Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 07:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.

Ben jij ooit Fransen tegen gekomen die een andere taal spraken dan Frans? Nee ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
zeke schreef:
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.

Ben jij ooit Fransen tegen gekomen die een andere taal spraken dan Frans? Nee ik ook niet.


true that
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna een paar mondkapjes minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.


Er wordt 1000x maal van te voren gewaarschuwd dat je niet uit moet stappen en er zullen tig borden hangen die dit aangeven. Waarom denk je dat het nog nut heeft om ze nog eens te waarschuwen? Ik vind sowieso dat mensen heel makkelijk oordelen met situaties als dit. Op het internet (in dit geval de facebook comments) is iedereen een moraal held die het wel eventjes wel goed had gedaan. Ik verwijt de filmers absoluut niks hier. Die hadden dit ook niet zo gewild als je hun stem zo hoort op het laatst.

Ja het zou een kleine moeite zijn geweest om ze te waarschuwen. Wie weet balen ze er achteraf ook wel van, maarja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou hebben gedaan in hun positie.

Edit: Het blijkt dus zo te zijn dat ze de Fransen al wel hadden gewaarschuwd. Volgens de beschrijving in de YT video die ze zelf hebben geupload. Hoop aannames weer over een filmpje van 2 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
zeke schreef:
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.


Er wordt 1000x maal van te voren gewaarschuwd dat je niet uit moet stappen en er zullen tig borden hangen die dit aangeven. Waarom denk je dat het nog nut heeft om ze nog eens te waarschuwen? Ik vind sowieso dat mensen heel makkelijk oordelen met situaties als dit. Op het internet (in dit geval de facebook comments) is iedereen een moraal held die het wel eventjes wel goed had gedaan. Ik verwijt de filmers absoluut niks hier. Die hadden dit ook niet zo gewild als je hun stem zo hoort op het laatst.

Ja het zou een kleine moeite zijn geweest om ze te waarschuwen. Wie weet balen ze er achteraf ook wel van, maarja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou hebben gedaan in hun positie.

Dit. Gewoon domheid of koppigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
zeke schreef:
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.


Er wordt 1000x maal van te voren gewaarschuwd dat je niet uit moet stappen en er zullen tig borden hangen die dit aangeven. Waarom denk je dat het nog nut heeft om ze nog eens te waarschuwen? Ik vind sowieso dat mensen heel makkelijk oordelen met situaties als dit. Op het internet (in dit geval de facebook comments) is iedereen een moraal held die het wel eventjes wel goed had gedaan. Ik verwijt de filmers absoluut niks hier. Die hadden dit ook niet zo gewild als je hun stem zo hoort op het laatst.

Ja het zou een kleine moeite zijn geweest om ze te waarschuwen. Wie weet balen ze er achteraf ook wel van, maarja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou hebben gedaan in hun positie.

Edit: Het blijkt dus zo te zijn dat ze de Fransen al wel hadden gewaarschuwd. Volgens de beschrijving in de YT video die ze zelf hebben geupload. Hoop aannames weer over een filmpje van 2 minuten.


Truus en Henk weten vanachter hun toetsenbord precies hoe het wereldje werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me af wat ze die kinderen allemaal laten doen als dit al fout gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk wtf materiaal dit ja. Altijd weer verwonderlijk hoe slecht sommige mensen kunnen nadenken. Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin het mij veilig lijkt om naast een jachtluipaard te gaan wandelen. Sneue is dat die beesten worden afgeschoten als er wel echt iets was gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Beekse Bergen grijpt in: alle Franse bezoekers preventief afgeschoten
'We willen geen risico nemen'

11 mei 2018 door Jop Eikelboom en Jan van Tienen

De leiding van Beekse Bergen heeft na het zien van het luipaarden-incident besloten in te grijpen. Het safaripark heeft uit voorzorg alle Franse bezoekers afgeschoten.“Het is inderdaad zielig. Maar we kunnen het risico niet nemen dat het een keer echt misloopt”, aldus een woordvoerder van het safaripark.


https://speld.nl/2018/05/11/beekse-berg ... geschoten/

Beste oplossing :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen de mensen die dat beslist hebben ook even bij Defqon langskomen. Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig artikel :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht een dakplaat naar beneden gevallen in Tivoli. Dat zou maar net op je hoofd terecht komen. Ben je zo goed als dood :oh:. Het is nu bij een gebroken arm gebleven voor een meisje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:46 
 
Hardtraxxer

En de Darwin award van dit jaar gaat naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
En de Darwin award van dit jaar gaat naar...


volgens mij snap jij het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 09:59 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
volgens mij snap jij het niet


Had het over het Franse gezin die dacht dat het een goed idee was om wilde katten even wat dichterbij te bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
AniThing schreef:
volgens mij snap jij het niet


Had het over het Franse gezin die dacht dat het een goed idee was om wilde katten even wat dichterbij te bekijken


die hadden al kinderen dus klopt t alsnog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisterochtend om 7:30 rolde mijn hond van 16 de sloot in en helaas geen waterliefhebber... Heerlijke ochtendduik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 17:35 
 

een track luisteren en denken: deze is nog niet zo oud.

dan toch maar de track opzoeken en erachter komen dat die al 3 jaar oud is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-base dat stopt na 15jr. Nooit geweest maar dat was wel een mooi feestje als ik vrienden hoorde..

Vernieuwing bij qdance of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Q-base dat stopt na 15jr. Nooit geweest maar dat was wel een mooi feestje als ik vrienden hoorde..

Vernieuwing bij qdance of?


algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-70225.html#p1815856
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hhz insta story :lol: :lol: :lol:

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.co ... 3362_n.mp4

(is maar proteine poeder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
hhz insta story :lol: :lol: :lol:

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.co ... 3362_n.mp4

(is maar proteine poeder)


Jezus haha. Flink lijn weg hoor. Grote spelers.
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic