Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die topics niet goed door nemen alvorens een reactie te geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Het is me toch wat hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moment dat je directe collega zegt: "Ik plan toch nog ff een korte vakantie in." Dus ik zeg: "oke is goed, geen probleem."

En dat je daarna ziet dat hij 3,5 week vrij neemt. :lol: Gvd, mijn lange vakantie is 3 weken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe medicatie omdat de vorige niet het gewenste effect had. Escitalopram. Staat er bij dat ik het niet mag gebruiken in combinatie met escitalopram. Nee oké dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/mediabase/748921 ... pride.html

Geen woorden voor onee, toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict



Jezus christus, wat is dit verschrikkelijk kut zeg. :sick: ''Kicks'' op 5:40, 17:02, 24:42 :lol: , 32:05.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dit ook nog bijna 500 likes heeft :mad:. In dit geval wil ik mensen gewoon bijna niet hun eigen smaak laten hebben :lol:

Dit is gewoon nog 3x zo triest dan uptempo en dat zegt wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha 32:05 is gewoon een letterlijke zeehond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 17:22 
 
Hardtraxxer

31:30 klinkt ook goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar de fuck zit ik naar te luisteren? :sick:
Wat een ongelovelijke tiefusherrie. Als dit maar ver weg blijft van festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Applaus. Iedere keer dat ik denk dat het niet erger kan, kan het toch nog veel erger. Die hele track rond 32:00 is op dit moment het absolute dieptepunt. Noem het maar een Psychopathics Rape Edit. Kan nu al niet wachten op degene die dit weer overtreft. #XTRARAW
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Waar de fuck zit ik naar te luisteren? :sick:
Wat een ongelovelijke tiefusherrie. Als dit maar ver weg blijft van festivals.


Slecht nieuws, dit komt van een festival. De winnaars van een DJ contest, dat is al erg zat.

En er stond nog volk ook:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had een vrachtwagen rechtsvoor naar binnen moeten komen rijden, gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gewoon een zwaar kwalitatieve set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
En er stond nog volk ook:


En dat volk riep bij elke nieuwe 'kick' uit volle borst: OOOOOOOOOOOOHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zag ik dat overdreven gedoe voorbij komen op Facebook.. man man man, als je al knetter geil word van die scheetjes... Jeetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer me tegenwoordig minder druk te maken om muziek die me niet boeit, maar als je dit hoort, breek je toch spontaan in janken uit. En dan zijn er dus echt gewoon mensen die hier vrijwillig bij aanwezig gaan zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door deze troep snap ik hoe hardstylboy zich voelt. Het is tijd voor een kruistocht tegen dit soort ketterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Man man je raakt hier toch in een regelrechte psychose van :lol: Je moet wel enorm veel zuurstoftekort hebben gehad bij je geboorte als je dat gaat maken/draaien. En die Olero gekke klaphark beetje m'n reactie verwijderen, lekker man. Kk troep dit, heb er niks beters over te zeggen. Er komt zo steeds meer smet op deze mooie scene. Is toch schandalig dit. Krijgt gewoon een podium dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles is al wel gezegd, echt pure bagger dit. Hopelijk sterft dit soort 'muziek' snel uit, maar als ik die horde OOOOOH schreeuwende idioten op dat filmpje zo zie vrees ik dat we er nog niet van af zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat extratone op 160 bpm ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik probeer me tegenwoordig minder druk te maken om muziek die me niet boeit

Precies dit hoor. Gewoon negeren, niet luisteren / bekijken en niet bezoeken. Heb je er ook het minst last van. De tijd dat ik me om zulke dingen druk maakte heb ik al laaaaang achter me gelaten en dat bevalt meer dan goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 10:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Man man je raakt hier toch in een regelrechte psychose van :lol: Je moet wel enorm veel zuurstoftekort hebben gehad bij je geboorte als je dat gaat maken/draaien. En die Olero gekke klaphark beetje m'n reactie verwijderen, lekker man. Kk troep dit, heb er niks beters over te zeggen. Er komt zo steeds meer smet op deze mooie scene. Is toch schandalig dit. Krijgt gewoon een podium dit :cry:

Waar kan ik reageren? Knippen en scheren die handel.

Edit: Please help me, laten we dit massaal en onafgebroken belachelijk maken. Wie weet gaat er nog een keer een belletje rinkelen: https://www.facebook.com/Psychopathics-148121392498937/

Ben er helemaal klaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live kan ik hier wel lekker los op gaan. Sommige kicks klinken echt heel apart (lees 'niet mooi'), maar zitten ook best hele dikke stukken in imo :$. 22:55 bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Steffnov schreef:
Ik probeer me tegenwoordig minder druk te maken om muziek die me niet boeit

Precies dit hoor. Gewoon negeren, niet luisteren / bekijken en niet bezoeken. Heb je er ook het minst last van. De tijd dat ik me om zulke dingen druk maakte heb ik al laaaaang achter me gelaten en dat bevalt meer dan goed.


Helemaal mee eens, maar af en toe zie je toch weer eens iets voorbij komen en dat kan ik het ook niet echt laten om even te reageren :P. Op feesten ga ik gewoon lekker naar de artiesten die ik vet vind en zorg ik ervoor dat ik ver uit de buurt blijf van dit soort gasten.
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic