoordig een broek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Die is in 2006 blijven hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.ad.nl/binnenland/groot-fees ... ~a1eae831/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ook één in Amsterdam en in Arnhem afgelopen weekend. :/
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic