Didam
.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben momenteel aan het onderduiken op Ahurei, dus verander me woonplaats daar maar naar toe
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
roberttt wrote:Ik ben momenteel aan het onderduiken op Ahurei, dus verander me woonplaats daar maar naar toe
-
S
Lol wtf, heb je dan lang voor mogen zwemmen
.
Bij mij ook idd. Op de rotonde op de hoektwilightforce wrote:haha, bij mij ook. zo'n twee straten verder op (had wel gedacht dat hij de kerk zou pakkenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis)
Die van mij staat wat verder op op een winkelcentrum.Yoeloe wrote:Bij mij ook idd. Op de rotonde op de hoektwilightforce wrote:haha, bij mij ook. zo'n twee straten verder op (had wel gedacht dat hij de kerk zou pakkenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis)
-
E
dag buurman uit aostrum!daniel1993nl wrote:Oostrum, Limburg. (nl)
-
C
Valkenswaard, Noord-Brabant, NL
-
E
ook lekker dicht bijrobkuh1990 wrote:Valkenswaard, Noord-Brabant, NL
-
C
Schijf = CORSO! XDdePipoMadre wrote:Schijf, Noord-Brabant
in de buurt van die Belgen uit Essen
-
C
Dichtbij? Neuhe!biscuit wrote:ook lekker dicht bijrobkuh1990 wrote:Valkenswaard, Noord-Brabant, NL
-
E
t is hendig te doen met ov en eigen vervoer. uurtje over een 80 weg jaggen.......
-
C
Gij wel... Hard Nature 26e?
-
E
neej Rookies met onze beste DJ: Neroz! his own Birthday Bash!robkuh1990 wrote:Gij wel... Hard Nature 26e?
-
C
biscuit wrote:neej Rookies met onze beste DJ: Neroz! his own Birthday Bash!robkuh1990 wrote:Gij wel... Hard Nature 26e?
haha kom er net achter dat het pijltje van Henk-Jan in mijn straat staat 
en die van mij een straat voor die van HJ
EDIT: en G1LL staat er 2 keer in
en die van mij een straat voor die van HJ
EDIT: en G1LL staat er 2 keer in
Goed gezienMartin wrote:EDIT: en G1LL staat er 2 keer in
En ge-up-date.
-
B
Het valt me op dat we 0 leden uit de provincie Groningen hebben.
Ja goed he.Banaanslak wrote:Het valt me op dat we 0 leden uit de provincie Groningen hebben.
Uwi woont in GroningenBanaanslak wrote:Het valt me op dat we 0 leden uit de provincie Groningen hebben.
je zal er maar wonen
solutio woont ook in groningen trouwens
(haren)
solutio woont ook in groningen trouwens
(haren)
wel geboren, maar woon er niet gelukkig!
Mijn pijltje staat lekker in de villawijk 
Nu m'n huis nog
Nu m'n huis nog
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zutphen city jeweet