Zo nog eem langskachel'n
Dagelijks door Delden heen knap'nsonnebloem wrote:Zo nog eem langskachel'n
Dagelijks door Delden heen knap'nsonnebloem wrote:Zo nog eem langskachel'n
Rondweg mag ik hopen? hahaStanDuif wrote:Dagelijks door Delden heen knap'nsonnebloem wrote:Zo nog eem langskachel'n
Nu eindelijk wel weer ja, heb 2,5 maand langs het station moeten rijdensonnebloem wrote:Rondweg mag ik hopen? hahaStanDuif wrote:Dagelijks door Delden heen knap'nsonnebloem wrote:Zo nog eem langskachel'n
Ik berijd de route met je mee tot aan Goor. Dan afslag Hengevelde. Over een half uur mag ik weer naar huus.Henk-Jan wrote:Geen Twente.. Wel Overijssel
Zometeen ook mooi door Lochem, Goor en Delden op huis aan knappn
Kan je nog beter de langestraat uitrijden volgens mij hahaStanDuif wrote: Nu eindelijk wel weer ja, heb 2,5 maand langs het station moeten rijden
Nee want dan heb je 10000000 straten van rechts waar al die oma's uit komen met hun polo uit 2001sonnebloem wrote:Kan je nog beter de langestraat uitrijden volgens mij hahaStanDuif wrote: Nu eindelijk wel weer ja, heb 2,5 maand langs het station moeten rijden
Dat is maar 80 uur schoffelen.StanDuif wrote:Dan heb je weer 40 van die kut pubers onder je auto
Ja, maar al die beschadigingen aan m'n auto dan?RTM93 wrote:Dat is maar 80 uur schoffelen.StanDuif wrote:Dan heb je weer 40 van die kut pubers onder je auto
Weet ik ook alleen ik bedoelde dat ik zelf niet in Twente woonde.RTM93 wrote:Ik berijd de route met je mee tot aan Goor. Dan afslag Hengevelde. Over een half uur mag ik weer naar huus.Henk-Jan wrote:Geen Twente.. Wel Overijssel
Zometeen ook mooi door Lochem, Goor en Delden op huis aan knappn
PS Delden is gewoon Twente hoor ?
In hengevelde rijden ze alleen maar tanks toch?StanDuif wrote:Ja, maar al die beschadigingen aan m'n auto dan?RTM93 wrote:Dat is maar 80 uur schoffelen.StanDuif wrote:Dan heb je weer 40 van die kut pubers onder je auto
[/quote]Vasse? Hahahah kearl, dan val je der bijna van af. Ik kom uit de parel van Twente: Rossum!!
Beetje jammer dat de 'bijnaam' van Vasse serieus de parel van Twente is
Hier het bewijs
Vind het een beetje raar om voor en achternamen te noemen op een openbaar forum hahaklapstoel wrote:ben wel benieuwd wie danpaperclip wrote:Gaan wel eens met een groep daar uit de buurt om, chille gasten wonen daar.klapstoel wrote:T W E L L O
Is dit het begin van een mop?wootum wrote:Iemand die weet waar Coone woont?
Waarom zou dat niet kunnen ?paperclip wrote: Vind het een beetje raar om voor en achternamen te noemen op een openbaar forum haha
Check Mandy topicsonnebloem wrote:Is dit het begin van een mop?wootum wrote:Iemand die weet waar Coone woont?