Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
zeke wrote:Zielige sensatiezoekers die filmers.
Ze hadden er ook even naartoe kunnen rijden en ze waarschuwen om in de auto te blijven.
Ben jij ooit Fransen tegen gekomen die een andere taal spraken dan Frans? Nee ik ook niet.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
RTM93 wrote:
Ben jij ooit Fransen tegen gekomen die een andere taal spraken dan Frans? Nee ik ook niet.
true that
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Bijna een paar mondkapjes minder
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Er wordt 1000x maal van te voren gewaarschuwd dat je niet uit moet stappen en er zullen tig borden hangen die dit aangeven. Waarom denk je dat het nog nut heeft om ze nog eens te waarschuwen? Ik vind sowieso dat mensen heel makkelijk oordelen met situaties als dit. Op het internet (in dit geval de facebook comments) is iedereen een moraal held die het wel eventjes wel goed had gedaan. Ik verwijt de filmers absoluut niks hier. Die hadden dit ook niet zo gewild als je hun stem zo hoort op het laatst.

Ja het zou een kleine moeite zijn geweest om ze te waarschuwen. Wie weet balen ze er achteraf ook wel van, maarja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou hebben gedaan in hun positie.

Edit: Het blijkt dus zo te zijn dat ze de Fransen al wel hadden gewaarschuwd. Volgens de beschrijving in de YT video die ze zelf hebben geupload. Hoop aannames weer over een filmpje van 2 minuten.
Last edited by makrooy on 11 May 2018 11:56, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
makrooy wrote:
Er wordt 1000x maal van te voren gewaarschuwd dat je niet uit moet stappen en er zullen tig borden hangen die dit aangeven. Waarom denk je dat het nog nut heeft om ze nog eens te waarschuwen? Ik vind sowieso dat mensen heel makkelijk oordelen met situaties als dit. Op het internet (in dit geval de facebook comments) is iedereen een moraal held die het wel eventjes wel goed had gedaan. Ik verwijt de filmers absoluut niks hier. Die hadden dit ook niet zo gewild als je hun stem zo hoort op het laatst.

Ja het zou een kleine moeite zijn geweest om ze te waarschuwen. Wie weet balen ze er achteraf ook wel van, maarja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou hebben gedaan in hun positie.
Dit. Gewoon domheid of koppigheid.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 5 days ago
makrooy wrote:

Edit: Het blijkt dus zo te zijn dat ze de Fransen al wel hadden gewaarschuwd. Volgens de beschrijving in de YT video die ze zelf hebben geupload. Hoop aannames weer over een filmpje van 2 minuten.
Truus en Henk weten vanachter hun toetsenbord precies hoe het wereldje werkt.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Vraag me af wat ze die kinderen allemaal laten doen als dit al fout gaat
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Behoorlijk wtf materiaal dit ja. Altijd weer verwonderlijk hoe slecht sommige mensen kunnen nadenken. Ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin het mij veilig lijkt om naast een jachtluipaard te gaan wandelen. Sneue is dat die beesten worden afgeschoten als er wel echt iets was gebeurd.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Beekse Bergen grijpt in: alle Franse bezoekers preventief afgeschoten
'We willen geen risico nemen'

11 mei 2018 door Jop Eikelboom en Jan van Tienen

De leiding van Beekse Bergen heeft na het zien van het luipaarden-incident besloten in te grijpen. Het safaripark heeft uit voorzorg alle Franse bezoekers afgeschoten.“Het is inderdaad zielig. Maar we kunnen het risico niet nemen dat het een keer echt misloopt”, aldus een woordvoerder van het safaripark.
https://speld.nl/2018/05/11/beekse-berg ... geschoten/

Beste oplossing :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
:lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Kunnen de mensen die dat beslist hebben ook even bij Defqon langskomen. Bij voorbaat dank.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Prachtig artikel :lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:worship: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Vannacht een dakplaat naar beneden gevallen in Tivoli. Dat zou maar net op je hoofd terecht komen. Ben je zo goed als dood :oh:. Het is nu bij een gebroken arm gebleven voor een meisje
E
Hardtraxxer
100 posts member since 2018
last seen Apr 2026
En de Darwin award van dit jaar gaat naar...
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Elation wrote:En de Darwin award van dit jaar gaat naar...
volgens mij snap jij het niet
E
Hardtraxxer
100 posts member since 2018
last seen Apr 2026
AniThing wrote: volgens mij snap jij het niet
Had het over het Franse gezin die dacht dat het een goed idee was om wilde katten even wat dichterbij te bekijken
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Elation wrote:
AniThing wrote: volgens mij snap jij het niet
Had het over het Franse gezin die dacht dat het een goed idee was om wilde katten even wat dichterbij te bekijken
die hadden al kinderen dus klopt t alsnog niet :P
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Gisterochtend om 7:30 rolde mijn hond van 16 de sloot in en helaas geen waterliefhebber... Heerlijke ochtendduik.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 28 minutes ago
een track luisteren en denken: deze is nog niet zo oud.

dan toch maar de track opzoeken en erachter komen dat die al 3 jaar oud is
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Q-base dat stopt na 15jr. Nooit geweest maar dat was wel een mooi feestje als ik vrienden hoorde..

Vernieuwing bij qdance of?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
rakkietakkie wrote:Q-base dat stopt na 15jr. Nooit geweest maar dat was wel een mooi feestje als ik vrienden hoorde..

Vernieuwing bij qdance of?
Wist je dat ... Topic (page 2810)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
hhz insta story :lol: :lol: :lol:

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.co ... 3362_n.mp4

(is maar proteine poeder)
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
makrooy wrote:hhz insta story :lol: :lol: :lol:

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.co ... 3362_n.mp4

(is maar proteine poeder)
Jezus haha. Flink lijn weg hoor. Grote spelers.