Ja echt, beste troll die ik ooit heb meegemaakt 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Gister naar Club Xero in Dinxperlo geweest, Omegatypez en The Pitcher draaiden daar. Hele avond waren er maar 50 man oid, laatst half uur stonden we letterlijk met 6

-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Kan ook alleen japan zijn hea 
Iemand heeft een broek door mn brievenbus gedaan
??????????????
??????????????
View on YouTube
Ik ben een absolute leek qua rap, maar hier durf ik zonder zelfoverschatting over te zeggen dat ik het nog beter kan
Ik ben een absolute leek qua rap, maar hier durf ik zonder zelfoverschatting over te zeggen dat ik het nog beter kan
nee man hij is de money boy je weet niks a mattie
-
B
Rapper sjors v2
Orderpicken en dan een bon hebben waar ruim 300 bakjes smeerkaas besteld zijn.
wat moet je in godsnaam met zoveel smeerkaas
Hooligangroepen die onder MMA-regels een 5 vs 5 gevecht aangaan, nog altijd beter dan op straat natuurlijk...
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Ala Green Street Hooligans 3Zenda wrote:Hooligangroepen die onder MMA-regels een 5 vs 5 gevecht aangaan, nog altijd beter dan op straat natuurlijk...
View on YouTube
Ja wtf die Polen zijn allemaal een kop groter..
Smeren.jeffrey2107 wrote:Orderpicken en dan een bon hebben waar ruim 300 bakjes smeerkaas besteld zijn.
dit is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb, nu vraag ik me wel af waar die kerel zijn drugs vandaan haalt
Ik werk in een supermarkt en er kwam gisteren een klant naar me toe die even snel iets kleins moest halen, zijn hond zolang aan het fietsenrek had vastgebonden, vervolgens weer naar huis is gegaan en er een half uur later achter kwam dat hij zijn hond was vergeten
Toen 'ie terug kwam was z'n hond weg, of wij hem toevallig gezien hadden