ULTIMO wrote:Heb wat Russische bots gekocht voor je xx
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
De Netflix docu Dont F#ck With Cats....
Echt naar om naar te kijken... Werd er oprecht woedend over.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
250, wauw
Kom op boys in het filmpje, meer ballonnen zuigen, op naar de 500 per dag. Tot je er dood bij neervalt.
Want verstand zit er toch al niet meer in.
Want verstand zit er toch al niet meer in.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Vet gangster G, straks verlamming je weet toch
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
B
Bah bahPedaalemre wrote:https://www.dumpert.nl/item/7825745_8439ea39
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
'Rennen voor mijn paycheck' is de stoere versie van 'Rennen voor je zakgeld'
Ik heb ineens tering veel zin om full Yakuza te gaan op die gasten. Met een kapmes ofzo.Basshunterzz wrote:View on YouTube
Dit schijnt de stoere boy te zijn, je zou het bijna niet verwachten he
Dat noemen we full Congo gaanHekzitter wrote:Ik heb ineens tering veel zin om full Yakuza te gaan op die gasten. Met een kapmes ofzo.
Scherpe analyse LeopoldGrim wrote:Dat noemen we full Congo gaanHekzitter wrote:Ik heb ineens tering veel zin om full Yakuza te gaan op die gasten. Met een kapmes ofzo.
Full Congo is wel terecht voor dit stuk verdriet. Het zal je kind maar zijn dat die pets in zijn gezicht krijgt zonder enige aanleiding...
Een nieuwe toepassing vanuit Snapchat waardoor je nu een soort Tinder toepassing hebt... Mijn leerlingen van de brugklas maken daar gebruik van en komen in contact met willekeurige mensen uit Nederland... Vragen om problemen met leerlingen die van die viespeuken tegen komen...
Kan je mij meer info verlenen? BvdHekzitter wrote:Een nieuwe toepassing vanuit Snapchat waardoor je nu een soort Tinder toepassing hebt... Mijn leerlingen van de brugklas maken daar gebruik van en komen in contact met willekeurige mensen uit Nederland... Vragen om problemen met leerlingen die van die viespeuken tegen komen...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Godver. Wist dat exact jij Ruben hierop zou reageren. 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
WTF is Delete mee bezig! Dit draai je toch niet op Qapital
En het tempo is ook nog het zelfde 
Lekker geloofwaardig excuus ook.
Dan ga je toch eerst ff te voet beneden kijken of je er daar met je motor langs kan.
View on YouTube
Wasted Penguinz die deze platen draaien:
Requiem & Alee - Now Is The Time
Krowdexx - PU$H
Luminite & Sins Of Insanity - Hit 'Em
Zit helemaal niemand op te wachten als je naar een wasted penguinz set gaat... ik zie het alweer helemaal voor me. Worden ze straks eindelijk weer eens geboekt op een nederlands feest, gaan ze dit allemaal draaien...
Wasted Penguinz die deze platen draaien:
Requiem & Alee - Now Is The Time
Krowdexx - PU$H
Luminite & Sins Of Insanity - Hit 'Em
Zit helemaal niemand op te wachten als je naar een wasted penguinz set gaat... ik zie het alweer helemaal voor me. Worden ze straks eindelijk weer eens geboekt op een nederlands feest, gaan ze dit allemaal draaien...