Wut? 

preciesrakkietakkie wrote:Tsss... pim is wel duidelijk
Hekzitter, Jij bent docent toch? ben je niet bang dat je leerlingen dit zien en je daardoor niet meer serieus nemen? (serieuze vraag btwHekzitter wrote:Bijna 30.000 views op een filmpje van de job pagina, and still counting.
Gaat weer helemaal nergens over
Nee helemaal niet zelfs. 2 jaar terug in het begin wel, maar meeste leerlingen van mij weten dat ik naar hardstyle feesten ga en flink los ga (loop ook met mijn defqon jas door school rond enzo). In mijn afstudeer jaar wel op het matje geroepen bij de directie hierover en heb het daar prima kunnen uitleggen. Leerlingen vinden het juist vooral heel tof dat een docent niet bang is daarvoor en in de weekenden ook zijn eigen ding doet. Op rebirth ook veel oud-leerlingen tegengekomen die daar waren (ook afgelopen jaar op defqon leerlingen die volledig van de wap waren, dat was ook mooi haha).paperclip wrote:Hekzitter, Jij bent docent toch? ben je niet bang dat je leerlingen dit zien en je daardoor niet meer serieus nemen? (serieuze vraag btwHekzitter wrote:Bijna 30.000 views op een filmpje van de job pagina, and still counting.
Gaat weer helemaal nergens over)
Nou zo lachen vind ik het niet. Job geeft namelijk les aan groep 6 van de basisschool..paperclip wrote:Zou me ook kapot lachen als ik wappie leerlingen zou zien.
Dat vooral. In het begin had ik ook niet verwacht dat dat eerste filmpje zo hard zou gaan en toen vrienden van mij ineens met die pagina begonnen was ik echt niet blij, maar daarna dacht ik echt ja fuckit. Op geen enkel filmpje dat online staat heb ik iets gebruikt (wel wat bier ofzo, maar meer niet). Ook ouders op 10 minuten gesprekken gehad die het helemaal geweldig vondenpaperclip wrote:Ja de truc is hier dan ook idd om er zelfverzekerd in te staan en het goed te kunnen verwoorden. Mooi dat het zo kan en de directie er achterstaat haha. Zou me ook kapot lachen als ik wappie leerlingen zou zien.
HAHAHAHAHAHAHAHATHArdstyler wrote:Nou zo lachen vind ik het niet. Job geeft namelijk les aan groep 6 van de basisschool..paperclip wrote:Zou me ook kapot lachen als ik wappie leerlingen zou zien.
THArdstyler wrote:Nou zo lachen vind ik het niet. Job geeft namelijk les aan groep 6 van de basisschool..paperclip wrote:Zou me ook kapot lachen als ik wappie leerlingen zou zien.

Zit je dan met de directie een filmpje te analyseren waar je tering hard los gaatHekzitter wrote:In mijn afstudeer jaar wel op het matje geroepen bij de directie hierover en heb het daar prima kunnen uitleggen.
Er zat een wesp in z’n shirt en hij is allergisch voor wespen dus raakte hij in paniekpaperclip wrote:Ben wel benieuwd hoe hij dit heeft kunnen uitleggen
RoyAPO wrote:Er zat een pinda in z’n shirt en hij is allergisch voor pinda's dus raakte hij in paniekpaperclip wrote:Ben wel benieuwd hoe hij dit heeft kunnen uitleggen