in de defqon survey:
Can you list the names of all the artists you knew prior to Defqon.1?

Can you list the names of all the artists you knew prior to Defqon.1?
We spreken elkaar volgende week nog wel een keer want het wordt 43 graden let maar opUnknown wrote:Tirade
Wel mooi weer om een stukje te fietsen MaresErikZ wrote:We spreken elkaar volgende week nog wel een keer want het wordt 43 graden let maar opUnknown wrote:Tirade
ff kalm mares ik weet dat je telefoon kapot is en dat je ff geen pokemon go kunt spelen maar komt goed heUnknown wrote:Mijn wtf momentje is dat zoveel mensen nu allemaal denken dat het volgende week echt 40/42 graden kan worden. Mensen nemen alles meteen klakkeloos over zonder een bericht fatsoenlijk te lezen. De kans bestaat dat het zo heet kan worden en die kans is 2 %, ja mensen dus het wordt maar liefst 42 graden volgende week!!!!!11!!!
![]()
HET WORDT VOLGENDE WEEK MAAR LIEFST 42 GRADEN!!!! (Maar één op vijftig weermodellen voorspelt dit). ONGELOFELIJK. ZO WARM IS HET HIER NOG NOOIT GEWEEST. HET VORIGE WEERRECORD VAN 38,6 GRADEN GAAT ER HELEMAAL AAN (kans van 2%). HET WORDT DE HEL MENSEN. DE HEL. ZO WARM, JE WEET NIET WAT JE OVERKOMT (waarschijnlijk wordt het 25 graden).
Meest ralle shit everParvuz wrote:Ik was net gewoon blij met een slok koude koffie...
Lichtelijk geforceerd maar. Klaplongen altijd +1, maar zulke filmpjes hoeven van mij niet.RTM93 wrote:https://www.facebook.com/groups/392435024184557/?multi_permalinks=1887980467963331&comment_id=1888971051197606¬if_id=1532824388614940¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif
Best pijnlijk om te zien hoe hard ze proberen.RTM93 wrote:https://www.facebook.com/groups/392435024184557/?multi_permalinks=1887980467963331&comment_id=1888971051197606¬if_id=1532824388614940¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

De denkwijze van Amerikanen: Meer geweren op de juiste plaats had dit kunnen voorkomen.Joey wrote:Dat massaschietpartijen in de VS al zo gewoon zijn dat er aan het eind van de maand een handig overzichtje gemaakt wordt.![]()
Soya beans.Broken Balance wrote:- Trump doet een stout
Er is niks mis met een goeie stoutBroken Balance wrote:- Trump doet een stout
Blijkbaar toch iets geleerd van "Als je het niets vindt, moet je het niet luisteren!!!!11!"Pedaalemre wrote:Mijn WTF-Momentje is dat ik dacht dat het gros van Hardtraxx tegen die pingpong tyfus herrie was die tegenwoordig helemaal de bom is. In het Malice album release party topic lijkt de algemene afgunst tegen dit soort herrie opeens wat verminderd. Een hoger aantal positieve reacties dan normaal, alsof Malice opeens wel redelijk oké is. Jonguuuhns ik snap niet meer. Blijft toch takkeherrie man. Evenals de lineup.