Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Of, Advocaat :woot:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Holland Elite: Guus Hiddink & Dick Advocaat Ft. Leo Beenhakker
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Of Pithune
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Steffnov wrote:Ik maak me geen zorgen. Ola John - Maher - Narsingh met Luuk de Jong diep klinkt misschien niet indrukwekkend, maar zal een stuk beter op elkaar ingespeeld zijn dan de ellende die we de afgelopen weken over ons heen hebben gekregen. Laat die maar lekker groeien, ik heb er nog wel vertrouwen in :P
Van Wolfswinkel, Douglas, Castaignos, Wijnaldum, Fer. Allemaal jonge gasten en potentiële toppers. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst van Oranje :).
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
15/08/12 België Nederland

Een oefeninterland. Ik gok 0-0 :P Kunne geen van beide scoren ookal hebben zo potentieel zat xd
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Kwisniks wrote:
Steffnov wrote:Ik maak me geen zorgen. Ola John - Maher - Narsingh met Luuk de Jong diep klinkt misschien niet indrukwekkend, maar zal een stuk beter op elkaar ingespeeld zijn dan de ellende die we de afgelopen weken over ons heen hebben gekregen. Laat die maar lekker groeien, ik heb er nog wel vertrouwen in :P
Van Wolfswinkel, Douglas, Castaignos, Wijnaldum, Fer. Allemaal jonge gasten en potentiële toppers. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst van Oranje :).
Bruma, Rekik, Willems, Van Rhijn :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
iMark wrote:Ze zijn nu allemaal 27/28. Op hun 32e zijn ze niet goed genoeg meer, want ze hebben dusdanig veel kwaliteit dat ze nog zeker wel kunnen.
Image
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Gijpie als bondscoach. :worship:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Dakpan wrote:Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
View on YouTube

Two steps from hell :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Jaa supervet :worship:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dakpan wrote:Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Echt van die epische filmmuziek maken hun.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
hardcoresjors wrote:
View on YouTube
Meh :P
S
Na deze Gouden generatie in Nederland kunnen de vette jaren in België (hopelijk) beginnen!
Met Courtois, Fellaini, Hazard, Mertens, Kompany ... (ik vergeet er nog wel wat :D)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Alderweireld/ Vertonghen/ Vermaelen
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Vermaelen en persoonlijk ben ik fan van De Ridder, maarja dat komt misschien omdat ik superboer ben :$ .

Edit: Haha Davey sneaky bastard :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Van Buyten, Witsel, Lukaku :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Firetrap wrote:Vermaelen en persoonlijk ben ik fan van De Ridder, maarja dat komt misschien omdat ik superboer ben :$ .

Edit: Haha Davey sneaky bastard :lol:
Had hem direct na het plaatsen al ge-edit ;)
M
Hardtraxxer
95 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Mertens :sick:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
hardcoresjors wrote:Van Buyten, Witsel, Lukaku :worship:
Van Buyten :lol:

Maar dat kan idd een leuk team worden belgie.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Al 2 leuke kwartfinales gezien. Portugal is toch verrassend sterk. Centrale verdediging steekt daar ook goed in elkaar.
Die controle van ronaldo toen hij de eerste x de paal trof :surrender:

Duitsland komt ook erg sterk voor de dag. Die Reus wordt nog een grote. Schweinsteiger viel me dan wel weer erg tegen :/ En griekenland... terecht naar huis zeker
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Spanje - Frankrijk meeeh.. :yawn: Saaie pot zeg.. Spanje hoefde niet, Frankrijk kon het niet, of beter gezegd leken er helemaal geen zin meer in te hebben. Normaal als je nog 5 min. te spelen hebt gooi je nog een paar x een hoge bal erin, maar mee nee die kwam er niet. Ze leken zich er al bij neergelegd te hebben. Jan van Halst kaartte als liefhebber terecht aan dat Spanje voor het publiek een grotere uitslag had moeten neer zetten. Maar ik snap ook wel dat Spanje zich niet vol in spande, immers Frankrijk was geen geduchte tegenstander. De krachten zullen ze tegen Portugal en eventueel in de finale hard nodig hebben. Dus ik snap beide intenties wel.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Godnondedju wat een schot :worship:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Hahaha hoeveel kansen gaat Italie nog missen :lol: