Kan iemand haar alsjeblieft vertellen dat ze gewoon een vak moet gaan leren? Wat een afschuwelijke kut gedoe is dit zeg
En dan mensen in die Youtube reacties die het nog vet vinden ook, man man man
Kan iemand haar alsjeblieft vertellen dat ze gewoon een vak moet gaan leren? Wat een afschuwelijke kut gedoe is dit zeg
En waarom moeten we dat haar vertellen? Ik denk dat ze toch echt meer succes haalt met youtube en slechte nummers maken dan dat ze een vak gaat leren. Je spreekt jezelf nog tegen in je tweede zin. Mensen vinden vet = succes.Basshunterzz wrote:Kan iemand haar alsjeblieft vertellen dat ze gewoon een vak moet gaan leren? Wat een afschuwelijke kut gedoe is dit zeg![]()
Helaas is dat waar ja. Dom volk krijgt een podiummakrooy wrote:En waarom moeten we dat haar vertellen? Ik denk dat ze toch echt meer succes haalt met youtube en slechte nummers maken dan dat ze een vak gaat leren. Je spreekt jezelf nog tegen in je tweede zin. Mensen vinden vet = succes.Basshunterzz wrote:Kan iemand haar alsjeblieft vertellen dat ze gewoon een vak moet gaan leren? Wat een afschuwelijke kut gedoe is dit zeg![]()
Edit: Als ik de dislike bar zie dan neem ik mijn woorden toch beetje terugmaarja ze pakt wel views en die monnies zo.
Pffff. Dit overtreft echt alle ellende van Lil Kleine, Boef e.d. nog. Manmanman
Nee want dan moet ik de track horen.RoyAPO wrote:Kan Delt-A hier geen hardstyle remix van maken
Gewoon gokkenDelt-A wrote:Nee want dan moet ik de track horen.RoyAPO wrote:Kan Delt-A hier geen hardstyle remix van maken
Edit: kan 'm natuurlijk ook maken met het geluid uit. Zo'n goede producer ben ik.
JeroenB93 wrote:Meisie is 20 (wellicht nog super onervaren op seksueel gebied)