Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie tekening idd :worship:

'mafkees' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mooie tekening idd :worship:

'mafkees' :lol:


inb4 ban want kees triggered
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marktplaats account gister gehacked, zag het gelukkig na 20 minuten al maar hij had al zo'n 30 berichten gestuurd naar mensen om ''dingen te kopen''. Eerst hun telefoonnummer vragen en vervolgens:

''Alleen had ik nog wel een vraagje? Vind u het goed als k u eerst even een verzoekje stuur van 1cent zodat ik kan zien dat alles in orde is want , we zijn helaas al wat vaker belazerd op marktplaats dus u moet dit ook zeker niet persoonlijk opvatten''

Om vervolgens dus een phishing link oid te sturen.

Het account had nog een oud wachtwoord dat waarschijnlijk ergens in een of andere leaked database staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dit soort dingen dus nooit iets overmaken. Ze stelen je identiteit of hebben dit al gedaan, openen een rekening op jouw naam en die ene transactie is genoeg voor de bank om de rekening te verifiëren. En dan begint de ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Bij dit soort dingen dus nooit iets overmaken. Ze stelen je identiteit of hebben dit al gedaan, openen een rekening op jouw naam en die ene transactie is genoeg voor de bank om de rekening te verifiëren. En dan begint de ellende.

Ze hebben toch niet de gegevens van al die willekeurige mensen waar die berichten heen stuurt? Dan kunnen ze toch niet onder hun naam een rekening openen om vervolgens een transactie ter verificatie te krijgen? Of begrijp ik het verkeerd?

Lijkt me eerder dat die een soort link stuurt die te vergelijken is met tikkie maar die ze dan naar een phishing site brengt waardoor ze toegang krijgen tot hun bankrekening ofzo. Weet het ook niet precies.

Had in ieder geval iedereen een bericht gestuurd dat het een oplichter was, een had namelijk al zijn telefoonnummer gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ze hebben toch niet de gegevens van al die willekeurige mensen waar die berichten heen stuurt?

Kan, hoeft niet. Was ook een uiterst geval wat ik beschreef. Phising site die een keylogger oid installeert op je pc zou ook goed kunnen.

Fluxion schreef:
Had in ieder geval iedereen een bericht gestuurd dat het een oplichter was, een had namelijk al zijn telefoonnummer gegeven.

Goeie jongen bende toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 18:06 
 

https://www.reddit.com/r/privacy/commen ... egathread/

niet alleen facebook gaat het hier over, ook google en microsoft doen dit helaas.

en het grotere wtf momentje dat hierop aansluit.
al die mensen die tegen de sleepwet zijn omdat ze dan geen privacy meer hebben.
ik heb nieuws voor je, die privacy bestaat allang niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.smly.nu/man-vermoordt-vriend-ballen-elkaar-raken-tijdens-trio/
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
“Het was zijn schuld”, zegt hij. “Als hij mijn ballen nooit had aangeraakt, zou hij nog steeds leven.”

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
https://www.reddit.com/r/privacy/comments/87b8e4/the_facebook_megathread/

niet alleen facebook gaat het hier over, ook google en microsoft doen dit helaas.

en het grotere wtf momentje dat hierop aansluit.
al die mensen die tegen de sleepwet zijn omdat ze dan geen privacy meer hebben.
ik heb nieuws voor je, die privacy bestaat allang niet meer


Dit doet Google al heel lang en is daar ook gewoon super transparant over. Je kan zo goed als alles zien wat ze over je bijhouden. Ze voorzien ook de mogelijkheden om deze data verzameling over jou tegen te gaan. Het kost je alleen flink wat tijd om een beetje wegwijs te geraken in hoe dat allemaal te werk gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:32 
 

klopt weet ik, ik was er al langer van op de hoogte, maar transparantie is niet het probleem, dat is google zeker (facebook verre van maar dat is een ander verhaal) het is niet per se nodig al deze gegevens ter verzamelen en door te verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank voor de complimenten van mijn tekenskills! :lol: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het aantal interesses waar Facebook zijn advertenties richting de gebruiker op doet basseren.

Ik had er denk 517 en best wel wat wtf momentjes. Wist helemaal niet dat ik interesse had in ouderschap, moedermelk en treinmusea. Daarnaast ook ontiegelijk veel advertenties eruit gemikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Het aantal interesses waar Facebook zijn advertenties richting de gebruiker op doet basseren.

Ik had er denk 517 en best wel wat wtf momentjes. Wist helemaal niet dat ik interesse had in ouderschap, moedermelk en treinmusea. Daarnaast ook ontiegelijk veel advertenties eruit gemikt.


Kun je dat ergens zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
rakkietakkie schreef:
Het aantal interesses waar Facebook zijn advertenties richting de gebruiker op doet basseren.

Ik had er denk 517 en best wel wat wtf momentjes. Wist helemaal niet dat ik interesse had in ouderschap, moedermelk en treinmusea. Daarnaast ook ontiegelijk veel advertenties eruit gemikt.


Kun je dat ergens zien?


Ja
https://m.facebook.com/ads/preferences/ ... tings_menu
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moederschap staat hier ook bij de interesses :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Moederschap staat hier ook bij de interesses :lol:


Jeeezus wat een meuk allemaal :lol: Thuis even alles er goed uit mikken. Bij mij stond naast allerlei hardcore ook 'christelijke muziek'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gekko's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Moederschap staat hier ook bij de interesses :lol:

Yep hier ook. Wtf... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij cosmetica en jurken xd De rest klopt overigens wel.. reizen, voetbal, luxeartikelen, winkelen en auto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Bij mij cosmetica en jurken xd De rest klopt overigens wel.. reizen, voetbal, luxeartikelen, winkelen en auto's.


Weekendhobby?... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
DerBeuker schreef:
Bij mij cosmetica en jurken xd De rest klopt overigens wel.. reizen, voetbal, luxeartikelen, winkelen en auto's.


Weekendhobby?... :lol:

Ik ga altijd als raveteef naar feestjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha hard gelachen om deze :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The fuck happened here xD

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 15:04 
 

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic