Alsjeblieft. Die term is nou eenmaal veel gebruikt nu. Niemand gaat bepalen of dat woord gebruikt mag worden of niet. Wil je m gebruiken kan dat, wil je dat niet, kan dat ook.chicken wrote:Wat is dat?ExoBassTix wrote:Rawstyle
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waar zou jij het verschil van Nu-Style en Hardstyle dan maken?ExoBassTix wrote: Ik vind het iig wel goed dat ze eindelijk duidelijk onderscheid maken tussen Rawstyle en Hardstyle.
(Nu Nu-Style nog)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Sorry parvuz 
Omdat wanneer je in hokjes wil denken, je het wel goed moet doen. Als early en raw apart vermeld moeten worden, dan is het raar om dat niet met mainstream/nu-style (of whatever) niet te doen. Het is ten slotte allemaal hardstyle.toffee wrote:Waar zou jij het verschil van Nu-Style en Hardstyle dan maken?
Geeft niet.chicken wrote:Sorry parvuz![]()
De legerkleding topic.
Jongens toch!
Jongens toch!
Dat behoort tot genietmomentjes hahaExoBassTix wrote:De legerkleding topic.
Jongens toch!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Haha dit kan echt niet xD. Beetje mensen erin duwen.
Wist je dat, dat daar serieus een beroep is, daarom rijden die treinen etc daar ook allemaal op tijdDestination wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=10201807257770533
http://en.wikipedia.org/wiki/Pusher_(ra ... attendant)Leonidas wrote:Haha dit kan echt niet xD. Beetje mensen erin duwen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kom je reclame op Partyflock tegen dat niet door Adblock geblokkeerd word, is het reclame van legerkleding *Terugdenkend aan het legerkleding topic* 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Hahaha 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Lees dit nu pasHard4Us wrote:Op een bierfeest in mijn dorp iemand van Hardtraxx tegen komen.
Maximumraver haha.
Fietste zaterdagochtend om 05:30 in m'n uppie naar huis na Inshock, moest ik een brug over fietsen, maar vlak voor die brug zit een zijweggetje en dat is helemaal onverlicht daar. Komt daar opeens een of andere gek van een jaar of 30 in een lange jas met zo'n soort van Harry Potter brilletje uitgelopen die me vervolgens heel nasty aankijkt 
Lezen dat Tom Staal, presentator van Powned, zaterdag naar Thrillogy gaat. Gewoon voor de fun. En ook nog eens voor Adaro... Had ik niet verwacht. 
Hij was ook op PenozeParvuz wrote:Lezen dat Tom Staal, presentator van Powned, zaterdag naar Thrillogy gaat. Gewoon voor de fun. En ook nog eens voor Adaro... Had ik niet verwacht.
Ja las ik net op twitter volgens mij. Zo iemand verwacht je daar niet.
Alleen met een camera om de scene belachelijk te maken door alleen de mensen te interviewen die vdk zijn.
Sowieso een sneu hoopje dat Pownews.
Totaal mee eens.Broken Balance wrote:Sowieso een sneu hoopje dat Pownews.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Tis vaak wel mijn soort humor. Ben ik nu ook ineens sneu? :p
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik heb Tom Staal nog gesproken op Penoze, en stuurde via privebericht op twitter dat ik naar zen PreParty mag komen voor Thrillogy:p