Mooie tekening idd
'mafkees'
'mafkees'
inb4 ban want kees triggeredPedaalemre wrote:Mooie tekening idd![]()
'mafkees'
Ze hebben toch niet de gegevens van al die willekeurige mensen waar die berichten heen stuurt? Dan kunnen ze toch niet onder hun naam een rekening openen om vervolgens een transactie ter verificatie te krijgen? Of begrijp ik het verkeerd?_theon_ wrote:Bij dit soort dingen dus nooit iets overmaken. Ze stelen je identiteit of hebben dit al gedaan, openen een rekening op jouw naam en die ene transactie is genoeg voor de bank om de rekening te verifiëren. En dan begint de ellende.
Kan, hoeft niet. Was ook een uiterst geval wat ik beschreef. Phising site die een keylogger oid installeert op je pc zou ook goed kunnen.Fluxion wrote: Ze hebben toch niet de gegevens van al die willekeurige mensen waar die berichten heen stuurt?
Goeie jongen bende tochFluxion wrote: Had in ieder geval iedereen een bericht gestuurd dat het een oplichter was, een had namelijk al zijn telefoonnummer gegeven.
“Het was zijn schuld”, zegt hij. “Als hij mijn ballen nooit had aangeraakt, zou hij nog steeds leven.”
Dit doet Google al heel lang en is daar ook gewoon super transparant over. Je kan zo goed als alles zien wat ze over je bijhouden. Ze voorzien ook de mogelijkheden om deze data verzameling over jou tegen te gaan. Het kost je alleen flink wat tijd om een beetje wegwijs te geraken in hoe dat allemaal te werk gaat.jeffrey2107 wrote:https://www.reddit.com/r/privacy/comments/87b8e4/the_facebook_megathread/
niet alleen facebook gaat het hier over, ook google en microsoft doen dit helaas.
en het grotere wtf momentje dat hierop aansluit.
al die mensen die tegen de sleepwet zijn omdat ze dan geen privacy meer hebben.
ik heb nieuws voor je, die privacy bestaat allang niet meer
Kun je dat ergens zien?rakkietakkie wrote:Het aantal interesses waar Facebook zijn advertenties richting de gebruiker op doet basseren.
Ik had er denk 517 en best wel wat wtf momentjes. Wist helemaal niet dat ik interesse had in ouderschap, moedermelk en treinmusea. Daarnaast ook ontiegelijk veel advertenties eruit gemikt.
JaBasshunterzz wrote:Kun je dat ergens zien?rakkietakkie wrote:Het aantal interesses waar Facebook zijn advertenties richting de gebruiker op doet basseren.
Ik had er denk 517 en best wel wat wtf momentjes. Wist helemaal niet dat ik interesse had in ouderschap, moedermelk en treinmusea. Daarnaast ook ontiegelijk veel advertenties eruit gemikt.
Jeeezus wat een meuk allemaalGrim wrote:Moederschap staat hier ook bij de interesses
Yep hier ook. Wtf...Grim wrote:Moederschap staat hier ook bij de interesses
Weekendhobby?...DerBeuker wrote:Bij mij cosmetica en jurkenDe rest klopt overigens wel.. reizen, voetbal, luxeartikelen, winkelen en auto's.
Ik ga altijd als raveteef naar feestjesrakkietakkie wrote:Weekendhobby?...DerBeuker wrote:Bij mij cosmetica en jurkenDe rest klopt overigens wel.. reizen, voetbal, luxeartikelen, winkelen en auto's.