Ja man... die met de PAAZ-brodenIndy wrote:De gesloten afdeling?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 23 hours ago
Het 'Algemene DJ Mandy fanclub-topic', ik weet niet wat ik er van moet vinden en hoop oprecht dat Mandy het zelf niet leest. Geintje is leuk maar sommige opmerkingen zijn gewoon een beetje gaar 
sonnebloem wrote:Had ze maar normaal moeten doen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
makrooy wrote:sonnebloem wrote:Had ze maar normaal moeten doen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
RTM93 wrote:makrooy wrote:sonnebloem wrote:Had ze maar normaal moeten doen
RTM93 wrote:makrooy wrote:sonnebloem wrote:Had ik ze maar normaal moeten doen
Ze krijgt een eigen fan-topic op ht. Zijn maar weinig artiesten die dat kunnen zeggen, mag ze best trots op zijnSjaakie P wrote:Het 'Algemene DJ Mandy fanclub-topic', ik weet niet wat ik er van moet vinden en hoop oprecht dat Mandy het zelf niet leest. Geintje is leuk maar sommige opmerkingen zijn gewoon een beetje gaar
Wij zijn ook heel trots op haar.
Vrijdagnacht ingebroken bij m'n buren terwijl ik zelf op dat moment thuis kwam uit de kroeg, gewoon niks in de gaten gehad terwijl de halve deur eruit lag 
Zou ook zomaar kunnen, op zoek naar een beetje verstand.
FixedPommer wrote:Zou ook zomaar kunnen, op zoek naar bier.
Op de terugreis naar huis na Shockerz liep er iemand in het pikkedonker zonder verlichting op een 50-kilometerweg zonder verlichting. Konden echt nét uitkijken. Hij liep half op de weg, we schampten die kerel net niet. Schrik zat er goed in.
pff, malloten. Kwam eens terug van een festival en liep er iemand op de ring van antwerpen. Is daar gelukkig wel goed verlicht.Remi wrote:Op de terugreis naar huis na Shockerz liep er iemand in het pikkedonker zonder verlichting op een 50-kilometerweg zonder verlichting. Konden echt nét uitkijken. Hij liep half op de weg, we schampten die kerel net niet. Schrik zat er goed in.
Vroeger zei ons ma altijd dat ik mijn fietslicht moest maken voor ik ergens heen reed. Ik vond dat ze zaagde TOT ik zelf met auto begon te rijden. Dan pas besef je hoe fucking gevaarlijk het 's nachts kan zijn. Heb onlangs nog bijna een dronken idioot over de motorkap gehad.Remi wrote:Op de terugreis naar huis na Shockerz liep er iemand in het pikkedonker zonder verlichting op een 50-kilometerweg zonder verlichting. Konden echt nét uitkijken. Hij liep half op de weg, we schampten die kerel net niet. Schrik zat er goed in.
En iedereen slikt het alsof hun alter ego sasha grey is. 
He laat ik een paar kicks maken/jatten en die plakken in een plaat van iemand anders.
Hoe Thyron wil je het hebben.
Hoe Thyron wil je het hebben.
Rejecta - Followed inclusief 2e Climax
View on Facebook
Zonde dat we hier geen topic voor hebben. Deze komt in mijn top 5 platen van dit jaar. Echt, wat een achterlijk vette track is dit zeg
View on Facebook
Zonde dat we hier geen topic voor hebben. Deze komt in mijn top 5 platen van dit jaar. Echt, wat een achterlijk vette track is dit zeg
Haha tweede qlimax beetje inspiratie uit freq - bitch
?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ontzettend vet, ik hoor veel invloeden uit de oudere frequencerz. En die melodie in de break gaf me ook wel een beetje het B-front sfeergevoel. Het zal wel niet lang duren en dan wordt zijn track gereleased onder de vlag van Roughstate.Rickzel wrote:Rejecta - Followed inclusief 2e Climax
View on Facebook
Is dat op basis van zoekresultaten?klapstoel wrote:https://www.facebook.com/groups/2791988 ... ef=unknown
dit soort groepen als suggestie
Rebelion staat in mijn zoekresultaten dus dat kan wel kloppensonnebloem wrote:Is dat op basis van zoekresultaten?klapstoel wrote:https://www.facebook.com/groups/2791988 ... ef=unknown
dit soort groepen als suggestie