Of, Advocaat 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Holland Elite: Guus Hiddink & Dick Advocaat Ft. Leo Beenhakker
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Of Pithune
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Van Wolfswinkel, Douglas, Castaignos, Wijnaldum, Fer. Allemaal jonge gasten en potentiële toppers. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst van OranjeSteffnov wrote:Ik maak me geen zorgen. Ola John - Maher - Narsingh met Luuk de Jong diep klinkt misschien niet indrukwekkend, maar zal een stuk beter op elkaar ingespeeld zijn dan de ellende die we de afgelopen weken over ons heen hebben gekregen. Laat die maar lekker groeien, ik heb er nog wel vertrouwen in
15/08/12 België Nederland
Een oefeninterland. Ik gok 0-0
Kunne geen van beide scoren ookal hebben zo potentieel zat 
Een oefeninterland. Ik gok 0-0
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Bruma, Rekik, Willems, Van RhijnKwisniks wrote:Van Wolfswinkel, Douglas, Castaignos, Wijnaldum, Fer. Allemaal jonge gasten en potentiële toppers. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst van OranjeSteffnov wrote:Ik maak me geen zorgen. Ola John - Maher - Narsingh met Luuk de Jong diep klinkt misschien niet indrukwekkend, maar zal een stuk beter op elkaar ingespeeld zijn dan de ellende die we de afgelopen weken over ons heen hebben gekregen. Laat die maar lekker groeien, ik heb er nog wel vertrouwen in.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
iMark wrote:Ze zijn nu allemaal 27/28. Op hun 32e zijn ze niet goed genoeg meer, want ze hebben dusdanig veel kwaliteit dat ze nog zeker wel kunnen.

Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
View on YouTubeDakpan wrote:Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
Two steps from hell
View on YouTubeDakpan wrote:Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
Echt van die epische filmmuziek maken hun.
Mehhardcoresjors wrote:View on YouTubeDakpan wrote:Weet iemand de titel van dat epische stuk muziek wat voor iedere wedstrijd door het stadion galmt? Is met een viool geloof ik.
-
S
Na deze Gouden generatie in Nederland kunnen de vette jaren in België (hopelijk) beginnen!
Met Courtois, Fellaini, Hazard, Mertens, Kompany ... (ik vergeet er nog wel wat
)
Met Courtois, Fellaini, Hazard, Mertens, Kompany ... (ik vergeet er nog wel wat
Alderweireld/ Vertonghen/ Vermaelen
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Vermaelen en persoonlijk ben ik fan van De Ridder, maarja dat komt misschien omdat ik superboer ben
.
Edit: Haha Davey sneaky bastard
Had hem direct na het plaatsen al ge-editFiretrap wrote:Vermaelen en persoonlijk ben ik fan van De Ridder, maarja dat komt misschien omdat ik superboer ben.
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Mertens 
Van Buytenhardcoresjors wrote:Van Buyten, Witsel, Lukaku
Maar dat kan idd een leuk team worden belgie.
Al 2 leuke kwartfinales gezien. Portugal is toch verrassend sterk. Centrale verdediging steekt daar ook goed in elkaar.
Die controle van ronaldo toen hij de eerste x de paal trof
Duitsland komt ook erg sterk voor de dag. Die Reus wordt nog een grote. Schweinsteiger viel me dan wel weer erg tegen
En griekenland... terecht naar huis zeker
Die controle van ronaldo toen hij de eerste x de paal trof
Duitsland komt ook erg sterk voor de dag. Die Reus wordt nog een grote. Schweinsteiger viel me dan wel weer erg tegen
Spanje - Frankrijk meeeh..
Saaie pot zeg.. Spanje hoefde niet, Frankrijk kon het niet, of beter gezegd leken er helemaal geen zin meer in te hebben. Normaal als je nog 5 min. te spelen hebt gooi je nog een paar x een hoge bal erin, maar mee nee die kwam er niet. Ze leken zich er al bij neergelegd te hebben. Jan van Halst kaartte als liefhebber terecht aan dat Spanje voor het publiek een grotere uitslag had moeten neer zetten. Maar ik snap ook wel dat Spanje zich niet vol in spande, immers Frankrijk was geen geduchte tegenstander. De krachten zullen ze tegen Portugal en eventueel in de finale hard nodig hebben. Dus ik snap beide intenties wel.