Hoorde ergens voorbij vliegen dat phuture noize een live act gaat beginnen met d-mindGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
OkMillard Fillmore wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat phuture noize een live act gaat beginnen met d-mindGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Goed antwoord, net zo nietszeggend als je vorige bericht. Laten we anders allemaal roepen wie er ‘mischien’ een eigen xqlusive krijgt.Goldenstyle wrote:OkMillard Fillmore wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat phuture noize een live act gaat beginnen met d-mindGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Als jij dan ook stopt met posten is er een goed begin gemaakt.
Dit heb ik in de wandelgangen ook gehoordGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
https://www.hardnews.nl/q-dance-present ... w-wow-wow/Het geluid waarmee ieder Q-dance feest & video wordt afgesloten, krijgt een eigen event tijdens Oud & Nieuw.
"WOW WOW lets you relive the memories of 2018, ranging from colourful madness to the unforgettable moments we experienced as one tribe."
Jep, ‘Wow Wow’.
-
A
Is toch gewoon dat qdance geluidje 
Ik zie bij Q nergens een bron ?pim0412 wrote:https://www.hardnews.nl/q-dance-present ... w-wow-wow/Het geluid waarmee ieder Q-dance feest & video wordt afgesloten, krijgt een eigen event tijdens Oud & Nieuw.
"WOW WOW lets you relive the memories of 2018, ranging from colourful madness to the unforgettable moments we experienced as one tribe."
Jep, ‘Wow Wow’.
Site doet het niet trouwens
https://www.q-dance.com/en/events/q-dan ... s-wow-wow/Nuracore wrote: Ik zie bij Q nergens een bron ?
Site doet het niet trouwens
Vet. Ze zouden eigenlijk een complete track met dat geluidje moeten maken dan.
Radiance wrote:I was thinking what to do with all the samples and all work I have done in past years, creating and crafting the sounds. I decided I will make a pack out of Kicks, Serum presets, Virus presets, some FX sounds and some of my Cubase projects.
I had a feeling that i want to share my work with you, who want to learn and see the in-depths of the project, so I am more than happy to share my knowledge and this pack. Hope you will find something for yourself from it
For the symbolic energy exchange i was thinking about 22.22€, ofcourse if you feel you want to donate more, you are more than welcome. Let me know if you are interested !
With love,
Artjom
-
A
Not sure if...Delt-A wrote:Vet. Ze zouden eigenlijk een complete track met dat geluidje moeten maken dan.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Anonymous wrote:Not sure if...Delt-A wrote:Vet. Ze zouden eigenlijk een complete track met dat geluidje moeten maken dan.
Hoorde via via dat dit ergens was gezegd in WhatsApp groep, niks is zeker maar dacht misschien weten mensen op Hardtraxx wat meer.RoyAPO wrote:Dit heb ik in de wandelgangen ook gehoordGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Unresolved verdient nog het meest een XQ!
Onze hardtraxx groep misschienGoldenstyle wrote:Hoorde via via dat dit ergens was gezegd in WhatsApp groep, niks is zeker maar dacht misschien weten mensen op Hardtraxx wat meer.RoyAPO wrote:Dit heb ik in de wandelgangen ook gehoordGoldenstyle wrote:Hoorde ergens voorbij vliegen dat er misschien volgend jaar xqlusive Phuture Noize komt.
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Met Malice & Rebelion op de lineupPedaalemre wrote:Unresolved verdient nog het meest een XQ!
VerdientTiMOTHYb wrote:Ik heb zelf X-Qlusive Primeshock vernomen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Door jouzelf ja.RoyAPO wrote: Onze hardtraxx groep misschien?
-
JHardtraxx Addict
- 1209 posts member since 2017
- last seen 53 minutes ago
Er staan ook nummers op die al een release hebben gehad.Alm1ghty wrote:Vrij gewaagde uitspraak als er nog maar weinig HQ's te vinden zijn.ErikZ wrote:Tja als je de instelling aanhoud Kwantiteit over Kwaliteit dan krijg je dit weer
Noisecontrollers komt met een classic set aankomende vrijdag voor de nieuwe SOH podcast
Bij gebrek aan nieuw materiaal of wat?