D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Andromeda wrote:Wat pagina's uit dit topic doorspitten:

Page 12:
Image
:huh: xd
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Wtf xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe kom je daar eigenlijk op? :lol:
B
what? ɯopɹʌʇǝoƃ ʇnoʞ ʇɹoʍ qǝos ǝuoıdɯɐɾs ǝƃnʇs ǝıp ɥɔǝʍ ɹıɥ ǝɯ lɐɥ dǝlɥ

Dat hele Facebook account :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Tharec 2.0.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Unknown wrote:Hoe kom je daar eigenlijk op? :lol:
check dat plaatje van wout. Ik ging die naam even facebookeng en ten kwam meneer paswerk
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
teupie wrote:
Unknown wrote:Hoe kom je daar eigenlijk op? :lol:
check dat plaatje van wout. Ik ging die naam even facebookeng en ten kwam meneer paswerk
Wouter :list:
A
Hardtraxx Elite
Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast. ]
Last edited by Andromeda on 04 May 2015 09:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
tldr
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Dit setje xd :lol:

View on YouTube
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Civitas wrote:Dit setje xd :lol:

View on YouTube

godverdomme man :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
9:48 :lol: :lol: :lol: :lol: en dan die overgangen ook >.<
M
Hardtraxx Veteran
14183 posts member since 2013
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Je moet wat hé als je met youtube previewtjes draait xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Cruelty wrote:Die wereldbol hebben we allemaal gehad.
:nono:
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Beetje laat maar vorig jaar op decibel heb ik tijdens de afterparty een half uur met een gozer staan lullen die zei dat ie MC Nolz was. Was niet zo maar hij leek er verschrikkelijk op. Na een half uur lullen over B-Freqz etc kwam ineens Nolz op op het podium. Ik dacht WTF dus ik keek achterom, stond hij daar finaal stuk te gaan :lol:
Hele aardige vent verder, daarna nog mee op de foto geweest en gewoon om gelachen maar man man man wat stond ik dom uit mn ogen te kijken xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Bever wrote:Beetje laat maar vorig jaar op decibel heb ik tijdens de afterparty een half uur met een gozer staan lullen die zei dat ie MC Nolz was. Was niet zo maar hij leek er verschrikkelijk op. Na een half uur lullen over B-Freqz etc kwam ineens Nolz op op het podium. Ik dacht WTF dus ik keek achterom, stond hij daar finaal stuk te gaan :lol:
Hele aardige vent verder, daarna nog mee op de foto geweest en gewoon om gelachen maar man man man wat stond ik dom uit mn ogen te kijken xd
Dan bedoel je vast deze foto: Image

Weet niet welke van de 2 je bent maar zal nooit het gezicht van de linker vergeten :worship:

Die kwam terug van het bier halen, zal Nolz op het podium staan, keek naar mij en snapte er echt helemaal niets van. 3 man heeft moeten uitleggen dat ik het toch echt niet was xd en dan nog de vraag stellen: ''Ben je echt niet heen en weer gelopen?''

De rechter herkende me op Qapital :D
Last edited by ErikZ on 12 May 2015 15:29, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
AniThing wrote:http://www.skoften.net/item/wedstrijdje_snelrukken_groot_succes_op_taiwanese_televisie xd xd xd
:lol: :lol: :lol:
A
Hardtraxx Elite
AniThing wrote:http://www.skoften.net/item/wedstrijdje_snelrukken_groot_succes_op_taiwanese_televisie xd xd xd
Die vrouw die wint is best lekker voor een Taiwanees / Aziaat.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:
Bever wrote:Beetje laat maar vorig jaar op decibel heb ik tijdens de afterparty een half uur met een gozer staan lullen die zei dat ie MC Nolz was. Was niet zo maar hij leek er verschrikkelijk op. Na een half uur lullen over B-Freqz etc kwam ineens Nolz op op het podium. Ik dacht WTF dus ik keek achterom, stond hij daar finaal stuk te gaan :lol:
Dan bedoel je vast deze foto: Image

Weet niet welke van de 2 je bent maar zal nooit het gezicht van de linker vergeten :worship:

Die kwam terug van het bier halen, zal Nolz op het podium staan, keek naar mij en snapte er echt helemaal niets van. 3 man heeft moeten uitleggen dat ik het toch echt niet was xd en dan nog de vraag stellen: ''Ben je echt niet heen en weer gelopen?''

De rechter herkende me op Qapital :D
Uhm, sorry hoor maar ik herken echt 0 MC Nolz xd
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
GODVERDOMME BEN JIJ DAT :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja ik ben idd die linker, rechter is een goeie vriend van me, hij zei na Qapital al JOO IK BEN NOLZ WEER TEGEN GEKOMEN :lol:
Kan best dat je helemaal niet zo op Nolz lijkt maar in mijn gedachten wel haha

wat heb ik daar nog een dikke kop op die foto manmanman
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Bever wrote:hij zei na Qapital al JOO IK BEN NOLZ WEER TEGEN GEKOMEN
:lol: :lol: :lol:
A
Hardtraxx Elite
Geweldige troll! :worship: