Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 22:56 
 
Hardtraxx Elite

Vrsjalsko valt me positief op. Olic is stom aan.het showen. Denk wel fewoon een overwinning voor Brazilie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neymar :worship: Wordt dé man van het WK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 23:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Neymar :worship: Wordt dé man van het WK.

Knap dat je dat weet zonder uberhaupt Diego Costa, Ronaldo, Messi, Gotze, Benzema e.d. te zien spelen.
Laat staan dat keepers e.d. dat net zo kunnen wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Neymar :worship: Wordt dé man van het WK.


Sinds hij bij Barca speelt vind ik het echt een kwal geworden. Had er vandaag gewoon afgemogen met een rode kaart. Daarna de held spelen. Bleh...

Makkelijk gegeven penalty. Vette schwalbe als scheids moet je toch weten ala een speler tijdens zijn val met zijn handen omhoog gaat om een penalty te claimen is het totaal geen penalty...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 23:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik had 1-1 terechter gevonden. Beide een waardeloze goal houden.

Alle 4 de goals waren fouten van de een en de ander. De eigen goal, de 1-1 had de keeper makkelijk moeten hebben evenals de 3-1 die keeper kon volgensmij geen stap verzetten maar moest gelijk vallen terwijl hij tijd had.
De penalty was onterecht en de keeper kon hem nog hebben ook maar wederom sprong hij heel raar en hield hij beide handen op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
El Mare schreef:
Neymar :worship: Wordt dé man van het WK.


Sinds hij bij Barca speelt vind ik het echt een kwal geworden. Had er vandaag gewoon afgemogen met een rode kaart. Daarna de held spelen. Bleh...

Makkelijk gegeven penalty. Vette schwalbe als scheids moet je toch weten ala een speler tijdens zijn val met zijn handen omhoog gaat om een penalty te claimen is het totaal geen penalty...


Als ik zin heb morgen wil ik hier nog wel even op ingaan. Morgenvroeg gaat de wekker 6 uur, dus heb nu sowieso geen zin meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:00 
 
Hardtraxx Elite

Eerste wedstrijd al omgekocht lol. Voor 5+ schwlbes gefloten, onterechte penalty gegeven en goal onterecht afgekeurd. Bah bah belachelijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brazilië had de scheids flink mee.. Overigens waren ze de tweede helft zéér matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kroatie had meer verdiend, maar die redden het nog wel in deze poule denk ik. Jammer voor hun dat ze dan wel Spanje tegenkomen (waarschijnlijk). Mochten ze Nederland treffen schat ik Kroatie toch hoger in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb 2-1 Mexico meende ik voor morgen. Mexico speelt mooi voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heb ik me deze pot lopen ergeren zeg. Kroatië had hier naar mijn idee op z'n minst een punt verdiend. De scheids dacht daar echter anders over.. Vrsaljko had ik eigenlijk nog niet veel van gehoord, maar wat een geweldig pot speelde hij zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brozovic speelde ook behoorlijk goed voor een speler van Dinamo Zagreb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ronaldo gaat met icepack op been vervroegd van training weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ronaldo gaat met icepack op been vervroegd van training weg.


Toch hopen dat het meevalt natuurlijk, al genoeg (ster)spelers die missen dit WK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 03:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vannacht hier de stad in, heb er zin in :cool: Al begint de wedstrijd hier pas om 5 uur snachts..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 04:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm genoten van de eerste helft, tweede was gelijk een stuk minder boeiend/trager jammer genoeg. Kroatie had minstens een punt verdiend. Ik vond Brazilië wel onder hun niveau spelen terwijl ik de Kroaten verrassend sterk en nog vrij aanvallend zag spelen. (In de wedstrijden tegen België tijdens de kwalificatie lag hun niveau een stuk lager)

@el mare: als deze neymar voor jou nu al sterspeler is van het toernooi dan gaan we een paar trieste weken tegemoet vrees ik :') Ik zie hem trouwens wel liever in deze vrije rol spelen dan echt op een positie zoals bij Barcelona

En voor de mensen die klagen over de commentatoren, gewoon op de Belgische zender kijken, daar is het commentaar gewoon prima (en onpartijdig zonder de kont te kussen van belangrijke spelers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die scheids. :lol:
Het bewijs dat Japanners inderdaad minder goed zien met die ogen.

Maar toch wel mooi dat Brazilië gewonnen heeft. Toch wel mooi elftal. Neymar ben ik toch best wel fan van. Eindelijk iemand die gewoon eigenwijs is en niet vies is van acties maken. Mis ik echt te veel in het hedendaagse voetbal. Maar ook Kroatië heeft een leuk elftal. ^^
Mooi dat het WK begonnen is. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En toch vind ik het dom van Lovren dat hij daar zijn handje had, je weet dat een speler dat opzoekt en gaat liggen, en dan is het maar afwachten

Maargoed, als wij zo'n penalty meekrijgen horen we geen een Nederlander janken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Maargoed, als wij zo'n penalty meekrijgen horen we geen een Nederlander janken :yay:


Haha idd precies dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoppekee! Alle 3 mijn bets goed.

25 euro op Neymar first goal @92 euro
50euro op brazilie to win @ 69euro terug
25 euro op brazilie handicap 0-1 @ 56euro terug

:thumbsup:

Op naar de volgende wedstrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Hoppekee! Alle 3 mijn bets goed.

25 euro op Neymar first goal @92 euro
50euro op brazilie to win @ 69euro terug
25 euro op brazilie handicap 0-1 @ 56euro terug

:thumbsup:

Op naar de volgende wedstrijden


Eerste goal was toch echt van Marcelo

Afbeelding

JEFSKI schreef:
En toch vind ik het dom van Lovren dat hij daar zijn handje had, je weet dat een speler dat opzoekt en gaat liggen, en dan is het maar afwachten

Maargoed, als wij zo'n penalty meekrijgen horen we geen een Nederlander janken :yay:


Mag misschien zo zijn maar dat maakt het nog onterecht en de wereld zag en weet het en zag wel meerdere fouten dus die scheids kan zijn verdere WK vergeten.
En ik betwijfel of dat handje daar veel te maken had met het vallen want Fred zelf ging al naar achteren tegen Lovren in duwen, dus of hij zn handje daar had of niet, ik denk dat hij alsnog was gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eigen doel telt niet mee bij Unibet :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice, ik heb mijn eerste bet ook goed: Over 2,5 goals €40 inzet €83 terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had ook 3-1 voor Brazilië, Kameroen - Mexico 1-2 ^^

Neymar heb ik als topscoorder, Brazilie wereldkampioen, kan toch wel 220 euro verdienen met de poule van me moeders werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb de eerste goeie reeks punten ook te pakken bij de Poule, eerste goal voor Kroatië (sort of). Winst voor Brazilië en de 1 van Kroatië.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic