Mooiste drop van Noord-Brabant; Haaren.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Grim wrote:Bij deze dus bevestigd dat yannick grappiger is dan steven.
Lennard95 wrote:Dat was te merken vorige maandPommer wrote:Spakenburg![]()
coke en voetbal.
En IJselmeervogels heeft geweten dat Quik Boys langs is geweest.
yannickvk wrote:Grim wrote:Bij deze dus bevestigd dat yannick grappiger is dan steven.
Ik heb me laten vertellen dat de jongste altijd de grappigste is 
Ja, dit is een feit, niet over te discussiëren.MeneerEend wrote:Ik heb me laten vertellen dat de jongste altijd de grappigste is
Heerhugowaard. Saaie plaats op discotheek The Temple na. Al vermaak ik me hier alsnog wel
. Tweede woonplaats is Utrecht
Doen ze in Katwijk natuurlijk niet aan meeLennard95 wrote:Dat was te merken vorige maandPommer wrote:Spakenburg![]()
coke en voetbal.
Dit ook idd, allemaal even sneu.dave wrote: En IJselmeervogels heeft geweten dat Quik Boys langs is geweest.
Als klein jochie dit meegemaaktPommer wrote:
Je moest eens weten wat ik allemaal gezien heb toen als Quick Boys op bezoek kwam.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Gezelligste stad van Nederland Den Bosch
In de straat achter Exterkate. Goor represent
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ooit wat mensen leren kennen in Lucky die uit goor kwamen. Ze hebben mij en m'n vriendin toen onverwacht mee gevraagd of ze ons naar goor konden brengen vanuit beesd. Vanwege die kut trein die pas laat komt in beesd. Eenmaal in goor maar 15minuten hoeven te wachten op de eerste trein richting oldenzaal. De Jonge hete Tom volgens mij. Houd ook wel meer van het smerige beukwerk (Theracords en spoontech) daarna zelden nog gesproken en gezien. Had eerst ook zijn telefoon nr, maar nu niet meer. Gaat je een lampje branden toevallig?kingxxl wrote:In de straat achter Exterkate. Goor represent
Mooiste polder van Nederland: De Beemster
Geboren en getogen in Oisterwijk (lekker lopen naar Intents en Rebirth heuy), maar woon nu in Breda
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
Pipa wrote:Gezelligste stad van Nederland Den Bosch
Pipa wrote:Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
Pipa wrote:Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Mooiste gat van Nederland, Lochem
Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Vasse
Berlikum, lekker hoog in Het Noorden, dus altijd uren onderweg in de bus naar een feest. Qlimax afgelopen zaterdag om 17.50 uur vertrokken...
Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Pedaalemre wrote:Mooiste gat van Nederland, Lochem
Man ik wil weer naar pak 'm beet 4/5 jaar geleden dat er daadwerkelijk leuke artiesten draaiden in Sans Souci. Zag nu dat er een soort Gearbox label avond aan zit te komen. Ook daar pas ik dan weer vriendelijk voorRoelofBerlikum wrote:Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Jawel. Stuur je ff pbRTM93 wrote:Ooit wat mensen leren kennen in Lucky die uit goor kwamen. Ze hebben mij en m'n vriendin toen onverwacht mee gevraagd of ze ons naar goor konden brengen vanuit beesd. Vanwege die kut trein die pas laat komt in beesd. Eenmaal in goor maar 15minuten hoeven te wachten op de eerste trein richting oldenzaal. De Jonge hete Tom volgens mij. Houd ook wel meer van het smerige beukwerk (Theracords en spoontech) daarna zelden nog gesproken en gezien. Had eerst ook zijn telefoon nr, maar nu niet meer. Gaat je een lampje branden toevallig?kingxxl wrote:In de straat achter Exterkate. Goor represent