Toch wel even een raar gezicht, zo onverwachts.
Wow, stel je voor dat ze net voor het optreden naar de wc moeten
En dan vinden wij Militanten irritant. Ik krijg altijd een beetje de rillingen van dit soort doorgeslagen fans van boybands of zangers, die zijn nog net niet in staat om iemand dood te slaan om een plekje vooraan te bemachtigen.RoyAPO wrote:https://www.facebook.com/nos/videos/1967394839942731/
Waarom?
Oef das hard man, of als je een "is vandaag jarig" melding krijgt. Blijft ook altijd vreemd. Apart dat zulke accounts nog online staan, maar verwijderen is eigenlijk ook vreemd.Joey wrote:Het facebook-account van een overleden vriend waarop opeens een virus-spampost geplaatst wordt waarin ik getagd wordt. Wel even heel vreemd.
Ah dat verklaart het. Toen ik wakker werd vanmorgen had ik er ook nog notificaties van op mn telefoon zelf, maar op fb was alles alweer verwijderd...Joey wrote:Het facebook-account van een overleden vriend waarop opeens een virus-spampost geplaatst wordt waarin ik getagd wordt. Wel even heel vreemd.
Dit laatst ook meegemaakt ja, en dan nog mensen die gaan feliciteren ook die het blijkbaar nog niet eens weten.Rickzel wrote:Oef das hard man, of als je een "is vandaag jarig" melding krijgt. Blijft ook altijd vreemd. Apart dat zulke accounts nog online staan, maar verwijderen is eigenlijk ook vreemd.Joey wrote:Het facebook-account van een overleden vriend waarop opeens een virus-spampost geplaatst wordt waarin ik getagd wordt. Wel even heel vreemd.
Lastig lastig.

Je kan bepaalde accounts toestemming geven om je account te 'beheren' indien je overlijdt.Rickzel wrote:Oef das hard man, of als je een "is vandaag jarig" melding krijgt. Blijft ook altijd vreemd. Apart dat zulke accounts nog online staan, maar verwijderen is eigenlijk ook vreemd.Joey wrote:Het facebook-account van een overleden vriend waarop opeens een virus-spampost geplaatst wordt waarin ik getagd wordt. Wel even heel vreemd.
Lastig lastig.
Tommyknocker - Paybackmakrooy wrote:Als je nog even zegt welk nummer die vocals heeft