Ik woon op een grasveldje langs de sloot.. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dhr. Maarten, sinds heden woon ik in Leusden.
(tabaksteeg)
Leusden, Amersfoort, 1 pot natKepro wrote:Dhr. Maarten, sinds heden woon ik in Leusden.(tabaksteeg)
Hilvarenbeek. Decibel heuuuuuj!
haha
-
D
Bathmen :')
afterparty bij jou dan maar?pecola-tje wrote:Hilvarenbeek. Decibel heuuuuuj!haha
-
C
die van mij mag meer verplaatst worden naar dommelen, op de rotonde daar, das beetje dichterbij xD
Dat had ik hem ook al voorgesteld in het feesten/decibel topic.. Kreeg helaas nog geen reactietwilightforce wrote:afterparty bij jou dan maar?pecola-tje wrote:Hilvarenbeek. Decibel heuuuuuj!haha
![]()
Maar woonplaats: Nijmegeeeee!
nee
er is GEEN afterparty bij mij na decibel haha! zoiezo heb ik zelf al ergens anders een afterparty dus dat gaat niet lukken. en het is al erg zat dat al die auto's langs mijn huis worden rondgestuurd vanaf de parkeerplaatsen, en het daarom pas rond 3uur/half4 rustig is :')
Last edited by pecola-tje on 07 May 2011 17:00, edited 1 time in total.
-
T
Schijndel 
Ik woon langs een hele drukke straat.. Vind dat best vervelend 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Raam dicht, muziek harder, geen probleemInemiene wrote:Ik woon langs een hele drukke straat.. Vind dat best vervelend
Ik woon ook tegenover een winkelcentrum, erger me meer aan de sperzieboon die midden in de nacht met z'n
Aerox en een blerrende kut uitlaat langs komt kakken. Die dingen maken een herrie, god knetters.
+1, de ochtendkrant word hier bezorgt door middel van een tomos met een lekke uitlaat, word je ook niet happy van.Skedoedelefloeps wrote:Raam dicht, muziek harder, geen probleemInemiene wrote:Ik woon langs een hele drukke straat.. Vind dat best vervelend![]()
Ik woon ook tegenover een winkelcentrum, erger me meer aan de sperzieboon die midden in de nacht met z'n
Aerox en een blerrende kut uitlaat langs komt kakken. Die dingen maken een herrie, god knetters.
DarkestSymphony wrote:Bathmen :')
Mooi! Ik ben midden in de schaatsbaan geplaatst
lekker met dit weer 
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Soerendonk, Noord-Brabant