Vasse? Hahahah kearl, dan val je der bijna van af. Ik kom uit de parel van Twente: Rossum!!paperclip wrote:Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Vasse
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Ah joh Twente kent veel meer parels iets ten zuidwesten van Hengelo
sonnebloem wrote:Ah joh Twente kent veel meer parels iets ten zuidwesten van Hengelo
Waar dan? Delden? Bentel?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Haaksbergen is anders de ster van Twente.Wenzel wrote:Vasse? Hahahah kearl, dan val je der bijna van af. Ik kom uit de parel van Twente: Rossum!!paperclip wrote:Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Vasse
Kom ik tegenwoordig ook bijna dagelijks voor een klant. TKF.Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Lochem
nooit verwachtRoelofBerlikum wrote:Berlikum
@RTM respect voor Haaksbergen he, heb dat rare dorpie leren waarderen afgelopen jaar
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ik heb het ook moeten leren waarderen.Rickzel wrote:nooit verwachtRoelofBerlikum wrote:Berlikum
@RTM respect voor Haaksbergen he, heb dat rare dorpie leren waarderen afgelopen jaar
Maar zie mezelf er binnen 3 jaar wel vertrekken.
Kom keer hier bier drinken in het café dan.
Beetje jammer dat de 'bijnaam' van Vasse serieus de parel van Twente isWenzel wrote:Vasse? Hahahah kearl, dan val je der bijna van af. Ik kom uit de parel van Twente: Rossum!!paperclip wrote:Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Vasse
Hier het bewijs

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Same voor Haaksbergen

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ja las het.. Miste hem al een tijdje. Goeie jonge dat.
Delden city representWenzel wrote:sonnebloem wrote:Ah joh Twente kent veel meer parels iets ten zuidwesten van Hengelo
Waar dan? Delden? Bentel?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Machtig mooi. Ik vind dat ze alle feesten van Brabant naar Overijssel moeten verplaatsen. Zit veel meer volk hier. 
Gaan wel eens met een groep daar uit de buurt om, chille gasten wonen daar.klapstoel wrote:T W E L L O
W
E
L
L
O
ben wel benieuwd wie danpaperclip wrote:Gaan wel eens met een groep daar uit de buurt om, chille gasten wonen daar.klapstoel wrote:T W E L L O
Een oude vriend van me woont/woonde in twello. Floriaan den boer heet ie 
Ik ken wel een Floris.
edit: Frits ook een paar.
edit: Frits ook een paar.
die zat op tafeltennis met mijBeurtbalkje wrote:Een oude vriend van me woont/woonde in twello. Floriaan den boer heet ie
hahahaha damn jaa tafeltennis deed ie idd en de bangalijst? wow hahaha das al een aantal jaar terugklapstoel wrote:die zat op tafeltennis met mijBeurtbalkje wrote:Een oude vriend van me woont/woonde in twello. Floriaan den boer heet ieheeft een paar jaar geleden de bangalijst van Twello gemaakt
Vroeger had ik samen met hem een Runescape account, prachtige tijden (toen woonde hij in Wageningen)
vind het achteraf maar een rare gast hahaBeurtbalkje wrote:hahahaha damn jaa tafeltennis deed ie idd en de bangalijst? wow hahaha das al een aantal jaar terugklapstoel wrote:die zat op tafeltennis met mijBeurtbalkje wrote:Een oude vriend van me woont/woonde in twello. Floriaan den boer heet ieheeft een paar jaar geleden de bangalijst van Twello gemaakt
Vroeger had ik samen met hem een Runescape account, prachtige tijden (toen woonde hij in Wageningen)
Wonen er zoveel mensen dan in Twello?klapstoel wrote:die zat op tafeltennis met mijBeurtbalkje wrote:Een oude vriend van me woont/woonde in twello. Floriaan den boer heet ieheeft een paar jaar geleden de bangalijst van Twello gemaakt
Bangalijst kan ook op een Post-it.