Als je streetview doet krijg je wel gekke dingen te zien waar mensen wonen xD djpatt woont midden in een park en ik woon in de keurslager.
Active topics in Off-Topic
Moderators
lol zal eens gaan kijkenJolle wrote:Als je streetview doet krijg je wel gekke dingen te zien waar mensen wonen xD djpatt woont midden in een park en ik woon in de keurslager.
ik sta helemaal niet in apeldoorn ik sta verdomme in epe
je moet mij binnenkort effe verplaatsen naar anerveen 
Ik bij men vriendJolle wrote:Als je streetview doet krijg je wel gekke dingen te zien waar mensen wonen xD djpatt woont midden in een park en ik woon in de keurslager.
ik woon in het kanaal geloof ik :')
ohnee ik woon gezellig bij patt in het park
ik wist wel dat je een eend wasRavenwood wrote:ik woon in het kanaal geloof ik :')
oranje parkRavenwood wrote:ik woon in het kanaal geloof ik :')
ja chillen met die homies daar altijd :')
fucking veel zwervers daarRavenwood wrote:ja chillen met die homies daar altijd :')
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Schorriemorrie van de bovenste plank 
Eindelijk iemand die het ontdekt hahaJolle wrote:Als je streetview doet krijg je wel gekke dingen te zien waar mensen wonen xD djpatt woont midden in een park en ik woon in de keurslager.
Wat lul je nou, je staat gewoon in Apeldoorn...djpatt wrote:ik sta helemaal niet in apeldoorn ik sta verdomme in epe
Opgedatumd en toegepast en zo.
je hebt mij in de blokker geplaatst
wel lekker dichtbij de kroegen 
sorry maarten zoals je las heb ik nog eens goed gekekenmaarten1410 wrote:Eindelijk iemand die het ontdekt hahaJolle wrote:Als je streetview doet krijg je wel gekke dingen te zien waar mensen wonen xD djpatt woont midden in een park en ik woon in de keurslager.
Wat lul je nou, je staat gewoon in Apeldoorn...djpatt wrote:ik sta helemaal niet in apeldoorn ik sta verdomme in epe
Opgedatumd en toegepast en zo.
en sta gezellig met kevin in het oranje park
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ik sta in de haven geplaatst, dat is pas dichtbijPommer wrote:je hebt mij in de blokker geplaatstwel lekker dichtbij de kroegen
Jah maar jij bent natWZY wrote:ik sta in de haven geplaatst, dat is pas dichtbijPommer wrote:je hebt mij in de blokker geplaatstwel lekker dichtbij de kroegen
en jij gay in een vrouwen winkelPommer wrote:Jah maar jij bent natWZY wrote:ik sta in de haven geplaatst, dat is pas dichtbijPommer wrote:je hebt mij in de blokker geplaatstwel lekker dichtbij de kroegen
Ik chill op de rontonde waar 3 weken geleden iemand zich kapot heeft gereden 
een turk btw
een turk btw
ik chill aan het strand
beat that motherf*cker 
Succes met dit weer! Zit ik liever bij de chinees binnen (daar ben ik namelijk geplaatsttommetjeuh wrote:ik chill aan het strandbeat that motherf*cker
Wel de slechtste chinees trouwens
ik ben gewoon in een kroeg gezet, de troubadour
daar kan niemand tegen op met ze dicht bij de kroegen 
Ik tussen slager en café in.Dj Skitzo wrote:ik ben gewoon in een kroeg gezet, de troubadourdaar kan niemand tegen op met ze dicht bij de kroegen
hehe in die kroeg kun je ook eten halen dus heb alles na behoeven zegmaarParvuz wrote:Ik tussen slager en café in.Dj Skitzo wrote:ik ben gewoon in een kroeg gezet, de troubadourdaar kan niemand tegen op met ze dicht bij de kroegen
Lekker stukje worst bij m'n biertje!