Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Altijd hetzelfde trucje dat ze gebruiken, gewoon mensen voor het blok zetten om zo zelf grappig over te komen. Ja soms is het best grappig, maar meestal is het gewoon triest.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ze lopen gewoon vreselijk irritant te doen dat ik me er aan ga ergeren. En een enkele keer stellen ze wel een goeie vraag. Maar 90% van de keren is het met een zware sarcastische ondertoon. Dat het dan soms grappig kan overkomen snap ik. Maar het blijft een irritant hoopje dat expres uitdaagt om zieltjes te winnen. Het is dan ook maar al te grappig als ze weg worden gestuurd of geslagen en dat ze dan met hun staart tussen de benen wegrennen.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Broken Balance wrote:Ze lopen gewoon vreselijk irritant te doen dat ik me er aan ga ergeren. En een enkele keer stellen ze wel een goeie vraag. Maar 90% van de keren is het met een zware sarcastische ondertoon. Dat het dan soms grappig kan overkomen snap ik. Maar het blijft een irritant hoopje dat expres uitdaagt om zieltjes te winnen. Het is dan ook maar al te grappig als ze weg worden gestuurd of geslagen en dat ze dan met hun staart tussen de benen wegrennen.
ik vind het wel grappig hoe die 2de kamer leden voor het blok gezet worden, die lui horen goed iemand te woord te kunnen staan, maakt niet uit wat ie vraagt.
gisteren ook weer dat castricum zegt tegen samsom goh je zit zelfs nog tussen de gewone mensen een soepje te eten. zegt samsom "dit zijn geen gewone mensen dit zijn pvda partijleden, hele belangrijke mensen." vind dat wel beetje denigrerend tegenover de gewone mensen...
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
The Skribbler wrote:http://www.kakhiel.nl/news?newsId=47513

Die clip :lol:

Whahahhaha raap me op alsjeblieft :lol:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
The Indicator wrote:
The Skribbler wrote:http://www.kakhiel.nl/news?newsId=47513

Die clip :lol:

Whahahhaha raap me op alsjeblieft :lol:
Living for the moment op het eind. :bomb:
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
b2s op facebook:
b2s:
Very happy I lost tons of weight easily with this special fruit http://bit.ly/1a6CL8H Maybe now I will get new Facebook friends
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik zit op Facebook, scroll wat naar beneden en ik kom uit in me tijdlijn bij "We love Swedish girls" en wie staat er op die pagina. Me nicht met als titel "send in by a fan"

What tha fack :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Lenny wrote:Ik zit op Facebook, scroll wat naar beneden en ik kom uit in me tijdlijn bij "We love Swedish girls" en wie staat er op die pagina. Me nicht met als titel "send in by a fan"

Link :yes:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Destination wrote:
Lenny wrote:Ik zit op Facebook, scroll wat naar beneden en ik kom uit in me tijdlijn bij "We love Swedish girls" en wie staat er op die pagina. Me nicht met als titel "send in by a fan"

Link :yes:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater gok ik :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Hahahahah wtf
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Julian heeft er natuurlijk al op gereageerd.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
chicken wrote:Julian heeft er natuurlijk al op gereageerd.
Haha 't zal eens niet xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ja haha. Kreeg in eens in beeld op FB ''Julian ...'' heeft gereageerd op deze foto >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on YouTube

EcoBassTix... iets voor jou?
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ik hoor mijn naam?
Haha KSI is zo'n baas xd

Wattefak is dat nou weer. Weer zo'n rip-off >.<
Jumpscare was niet echt goed omdat ik em al lang aan zag komen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ze is niet eens knap.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Wauw.. :surrender:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik ken haar vaag.hele alternatieve familie.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Andromeda wrote:hele alternatieve familie.
Kan je zo wel horen aan hoe ze praat.
J
Hardtraxxer
122 posts member since 2012
last seen Apr 2020
Een vaag wijf op Decibel die zat naast zo'n zonnebril stand waarvan ik dacht dat het een pop was, maar toch een beetje twijfels had. Na even observeren toch maar getest. Stak m'n vinger in haar gezicht bleek ze dus echt te zijn. Zowel ik als zij hadden toen een WTF momentje.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Andromeda wrote:Ik ken haar vaag.hele alternatieve familie.
Dat kind word zeker goed gepest? :lol:
E
Johnny wrote:Een vaag wijf op Decibel die zat naast zo'n zonnebril stand waarvan ik dacht dat het een pop was, maar toch een beetje twijfels had. Na even observeren toch maar getest. Stak m'n vinger in haar gezicht bleek ze dus echt te zijn. Zowel ik als zij hadden toen een WTF momentje.
:huh:
J
Hardtraxxer
122 posts member since 2012
last seen Apr 2020
Ja precies. :x