Mooiste drop van Noord-Brabant; Haaren.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 4 days ago
wrote:Bij deze dus bevestigd dat yannick grappiger is dan steven.
wrote:Dat was te merken vorige maandwrote:Spakenburg![]()
coke en voetbal.
En IJselmeervogels heeft geweten dat Quik Boys langs is geweest.
wrote:wrote:Bij deze dus bevestigd dat yannick grappiger is dan steven.
Ik heb me laten vertellen dat de jongste altijd de grappigste is 
Ja, dit is een feit, niet over te discussiëren.wrote:Ik heb me laten vertellen dat de jongste altijd de grappigste is
Heerhugowaard. Saaie plaats op discotheek The Temple na. Al vermaak ik me hier alsnog wel
. Tweede woonplaats is Utrecht
Doen ze in Katwijk natuurlijk niet aan meewrote:Dat was te merken vorige maandwrote:Spakenburg![]()
coke en voetbal.
Dit ook idd, allemaal even sneu.wrote: En IJselmeervogels heeft geweten dat Quik Boys langs is geweest.
Als klein jochie dit meegemaaktwrote:
Je moest eens weten wat ik allemaal gezien heb toen als Quick Boys op bezoek kwam.
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Gezelligste stad van Nederland Den Bosch
In de straat achter Exterkate. Goor represent
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Ooit wat mensen leren kennen in Lucky die uit goor kwamen. Ze hebben mij en m'n vriendin toen onverwacht mee gevraagd of ze ons naar goor konden brengen vanuit beesd. Vanwege die kut trein die pas laat komt in beesd. Eenmaal in goor maar 15minuten hoeven te wachten op de eerste trein richting oldenzaal. De Jonge hete Tom volgens mij. Houd ook wel meer van het smerige beukwerk (Theracords en spoontech) daarna zelden nog gesproken en gezien. Had eerst ook zijn telefoon nr, maar nu niet meer. Gaat je een lampje branden toevallig?wrote:In de straat achter Exterkate. Goor represent
Mooiste polder van Nederland: De Beemster
Geboren en getogen in Oisterwijk (lekker lopen naar Intents en Rebirth heuy), maar woon nu in Breda
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
wrote:Gezelligste stad van Nederland Den Bosch
wrote:Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
wrote:Mooiste stad van Brabant, Den Bosch
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Mooiste gat van Nederland, Lochem
wrote:Mooiste gat van Nederland, Vasse
Berlikum, lekker hoog in Het Noorden, dus altijd uren onderweg in de bus naar een feest. Qlimax afgelopen zaterdag om 17.50 uur vertrokken...
Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Man ik wil weer naar pak 'm beet 4/5 jaar geleden dat er daadwerkelijk leuke artiesten draaiden in Sans Souci. Zag nu dat er een soort Gearbox label avond aan zit te komen. Ook daar pas ik dan weer vriendelijk voorwrote:Verder staat mijn huis wel op steenworp-afstand van Sans Souci, dat is dan wel weer fijn.
Jawel. Stuur je ff pbwrote:Ooit wat mensen leren kennen in Lucky die uit goor kwamen. Ze hebben mij en m'n vriendin toen onverwacht mee gevraagd of ze ons naar goor konden brengen vanuit beesd. Vanwege die kut trein die pas laat komt in beesd. Eenmaal in goor maar 15minuten hoeven te wachten op de eerste trein richting oldenzaal. De Jonge hete Tom volgens mij. Houd ook wel meer van het smerige beukwerk (Theracords en spoontech) daarna zelden nog gesproken en gezien. Had eerst ook zijn telefoon nr, maar nu niet meer. Gaat je een lampje branden toevallig?wrote:In de straat achter Exterkate. Goor represent