Vrsjalsko valt me positief op. Olic is stom aan.het showen. Denk wel fewoon een overwinning voor Brazilie
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Knap dat je dat weet zonder uberhaupt Diego Costa, Ronaldo, Messi, Gotze, Benzema e.d. te zien spelen.El Mare wrote:NeymarWordt dé man van het WK.
Laat staan dat keepers e.d. dat net zo kunnen wezen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Sinds hij bij Barca speelt vind ik het echt een kwal geworden. Had er vandaag gewoon afgemogen met een rode kaart. Daarna de held spelen. Bleh...El Mare wrote:NeymarWordt dé man van het WK.
Makkelijk gegeven penalty. Vette schwalbe als scheids moet je toch weten ala een speler tijdens zijn val met zijn handen omhoog gaat om een penalty te claimen is het totaal geen penalty...
Ik had 1-1 terechter gevonden. Beide een waardeloze goal houden.
Alle 4 de goals waren fouten van de een en de ander. De eigen goal, de 1-1 had de keeper makkelijk moeten hebben evenals de 3-1 die keeper kon volgensmij geen stap verzetten maar moest gelijk vallen terwijl hij tijd had.
De penalty was onterecht en de keeper kon hem nog hebben ook maar wederom sprong hij heel raar en hield hij beide handen op elkaar.
Alle 4 de goals waren fouten van de een en de ander. De eigen goal, de 1-1 had de keeper makkelijk moeten hebben evenals de 3-1 die keeper kon volgensmij geen stap verzetten maar moest gelijk vallen terwijl hij tijd had.
De penalty was onterecht en de keeper kon hem nog hebben ook maar wederom sprong hij heel raar en hield hij beide handen op elkaar.
Als ik zin heb morgen wil ik hier nog wel even op ingaan. Morgenvroeg gaat de wekker 6 uur, dus heb nu sowieso geen zin meer in.Lenny wrote:Sinds hij bij Barca speelt vind ik het echt een kwal geworden. Had er vandaag gewoon afgemogen met een rode kaart. Daarna de held spelen. Bleh...El Mare wrote:NeymarWordt dé man van het WK.
Makkelijk gegeven penalty. Vette schwalbe als scheids moet je toch weten ala een speler tijdens zijn val met zijn handen omhoog gaat om een penalty te claimen is het totaal geen penalty...
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Eerste wedstrijd al omgekocht lol. Voor 5+ schwlbes gefloten, onterechte penalty gegeven en goal onterecht afgekeurd. Bah bah belachelijk zeg.
Brazilië had de scheids flink mee.. Overigens waren ze de tweede helft zéér matig.
Kroatie had meer verdiend, maar die redden het nog wel in deze poule denk ik. Jammer voor hun dat ze dan wel Spanje tegenkomen (waarschijnlijk). Mochten ze Nederland treffen schat ik Kroatie toch hoger in.
Ik heb 2-1 Mexico meende ik voor morgen. Mexico speelt mooi voetbal.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Wat heb ik me deze pot lopen ergeren zeg. Kroatië had hier naar mijn idee op z'n minst een punt verdiend. De scheids dacht daar echter anders over.. Vrsaljko had ik eigenlijk nog niet veel van gehoord, maar wat een geweldig pot speelde hij zeg 
Brozovic speelde ook behoorlijk goed voor een speler van Dinamo Zagreb
Ronaldo gaat met icepack op been vervroegd van training weg.
Toch hopen dat het meevalt natuurlijk, al genoeg (ster)spelers die missen dit WK.Broken Balance wrote:Ronaldo gaat met icepack op been vervroegd van training weg.
Vannacht hier de stad in, heb er zin in
Al begint de wedstrijd hier pas om 5 uur snachts..
Enorm genoten van de eerste helft, tweede was gelijk een stuk minder boeiend/trager jammer genoeg. Kroatie had minstens een punt verdiend. Ik vond Brazilië wel onder hun niveau spelen terwijl ik de Kroaten verrassend sterk en nog vrij aanvallend zag spelen. (In de wedstrijden tegen België tijdens de kwalificatie lag hun niveau een stuk lager)
@el mare: als deze neymar voor jou nu al sterspeler is van het toernooi dan gaan we een paar trieste weken tegemoet vrees ik :') Ik zie hem trouwens wel liever in deze vrije rol spelen dan echt op een positie zoals bij Barcelona
En voor de mensen die klagen over de commentatoren, gewoon op de Belgische zender kijken, daar is het commentaar gewoon prima (en onpartijdig zonder de kont te kussen van belangrijke spelers)
@el mare: als deze neymar voor jou nu al sterspeler is van het toernooi dan gaan we een paar trieste weken tegemoet vrees ik :') Ik zie hem trouwens wel liever in deze vrije rol spelen dan echt op een positie zoals bij Barcelona
En voor de mensen die klagen over de commentatoren, gewoon op de Belgische zender kijken, daar is het commentaar gewoon prima (en onpartijdig zonder de kont te kussen van belangrijke spelers)
Die scheids.
Het bewijs dat Japanners inderdaad minder goed zien met die ogen.
Maar toch wel mooi dat Brazilië gewonnen heeft. Toch wel mooi elftal. Neymar ben ik toch best wel fan van. Eindelijk iemand die gewoon eigenwijs is en niet vies is van acties maken. Mis ik echt te veel in het hedendaagse voetbal. Maar ook Kroatië heeft een leuk elftal.
Mooi dat het WK begonnen is.
Het bewijs dat Japanners inderdaad minder goed zien met die ogen.
Maar toch wel mooi dat Brazilië gewonnen heeft. Toch wel mooi elftal. Neymar ben ik toch best wel fan van. Eindelijk iemand die gewoon eigenwijs is en niet vies is van acties maken. Mis ik echt te veel in het hedendaagse voetbal. Maar ook Kroatië heeft een leuk elftal.
Mooi dat het WK begonnen is.
En toch vind ik het dom van Lovren dat hij daar zijn handje had, je weet dat een speler dat opzoekt en gaat liggen, en dan is het maar afwachten
Maargoed, als wij zo'n penalty meekrijgen horen we geen een Nederlander janken
Haha idd precies ditJEFSKI wrote:Maargoed, als wij zo'n penalty meekrijgen horen we geen een Nederlander janken
Hoppekee! Alle 3 mijn bets goed.
25 euro op Neymar first goal @92 euro
50euro op brazilie to win @ 69euro terug
25 euro op brazilie handicap 0-1 @ 56euro terug
Op naar de volgende wedstrijden
Eerste goal was toch echt van MarceloKevin-Raw wrote:Hoppekee! Alle 3 mijn bets goed.
![]()

Mag misschien zo zijn maar dat maakt het nog onterecht en de wereld zag en weet het en zag wel meerdere fouten dus die scheids kan zijn verdere WK vergeten.JEFSKI wrote:En toch vind ik het dom van Lovren dat hij daar zijn handje had, je weet dat een speler dat opzoekt en gaat liggen, en dan is het maar afwachten
En ik betwijfel of dat handje daar veel te maken had met het vallen want Fred zelf ging al naar achteren tegen Lovren in duwen, dus of hij zn handje daar had of niet, ik denk dat hij alsnog was gevallen.
Last edited by Broken Balance on 13 Jun 2014 10:04, edited 1 time in total.
Nice, ik heb mijn eerste bet ook goed: Over 2,5 goals €40 inzet €83 terug 
Ik had ook 3-1 voor Brazilië, Kameroen - Mexico 1-2
Neymar heb ik als topscoorder, Brazilie wereldkampioen, kan toch wel 220 euro verdienen met de poule van me moeders werk
Neymar heb ik als topscoorder, Brazilie wereldkampioen, kan toch wel 220 euro verdienen met de poule van me moeders werk