Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mol schreef:
Anita vind ik echt een pannekoek :P Leuk dat ie het de laatste paar uitloopwedstrijden tof heeft gedaan..

Die speelt ongeveer het hele seizoen al erg sterk. Erg ondergewaardeerde speler.
Hoe die is gegroeid in een jaar tijd is niet normaal.


In figuurlijk opzicht natuurlijk dan :P . Nee, Schaars en Anita horen allebei niet op de linksback thuis, Anita heeft als linksback dramatisch gespeeld, en is pas goed gaan voetballen toen hij verdedigende middenvelder is gaan spelen. Ik zou in dit geval dus toch vokr Urby gaan. Misschien dan toch Kuyt als linkerflank, Dirkie is 1 vd weinige aanvallers die ook daadwerkelijk altijd meeverdedigt, en dan heb je toch iets meer zekerheid! Verder denk ik dat het NL elftal zomaar europees kampioen kan worden, mits de belangrijkste spelers fit blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

True story dat Anita dit seizoen enorm verbetert is & dat dat op een andere plek is.
Wat betreft body ben ik nog steeds van mening van Willems meer body heeft dan die andere 2.
Hij ziet er niet zo uit maar hij is lomp sterk :P Alleen Bony beukt 'm aan de kant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Oxbow schreef:
Favo opstelling:

----------------------------------


ziet er toch wel lekker uit :drool:

wie zitten allemaal in de poule?


Portugal, Denemarken en Duitsland.
Denk dat Nederland als tweede doorgaat.

Favoriete opstelling:
Stekeleburg
Van der Wiel, Boularouz/mathijzen,Heitinga,Anita
Van der Vaart, van Bommel
Robben, Sneijder, Elia
Huntelaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ze er niet klaar voor zijn, maar het lijkt me toch wel heel interessant om naast Wesley Sneijder op tien, Ola John op links en Luciano Narsingh op rechts te zetten met Huntelaar in de spits. Topscorer gegarandeerd. Maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat deze er nog niet klaar voor zijn, en we betere opties hebben op de vleugels.

Voor de linksback hoop ik toch dat Urby Bert weet te overtuigen, Anita is (in de eredivisie) een goede verdedigend middenvelder maar liet zelfs hier op linksback niets zien. Buttner is ook een interessante optie, vind het een leuke speler om te zien, al heeft die op het hoogste niveau ook veel te weinig ervaring, maar aanvallend zeer sterk. Willems ben ik sowieso geen fan van, drama...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat we de poule niet doorkomen, heb gewoon zo'n gevoel dat het dit jaar gewoon niks gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik denk dat we de poule niet doorkomen, heb gewoon zo'n gevoel dat het dit jaar gewoon niks gaat worden :P

Waarom? De Denen mogen we toch zeker achter ons houden, en de Portugezen schat ik eigenlijk ook niet superhoog in. De Duitsers schat ik dan wel weer net een stapje te hoog in.

Grote klap trouwens voor Spanje, Puyol zal het EK missen. Nu komt dus waarschijnlijk Raúl Albiol of Javi Garcia naast Pique te staan, toch een stap minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ach de geschiedenis tegen Portugal is niet in het voordeel van NL, als het weer one of those days wordt kunnen we er zo uitliggen in de poulefase.

Normaal zijn potjes tegen Portugal voor NL idd heel lastig. Hopen dat op het EK de uitzondering komt die de regel bevestigd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Haha ja zou mooi zijn! Maar heb wel goede hoop dat het goedkomt, mss laat Portugal punten liggen tegen Denemarken en spelen we gelijk tegen DL.


of winnen van Duitsland met 3-1 hoppaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1: spanje
2: duitsland
3: outsider

Nederland er uit in de kwartfinales.

mijn voorspelling :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:07 
 

Puyol mss niet fit voor EK?
zou wel mooi zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen mentale voorbereiding: radio-radio-shows/lionstyle-s-ek-special-woensdag-06-juni-t26814.html :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het is daar wel flink gezellig zeg in Oekraïne. Vandaag waren er protesten waar er flink geweld werd gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/190519_ ... or-racisme
Wordt een leuk EK denk ik.
Op een training al racistische wanklanken. Die Polen sporen niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Minder animo dan gedacht in dit topic.
Willems op links is natuurlijk niks, ik zou voor Buttner oid gaan.
Daarnaast vind ik het jammer dat Van Persie niet samen met Huntelaar speelt,
Bertje houdt te veel vast aan zijn systeem, balen.
Ik zie Nederland zeker als een kanshebber, maar dan zullen we zaterdag wel moeten winnen anders wordt het niks.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
JVDM schreef:
Willems op links is natuurlijk niks, ik zou voor Buttner oid gaan.


Als Willems niks is is Buttner ook niks hoor :P En het loopt nog niet storm hier, maar het EK is nog geeneens begonnen he :P

Maar we hebben er al zin in hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Citaat:
Joris Mathijsen gaf afgelopen weekend aan dat hij de wedstrijd tegen Denemarken 'zeker zou halen', maar de verdediger lijkt te optimistisch te zijn geweest. Mathijsen kon woensdag niet trainen en blijkt nog altijd veel last te hebben van zijn hamstring. De mandekker kan zaterdag niet spelen tegen Denemarken en het valt zelfs niet uit te sluiten dat hij het hele EK moet missen.


:(

Niet zo maar, maar gelukkig heb ik ook wel vertrouwen in Vlaar.

Zolang Van Marwijk maar niet Bouma opstelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Zolang Van Marwijk maar niet Bouma opstelt...


Precies, sorry hoor maar dat kan echt niet. The fack moet hij in het Nederlands elftal.
Langzaam als de pest, weinig overzicht. Lange ballen komen sowieso niet aan, echt geen niveau voor het Nederlands elftal. Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond gaat het dan eindelijk beginnen! Heb zelf alleen een barbecue dus kan het niet kijken, maar morgen gelukkig wel :D Ik voorspel een moeizame overwinning voor Nederland. Maar ben ook erg benieuwd naar Duitsland - Portugal, die erna gespeeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Polen gaat dit EK verrassen :P Veel doelpunten door dat Dortmundse spitsentrio
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie de Russen als outsider. Morgen gaan we winnen, maar het zal zo'n 'tegen Duitsland en Portugal moet het toch echt beter' gevoel worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Polen gaat dit EK verrassen :P Veel doelpunten door dat Dortmundse spitsentrio

Pisczek is een back :') dus van een spitsentrio kun je niet spreken

Maar in die poule liggen er zeker mogelijkheden ja, niet de sterkste tegenstanders
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
nielstil schreef:
Polen gaat dit EK verrassen :P Veel doelpunten door dat Dortmundse spitsentrio

Pisczek is een back :') dus van een spitsentrio kun je niet spreken

Maar in die poule liggen er zeker mogelijkheden ja, niet de sterkste tegenstanders

ow kut typ ik trio xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo niet het geveol dat het EK al bijna begint, desalniettemin heb ik er echt vet veel zin in! Hopen dat ik niet te veel mis door werken, de helft van tegen Denemarken mis ik bijvoorbeeld. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nual zin in de eerste wedstrijd van Italie. Benieuwd of Balotteli nog van het veld loopt en geel krijgt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er zin in!

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic