WTF
Je verwacht toch niet dat iedereen een nummer uit 2008~ kentPommer wrote:Oh sorry, dacht dat dat toch wel algemene hardstyle kennis was
Je verwacht toch niet dat iedereen een nummer uit 2008~ kentPommer wrote:Oh sorry, dacht dat dat toch wel algemene hardstyle kennis was
Excuus ja, Tommy heeft een leuke remix en bier deed de restBroken Balance wrote:Endymion - Payback. en dan kan de tommyknocker remix natuurlijk, of die van d-passionSteffnov wrote:Tommyknocker - Paybackmakrooy wrote:Als je nog even zegt welk nummer die vocals heeft
Van jou had ik echt wel beter verwacht
pim__ wrote:JEZUS STEF JE BENT EGT DOM
Ik flikker zo al je schoenen in de grachtpim__ wrote:ik vegt heel se gesigt kapot
ik heb niks gezegd, sorrySteffnov wrote:Ik flikker zo al je schoenen in de grachtpim__ wrote:ik vegt heel se gesigt kapot
Ik krijg vaak alleen camera's te zien waar ik op gegoogled hebJoey wrote:
Hardtraxx, always looking out for people.
Gun jij onze vriend Jor-D geen reclame inkomsten meneertje Adblock?Steffnov wrote:Ik heb gewoon een zwart vlak
diep...Steffnov wrote:Ik heb gewoon een zwart vlak
Is Jor-D die afwezige 'beheerder' die deze website ziet als easy money?Rickzel wrote:Gun jij onze vriend Jor-D geen reclame inkomsten meneertje Adblock?Steffnov wrote:Ik heb gewoon een zwart vlak
Tering pussy.pim__ wrote:ik heb niks gezegd, sorrySteffnov wrote:Ik flikker zo al je schoenen in de grachtpim__ wrote:ik vegt heel se gesigt kapot