ik zeg meestal achter deventerR.ick wrote:Nijverdal, Overijssel![]()
Vlakbij Almelo, voor de mensen die Topografie ook zo'n saai klotevak vonden
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Oostrum, Limburg. (nl)
hahaha. Lekker ruim begripdjpatt wrote:ik zeg meestal achter deventerR.ick wrote:Nijverdal, Overijssel![]()
Vlakbij Almelo, voor de mensen die Topografie ook zo'n saai klotevak vondendan kom je al een heel end
Ik woon in het mooie dorpje bergentheim
Net als Henk-Jan trouwens
Net als Henk-Jan trouwens
naam veranderd maar nog altijd wonend in Spakenburg
JP Hardstyle -> Pommer
JP Hardstyle -> Pommer
Ik weer 5 KM Boven jouG1LL wrote:Voor Mij ook, woon 10 KM van balkbrug, ZUIDWOLDE (DR) of ZUIPwoldeEdwinn wrote:Dan is takens lekker dicht in de buurt.Beuntie wrote:BALKBRUG (OV)
In de kop van Overiessel en in de konte van Drenthe
C-Mind komt uit Waalwijk hihihihii
Hoogeveen. Waar we gezellig elke zaterdag avond weer met elkaar een potje gaan vechten met de hele bevolking.
gat.
Andere tijd zit ik lekker in leeuwarden.
Dus... wat mag ik nu invullen?D-Nemacyst wrote:Ik weer 5 KM Boven jou
Hoogeveen. Waar we gezellig elke zaterdag avond weer met elkaar een potje gaan vechten met de hele bevolking.
gat.
Andere tijd zit ik lekker in leeuwarden.
Voor de rest: UPGEDATEMD! Begint al lekker vol te raken dat kaartje.
Pleur maar hoogeveen neer want ben alleen doordeweeks in leeuwarden en daar zijn niet echt hardstyle feesten ofzo
Pommer wrote:naam veranderd maar nog altijd wonend in oldenzaal![]()
noisehunterz -> Protoss
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Khadber volgens mij? toch?Hoofdcoach wrote:Hillegom wie o wie
-
B
Uithoorn (vlak onder Amsterdam).
Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis 
O vet haha. Dat is wel echt puur toeval, meestal plaats ik ze in het park, op een ziekenhuis, in water of in een opvallende locatie (Toys 'r' us, Babywinkel de slurf, Snackbar de natta krant, etc.). Aangezien ik verwacht dat de meeste HT'ers daar de meeste tijd doorbrengenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis
Last edited by maarten1410 on 12 Jan 2011 14:57, edited 1 time in total.
Amsterdam (en omgeving) gewoon goed vertegenwoordigd hier! 
Dat kan wel kloppen want ik woon naast een park.maarten1410 wrote:O vet haha. Dat is wel echt puur toeval, meestal plaats ik ze in het park, op een ziekenhuis, in water of in een opvallende locatie (Toys 'r' us, Babywinkel de slurf, Snackbar de natta krant, etc.). Aangezien ik verwacht dat de meeste HT'ers daar de meeste tijd doorbrengenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis
volgens mij ken ik jouw wel ;-)Jorann wrote:Franeker, friesland
-Harkema, Friesland
Oow, vertel.iSenSe` wrote:volgens mij ken ik jouw wel ;-)Jorann wrote:Franeker, friesland
-Harkema, Friesland
Kijk eens op de kaart zou ik zeggenJizzsaw wrote:Niemand regio Rotterdam?
haha, bij mij ook. zo'n twee straten verder op (had wel gedacht dat hij de kerk zou pakkenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
bij mij staat hij in de straat naast m'n schooltwilightforce wrote:haha, bij mij ook. zo'n twee straten verder op (had wel gedacht dat hij de kerk zou pakkenJorann wrote:Je hebt mijn pijltje wel goed gemikt, echt 20 meter naast m'n huis)
-
E
mijn huis staat veel te ver weg geprikt. namelijk in merselo bij t paintballveld