Wel verdacht die rookbom op het veld bij een Italiaanse wedstrijd. Moest de scheidsrechter ter plekke nog worden omgekocht? 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Is vandaag al 2 keer op de radio geweest, 1e keer moest ik wel stiekem lachen 
-
A
Lekker fietsweer daar
Uberhout wrote:Was in 2010 eigenlijk ook al n beetje t gevalflevoboys wrote:
Ik zou ervoor tekenen.. Dan zijn de rollen omgedraaid. Nederland als toernooiploeg, en Duitsland voetbalt op z'n Nederlands..![]()
Alleen dan in de finale weer net niet, maar t voetbal zag er toen eigenlijk ook niet uit.
Jaar daar heb je een punt, maar als ze nu door zouden gaan zou echt het toppunt zijn. Ik hoop er natuurlijk wel op, alleen als ik Jan van Halst Nederland zie ontleden denk ik van wat een amateuristische fouten zeg. Als ze dat niet rap gaan verbeteren wordt ook de laatste wedstrijd niks... Ik ga natuurlijk wel met mijn Oranje shirt voor de buis zitten en hopen op het beste
Wat een mooie goal van Engeland zeg 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Echt triest dat Griekenland met hun pauperteam en afbraakvoetbal door is en Rusland niet.
-
A
Die hebben het zwaar, die moeten nóg een week bijboeken bij het hotel
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Wist je niet beter, zou je zeggen dat het matchfixing was. Maarja, dat kan dus niet ..
Almighty wrote:Die hebben het zwaar, die moeten nóg een week bijboeken bij het hotel
-
S
Ik heb een zwaar vermoeden dat Oranje vanavond op z'n plaats gezet wordt en de koffers wel gepakt gaan kunnen worden. Ben eens benieuwd, maar Europees kampioen verdienen ze dit keer niet.
Ben bang dat je gelijk hebt, zie ze echt wel met 3-0 onderuit gaan.Spablauw wrote:Ik heb een zwaar vermoeden dat Oranje vanavond op z'n plaats gezet wordt en de koffers wel gepakt gaan kunnen worden. Ben eens benieuwd, maar Europees kampioen verdienen ze dit keer niet.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
vind ik ook triest ze moeten gewoon op doelsaldo doen. Elke mogool snapt wel dat griekenland niet kan voetballenPierrePruuk wrote:Echt triest dat Griekenland met hun pauperteam en afbraakvoetbal door is en Rusland niet.
-
S
Ik weet iig. niet goed wat ik moet verwachten? Heb Holland nog nooit tegen Portugal zien spelen
en van Portugal ken ik echt amper iets qua speelstijl. Maar de statistieken liegen ook niet....
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
2006 was nog het hoogtepunt
Nederland heeft de laatste jaren niet veel soeps gedaan tegen Portugal.
Ik denk eigenlijk dat Nederland 1-0 wint dat ze net niet door zijn
Nederland heeft de laatste jaren niet veel soeps gedaan tegen Portugal.
Ik denk eigenlijk dat Nederland 1-0 wint dat ze net niet door zijn
Het wordt denk ik 2-0 voor Portugal en Duitsland - Denemarken 1-1
Ik vind het heerlijk
Heel Nederland maar zeggen dat dit hun kampioenschap werd 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Het vleugelspel van Portugal is echt fantastisch, genot om naar te kijken.
Als nederland achterin zoveel blunders maakt verdien je het om te verliezen.
Als ronaldo niet zo gay voetbalde in de eerste helft was het wel 4-1 geworden door die blunders.
En niemand helpt, alles voorin stond stil. En elke aanvaller wou winnen voor zijn eigen haggie. Vooral Robben.
Huntelaar is de eerste helft uberhaupt niet aan de bal gekomen.
Terwijl hij vaak zat vrij stond, maar nee Robben of Van persie wou het weer alleen doen.
Als ronaldo niet zo gay voetbalde in de eerste helft was het wel 4-1 geworden door die blunders.
En niemand helpt, alles voorin stond stil. En elke aanvaller wou winnen voor zijn eigen haggie. Vooral Robben.
Huntelaar is de eerste helft uberhaupt niet aan de bal gekomen.
Terwijl hij vaak zat vrij stond, maar nee Robben of Van persie wou het weer alleen doen.